Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naisena saat paskaa seksiä mieheltäsi niin miksi jatkat suhdetta sen kanssa?

Vierailija
21.03.2026 |

Itse olen aina laittanut naisen luiskaan, jolta saa paskaa seksiä. Miksi tyytyisin johonkin huonoon, kun parempaakin on tarjolla. Siis nainen miksi?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintason ylläpitämiseksi täytyy tehdä kompromisseja. Hyvää seksiä saa vieraalta. N32

Vierailija
42/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tullut mieleen laittaa nainen luiskaan kun muuttui nunnaksi. Sitä ei kiinnosta enää mikään. Edes näkeminen 

Se taisi jo unohtaa sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama, miten osa naisista saa. Kiinnostaa vain miten se yksi saa. Sulle on maailman punaisin vaate se seikka, jos joku nainen saa orgasminsa yhdynnässä ja joku mies sellaisen osaa naiselleen antaa. Sun pelihousut repeää ihan joka kerta, kun asiasta kerrotaan. Tämä johtunee vain ja ainoastaan siitä, että sinä et kykene saamaan yhdynnässä. Kulli ei tunnu sisälläsi miltään, joten eipä ihme, että et saa siitä mitään irti. No kaikilla tilanne ei onneksi ole samanlainen.

Olet siis tosi itsekäs mies. Olisko noin  jos kyse olisi vaikka nälänhädästä; välittäisit vain omasi nälästä? 

Ja sanon taas kerran, että en puhu itsestäni, vaan niistä onnettomista naisita, joiden miehet eivät tee mitää, panevat vaan,vaikkei se nainen mitään saisikaan. En ole lainkaan itsekäs kuten sinä, palstan vakituinen incell.

Ja todellakin sekin vielä kerran, että naiset saavat saada orgasminsa just miten saavat, ihan fine mulle tietysti, miksi jankutat samaa valettasi alati. En vääristele tutkittujaa asioita.

Miehet saavat orgasmin varmemmin parisuhdeseksissä kuin naiset. FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 % ilmoittaa saavansa heteroseksin yhteydessä ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on 46 %. Laajassa amerikkalaisessa kyselytutkimuksessa miehet saivat yleensä orgasmin heteroseksissä 95 %:sti ja naiset vain 65 %:sti. Naisten välisessä seksissä naiset saivat orgasmin useammin, 86 %:sti. Tässä tutkimuksessa kävi ilmi, että orgasmi saavutettiin useammin, mikäli käytettiin monipuolisia seksitekniikoita, kuten käsin hyväilyä ja suuseksiä, mutta myös hyvä parisuhde ja luottamus kumppaniin vaikuttivat positiivisesti. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia seksissä kumppanin kanssa. Edellä siis Finsex Kontulan asiaa. Ja  Korostan

että kun KÄYTETTIIN monipuolista seksitekniikkaa, tai oli sitä sun lepakkoluola seksiä, nousi orgasmin saajien luku huimasti!

Olenkin joo tosi itsekäs, kun olen saanut pidettyä naisen tyytyväisenä yli 25 vuotta. On siinä kyllä itsekkyys huipussaan.

ps. en tiedä mitään sun lepakkoluola jutuistasi, avaatko niitä hiukan?

Vierailija
44/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama, miten osa naisista saa. Kiinnostaa vain miten se yksi saa. Sulle on maailman punaisin vaate se seikka, jos joku nainen saa orgasminsa yhdynnässä ja joku mies sellaisen osaa naiselleen antaa. Sun pelihousut repeää ihan joka kerta, kun asiasta kerrotaan. Tämä johtunee vain ja ainoastaan siitä, että sinä et kykene saamaan yhdynnässä. Kulli ei tunnu sisälläsi miltään, joten eipä ihme, että et saa siitä mitään irti. No kaikilla tilanne ei onneksi ole samanlainen.

Olet siis tosi itsekäs mies. Olisko noin  jos kyse olisi vaikka nälänhädästä; välittäisit vain omasi nälästä? 

Ja sanon taas kerran, että en puhu itsestäni, vaan niistä onnettomista naisita, joiden miehet eivät tee mitää, panevat vaan,vaikkei se nainen mitään saisikaan. En ole lainkaan itsekäs kuten sinä, palstan vakituinen incell.

Ja todellakin sekin vielä kerran, että naiset saavat saada orgasminsa just miten saavat, ihan fine mulle tietysti, miksi jankutat samaa valettasi alati. En vääristele tutkittujaa asioita.

Miehet saavat orgasmin varmemmin parisuhdeseksissä kuin naiset. FINSEX-tutkimuksen tulosten mukaan miehistä 93 % ilmoittaa saavansa heteroseksin yhteydessä ainakin useimmiten orgasmin. Naisilla vastaava osuus on 46 %. Laajassa amerikkalaisessa kyselytutkimuksessa miehet saivat yleensä orgasmin heteroseksissä 95 %:sti ja naiset vain 65 %:sti. Naisten välisessä seksissä naiset saivat orgasmin useammin, 86 %:sti. Tässä tutkimuksessa kävi ilmi, että orgasmi saavutettiin useammin, mikäli käytettiin monipuolisia seksitekniikoita, kuten käsin hyväilyä ja suuseksiä, mutta myös hyvä parisuhde ja luottamus kumppaniin vaikuttivat positiivisesti. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia seksissä kumppanin kanssa. Edellä siis Finsex Kontulan asiaa. Ja  Korostan

että kun KÄYTETTIIN monipuolista seksitekniikkaa, tai oli sitä sun lepakkoluola seksiä, nousi orgasmin saajien luku huimasti!

Voisit joskus puhua vaikka niistä naisista, joiden miehet antavat, mitä nainen vaatii ja haluaa. Onnistuisiko tämä sinulta?

Vierailija
45/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin joo tosi itsekäs, kun olen saanut pidettyä naisen tyytyväisenä yli 25 vuotta. On siinä kyllä itsekkyys huipussaan.

ps. en tiedä mitään sun lepakkoluola jutuistasi, avaatko niitä hiukan.

Sinä sanoit, ettet välitä kuin yhdestä, eikö se ole melko itsekästä?

Ja olethan alinomaan väittämässä naisten orgasmien saamisesta jotain aivan muuta kuin on tutkittu. Ja sinähän niistä kylmistä lepakkoluolista olet jauhanut.

Ja minä olen ollut mieheeni tyytyväinen aina, joten senkin jauhaminen, "että voi sinua kunet saa" tyyppistä, ei niinkun jaksas kuunnella enää.

Vierailija
46/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt huolta naisestani ja se on mielestäsi itsekästä. Eli jos olisin tarjonnut hyvää seksiä jollekin toisellekin naiselle, niin en olisi sun mielestä itsekäs? Haista nyt pillu!

Yhä edelleenkään en ymmärrä sun lepakkoluola jutuistasi. Avaisitko niitä hiukan mulle?

Vierailija
47/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit joskus puhua vaikka niistä naisista, joiden miehet antavat, mitä nainen vaatii ja haluaa. Onnistuisiko tämä sinulta?

.

Mitävarten? Heillähän on kaikki kuten pitääkin. Ja olen kyllä puhunut omasta liitostani, jossa saan niin paljon orgasmeja kuin haluan.

Mutta sinulta tuo ei taitas onnistua...

Vierailija
48/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Mitävarten? Heillähän on kaikki kuten pitääkin. Ja olen kyllä puhunut omasta liitostani, jossa saan niin paljon orgasmeja kuin haluan.

Mutta sinulta tuo ei taitas onnistua...

Mitäpä, jos huolehtisit vaan omista asioistasi ja jättäisit muut rauhaan. Olet jatkuvasti tappelemassa ja haastamassa riitaa lähes joka ketjussa. Sun on pakko saada siitä jotain kiksejä.

Vierailija
49/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tässä haastat riitaa alinomaa. Kerro nyt mulle missä asiassa olen väärässä? Ja tutkimukset? Miten se on riidan haastamista, jos kertoo tosiasiat.

Vierailija
50/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et pysty olemaan asiallinne vaan haistattelut alkaa kun ei enää järellisesti osaa vastata. Jatka keskenäsi,

Vierailija
51/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin oli hyvää seksiä, sitten tehtiin lapset ja mies laiskistui ja nykyään on paskaa seksiä. En viitsi pelkän huonon seksin takia perhettä rikkoa.

N34

Niin, mitäs sitä perhettä rikkomaan, jos seksi on vaan kuriositeetti. Sitä ei tarvitse, ilman pärjää hyvin, eikä se ole lainkaan tärkeää. Kuitenkin, jos harrastaa tätä vähäpätöistä asiaa jonkun toisen kanssa, asiasta nousee hirveä poru.

Hei et sä voi sanoa noin!

Vierailija
52/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä haastat riitaa alinomaa. Kerro nyt mulle missä asiassa olen väärässä? Ja tutkimukset? Miten se on riidan haastamista, jos kertoo tosiasiat.

Kuka on väittänyt sun olevan väärässä?

Vierailija
53/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehes voisi tyydyttää sinut ilman erektiotakin, kuuluisi asiaan.

Vierailija
54/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun pelkällä seksillä ei tässä elämässä pitkälle pötkitä. Suuri osa miehistä on kelvotonta kamaa vankkaa parisuhdetta ajatellen, jossa pitäisi rakentaa elämä muunkin päälle kuin sen pleikkarin peluun.

Vierailija
55/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehes voisi tyydyttää sinut ilman erektiotakin, kuuluisi asiaan,

Kyllä ja voi ja pystyy. Hänellä on taitavat sormet ja osaava kieli, kuten minullakin kun hoitelen miestäni.

Eikö teillä ole?

Vierailija
56/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehes voisi tyydyttää sinut ilman erektiotakin, kuuluisi asiaan,

Kyllä ja voi ja pystyy. Hänellä on taitavat sormet ja osaava kieli, kuten minullakin kun hoitelen miestäni.

Eikö teillä ole?

Varmaan hauskaa nuoleskella jotain löysää kalua, ja johtaa suureen nautintoon!

Vierailija
57/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hauskaa nuoleskella jotain löysää kalua, ja johtaa suureen nautintoon!

Jatkatkos taas tätä sun kuvitteluasi. Ei ole mitään löysää kalua meillä. Joten anna olla.

Mutta jos minä alan yhtä ennustajaksi, et sinä ole 25 vuotta tyydyttänyt ketään. kun olet noin kiukkuinen.

Vierailija
58/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi.. jaa kukahan lie. Mutta ne tiedä missä!

Nyt menen mieheni viereen...öitä.

Vierailija
59/104 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa ei ihan paskaakaan, muttei niin tyydyttävääkään. Miksi sitä suhdetta jatkoi, siksi varmaan kun miehessä oli niin paljon muuta hyvää, jota arvostin. Ei se pelkkä hyvä seksi riitä, jos muuten saa mieheltä pelkkää paskaa kohtelua. 

Vierailija
60/104 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi.. jaa kukahan lie. Mutta ne tiedä missä!

Nyt menen mieheni viereen...öitä.

Laita tähän viesti. missä sun väitettiin olevan väärässä. Jos sellaista viestiä ei löydy, niin sitten olet kyllä väärässä.