Kuinka monta kertaa käytät samaa suihkupyyhettä, ennen kuin peset sen?
Kommentit (37)
Meillä pestään kaikki pyyhkeet 60 asteessa kerran viikossa.
Pidemmän päälle tämäkään ei riitä vaan parissa kuukaudessa pestyyn pyyhkeeseen alkaa tulla yhden käytön jälkeen pinttynyt tuoksu vaikka ne kuivataan aina käytön jälkeen lämmitetyssä telineessä.
Niinpä kaikki pyyhkeet heitetään kerran kuussa 95 asteen ohjelmaan ja nyt pysyvät hajut poissa niin pyyhkeistä kuin koneestakin. Laadukas 100% puuvilla ei mene miksikään.
Ihme ettei kukaan oo vastannu 1, nykyään on niin ylihygienisia pingottajia paljon. Suihkussakin rampataan useampi kerta päivässö vaikkei edes hikoiltaisi.
Sitten kun rupeaa haisemaan. Puhdasta, suihkun jälkeistä ihoa sillä kuivataan. En keksi miksi pitäisi jatkuvasti koneessa pyörittää.
2 kertaa käytän, sitten koneeseen 60 astetta.
Vaihdan kerran viikossa, aina maanantaisin
En laske käyttökertoja tai päiviä. Kun pyyhkeet alkavat vaikuttaa mun mielestä siltä, että nyt ne olis aika panna pyykkiin, teen niin.
Kerran viikossa vaihdan kaikki pyyhkeet.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun rupeaa haisemaan. Puhdasta, suihkun jälkeistä ihoa sillä kuivataan. En keksi miksi pitäisi jatkuvasti koneessa pyörittää.
Suihkun jälkeen varmasti ihosta irtoaa pintakerrosta, orvaskesiä.
Joka toinen viikko pesen pyyhkeet ja lakanat. Käsipyyhkeen kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orvaskettä.
E kai pyyhettä tarvitse pestä, olet aina puhdas kun käytät sitä..
Kerran viikossa pesen kylpypyyhkeen ja hiusten tubaanipyyhkeen kerran 2 vkossa.
Aamunaama
Kahvin jälkeen aamupaska ja perseen pesu
Suihku
Iltanaama
Toistetaan 5 kertaa
Noin kahden viikon välein. Jos joskus harvoin sattuu haisemaan niin vaihdan samantien. Kuivaus ilmavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää usein myös ruskea viiva pyyhkeeseen jolle istun kuivaamaan toisella pyyhkeellä itseäni. Eli istumiseen olen ottanu toisen pyyhkeen millä kuivaan päätä ja muuta, en halua kakkaa tukkaani tai mihinkään.
Ja Kyllä, en ole ihan terve enää.
Silloin kun vaimo älkää perästä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää usein myös ruskea viiva pyyhkeeseen jolle istun kuivaamaan toisella pyyhkeellä itseäni. Eli istumiseen olen ottanu toisen pyyhkeen millä kuivaan päätä ja muuta, en halua kakkaa tukkaani tai mihinkään.
Ja Kyllä, en ole ihan terve enää.
Miksi et pese persettäsi suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitten kuin suoraan siitä Dilbert stripistä jossa Wally ihmetteli miksi pyyhkeet pitäisi pestä kun hän on suihkun jälkeen puhtaampi kuin pyyhe joten sehän suorastaan puhdistuu kun hän kuivaa sillä itseään.
Joku 20