Seksikysymys
Miten ihmeessä saisin naiseni innostumaan suihinotosta?
muuten ah niin ihana rakkaani ei ole lainkkaan innostunut imeskelemään minua vaikka itse mielellään saa suuseksiä. Ei siis ole koskaan ollut innostunut, kyse ei ole vain minusta. Ajatuksia tai ideoita? Hygieniaosaston vinkkejä ei kaivata, se on oikein hyvässä kunnossa, samoin karvat on niin hyvin siistitty, että ei taatusti mene karvoja suuhun.
Mun alkaa olla jo vaikea antaa hänelle suuseksiä koska en sitä itse saa :(
Kyselin seksipuolellakin, mutta siellä on aika kuollutta...
Kommentit (47)
itsekkin pesen pepun kun pesen pimpin suuseksiä varten, ne on naisellakin siinä aikalailla lähekkäin että varmasti tuoksahtaa.. ilman paskalla käyntiäkin.
kun on kerta sanonut sulle ettei ole muittenkaan kanssa sitä harrastanut, niin pelkää ettei osaakkaan tehdä sitä oikein ja nolaa itsensä..
mutta mainitsitte karvojen ajelusta. Ajeleeko miehetkin karvoja? Kysyy epätietoinen.
Ja ihan aiheeseen. Itse en pidä suihinotosta. Johtuu siitä, että en tunne oloani mukavaksi, vaan lähinnä tyhmäksi. Tiedän, että pitäisi miehen vuoksi tätä tehdä.
Itse inhoan sekä saada että antaa sitä. En pidä suuseksistä -piste. Teen sitä joskus miehen takia, koska tiedän, että hän tykkää. Mutta minulle myös " saamapuolella" oleminen on sitä, etten halua loukata miestä!
Kiva, et joku puhuu tästä asiasta av:lla näinkin asiallisesti. :) Mä neuvoisin vaan, et puhumallahan nuo asiat selviää.