Seksikysymys
Miten ihmeessä saisin naiseni innostumaan suihinotosta?
muuten ah niin ihana rakkaani ei ole lainkkaan innostunut imeskelemään minua vaikka itse mielellään saa suuseksiä. Ei siis ole koskaan ollut innostunut, kyse ei ole vain minusta. Ajatuksia tai ideoita? Hygieniaosaston vinkkejä ei kaivata, se on oikein hyvässä kunnossa, samoin karvat on niin hyvin siistitty, että ei taatusti mene karvoja suuhun.
Mun alkaa olla jo vaikea antaa hänelle suuseksiä koska en sitä itse saa :(
Kyselin seksipuolellakin, mutta siellä on aika kuollutta...
Kommentit (47)
Otan kyllä suihin mutta en mielelläni. Syy: sattuu leukoihin ihan tajuttomasti. En tiedä teenkö jotain väärin, mutta jotenkin se on niin kamalan tuskallista fyysisesti, että välttelen koko juttua.
Toisekseen se tuntuu musta jotenkin alentavalta, en tiedä miksi. Mutta tämä fyysinen puoli on ehdottomasti isompi juttu.
Ajoittain on kuitenkin pakko, ja yritän sitten vain kestää. Oisko kellään mitään vinkkejä, miten homma toimisi paremmin?
hyviä vinkkejä, varsinkin eka. Yritetäänpä sillä tavalla viedä tätä kieltämättä kimuranttia asiaa eteenpäin :)
t. ap
normaalimittainen, tai ehkä hieman isompi, muttei mikään mega eli ei siitäkään ole kysymys. Mutta muutama vinkki tuli tuossa aiemmin, ehkä yritän vielä kerran keskustelua aiheesta. omasta mielestäni spermani ei maistu pahalta, olen toki maistanut, eikä se suuhun tuleminen ole SE juttu. Nautin valtavasti kun minua syödään, se on paras esileikki mielestäni ja nyt se jää minulta kokematta.
Ah, ollapa tarpeeksi notkea niin hoitaisin tämän itse ;)
t. ap
Sillä rakastan häntä. Mutta tuntuu että seksipuolella ansaitsisin parempaakin. Minä teen sängyssä aivan mitä tahansa naiseni haluaa...
t.ap
hän ei halua. En minäkään suostuisi ikinä nuolemaan (pissistä) penistä tai anaaliyhdyntään, mutta onneksi mieheni ei näitä ole vaatimassakaan.
Ihmeellistä kun löytyy aina näitä, jotka tietävät miten KUKAAN mies ei käyttäydy ja mitä KUKAAN mies ei koskaan tee ja miten KUKAAN mies ei kosksaan ajattele.
t. eräs jonka mies tekee ja ajattelee paljonkin asioita, joita kukaan mies ei kuulemma tee
asialla ylempänä. Kyllä minä eli ap olen mies. Osaan muuten kirjoittaa aika monellakin eri tyylillä jos niin haluan.
Mutta vinkkejä toki ottaisin vieläkin vastaan jos jollekulle niitä vielä tulisi mieleen
t. ap
Eli pitäisi osata tehdä se hyvin, jaksaa kauan jne? Jos tästä on kiinni, niin ehkä riittäisi, että saat aluksi hänet uskomaan, että vähänkin on aluksi hyvä, toi leukojen väsyminen on ihan todellista mistä joku mainitsi.
Vai onko hänelle kaikki suulla tekeminen vastenmielistä?
Vaikea vastata kun ei ole itse koskaan ajatellut samalla tavalla.
Nimittäin vaikka minun mieheni olisi juuri käynyt pesulla jne niin silti joskus saattaa nenään tulla tunkkainen haju siinä imutellessa ja se on kyllä jotain mikä saa innon lähtemään. Pitää siis pestä ja kunnolla ja suihkusaippualla ja myös sieltä palleista ja pyllystä!
Vierailija:
Nimittäin vaikka minun mieheni olisi juuri käynyt pesulla jne niin silti joskus saattaa nenään tulla tunkkainen haju siinä imutellessa ja se on kyllä jotain mikä saa innon lähtemään. Pitää siis pestä ja kunnolla ja suihkusaippualla ja myös sieltä palleista ja pyllystä!
Samoin kiveksistä tuoksahtelee joskus epämiellyttäviä hajuja, varsinkin jos miehellä on karvat ajamatta.
ajelematta vaan oikein hyvin ajeltu :) ja ei, ei ja ei vielä kerran ei ole hygieniakysymys sillä ihan sama juttu vaikka olisimme juuri yhdessä tulleet pesulta :(
En ole vielä pusujakaan saanut ko. alueelle eikä kuulemma kukaan muukaan ennen minua. Mun on aika vaikea ymmärtää tätä juttua
t. ap
Onko vaimosi jotenkin yleisemminkin estynyt seksin suhteen? Kuulostaa vaan niin oudolta, ettei pusujakaan voi penikselle antaa:-/ Ehkä jos saisi vaimosi vähän enemmän kokeilemaan asioita ja osoittaisit, että nautit siitä.
Voi tietty olla niinkin, että vaimosi on yksinkertaisesti laiska, mutta en haluaisi siihen uskoa.
Kuulostaa siltä, että tossa olisi vähän enemmänkin setvittävää. Olisiko käynti parisuhde- tai seksiterapeutilla mahdollinen?
mun ukko välillä sanoo käyneensä pesulla, mutta kun lähestyn huulineni kikkeliä niin huomaan että on vaan vedellä lirutellut ilman saippuaa,se ei kyllä riitä.. silloin kyllä passitan takasin pesulle..
sama taktiikka kun lasten kanssa; kaikkea on pakko maistaa, mutta jos ei tykkää niin ei tartte syödä. :) eli " pakotat" kokeilemaan mutta jos ei tykkää niin ei tartte jatkaa.
hän on siis sanonut ettei ole muidenkaan kanssa sitä kokeillut, joten miten voi tietää millaista se on..?
Ehkä sinun spermasi on oksettavan makuista mutta naisesi ei kehtaa sitä sinulle sanoa? Useimpien sperma on oksettavaa limaa joka takertuu kurkkuun, mutta näitä hekkujakin on olemassa. Ehkä vain et kuulu tähän herkkujoukkoon. Makua et voi muuttaa vaikka mitä tekisit.
Oletko kenties sanonut jyrkästi ei siihen asiaan? Sekin voi vaikuttaa ja suuresti asiaan.
toisilla sperma on juoksevaa ja ihan hyvänmakuista, mutta toisilla klimppistä paksua ja hyi helvetin-makuista...
mutta siihen voi kyllä oikeasti vaikuttaa, ruokavaliolla ja liikunnalla.
Se kyllä haiskahtaa vaikka olis aamulla käynyt paskalla ja juuri pestyä munaa tarjoaa illalla. P-reikä haisee siinä lähellä (suihin otettaessa), mutta eipä se miehen omaan nenään asti haise eikä mies sitä itse tajua jos on " hyvin pyyhkinyt" . Ei se paskan haju pelkällä pyyhkimisellä lähde.
Itse en pidä siitä sen takia, että miehelläni on niin iso ja paksu, joten suuni tulee kipeäksi kun joutuu oikein huulet venytykselle.