Onko kenellakaan raskaanaolevalla tullut nyt kevatauringon koittaessa fiilis, etta olispas kiva ottaaa vahan useampikin sidukka? Katsoin juuri eilen kuola valuen siiderihyllyja
Kommentit (9)
Kieltämättä vähän ketutti katsella täpötäysiä terasseja ja hilpeässä hiprakassa olevia ihmisiä.
Mutta lohdutus: synnytyksen jälkeen se eka siideri maistuu NIIIIIIIN hyvälle ;)
Eikös ole pääasia, että tyytyvät vaan kuolaamaan eivätkä juo? Löysää vähän pipoa...
Jos juot sen siiderin jossain terassilla niin nautitko todella siitä kun sua katotaan paheksuvasti?
Ja mitä sitten kun ootte synnyttäny? Ryntäättekö heti terassille? Entä vauva? Imetys?
Vai pitääkö siinä olla alkoholia...
Itse olin viime keväänä kaverin polttareissa viimeisilläni raskaana ja oli huvittavaa seurata kaupungilla liikkujien reaktioita, kun näkivät minut hilpeässä tytöporukassa siideritölkki kourassa ison mahani kanssa.
kehittyvät. Loppuraskaudessa sikiö lähinnä kasvaa! Nauti hyvällä omalla tunnolla yksi siideri kevätauringon paistaessa, mutta ehkä mieluummin kotona, niin vältyt paheksuvilta katseilta!
mutta sen jälkeen yksi siideri/ viinilasillinen tms. ei ole haitaksi.
Vierailija:
Jos juot sen siiderin jossain terassilla niin nautitko todella siitä kun sua katotaan paheksuvasti?
Ja mitä sitten kun ootte synnyttäny? Ryntäättekö heti terassille? Entä vauva? Imetys?
No ei mua kukaan kattonu paheksuvasti, kun olin raskausaikana baarissa. Eihän ole pakko imettää ja kai se isäkin voi sitä vauvaa hoitaa.
Kieli pitkällä kattelin terassilla muiden jäähilesiidereitä...