Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita

Vierailija
19.03.2026 |

Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä. 

Kommentit (544)

Vierailija
141/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 4 kertaa seurustellut 3 kertaa nainen teki aloitteen. Joka ainoassa parisuhteessa en ole ollut tarpeeksi. ihan sama mitä on tehnyt naisen eteen ja silti olen aina ollut se paska josta on vain haittaa. Joten ei vitussa kiinnosta enää edes yrittää.  Itsetunto ja mielenterveys meni henkisestä ja fyysisestä väkivallasta niin paskaksi että vuosien jälkeenkin ramppaan terapiassa ja popsin pillereitä. Kun minussa on se kaikki vika AINA ja terapia ja lääkkeetkään ei muuta mitään.

Vaikuttaa siltä ettei sitä itsetuntoa ole alunperinkään ollut jos pelkät pakit aiheuttaa tuollaisen hermoromahduksen. Kannattaa pohtia omaa varhaislapsuutta ja vanhempien antamaa mallia ja kasvatusta. Terapiaan ja lääkitykseen täytyy sitoutua pitkäksi aikaa jotta ne voi toimia.

Vierailija
142/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuntuu olevan usein asenne, jossa asetutaan palkinnon asemaan ja ajatellaan, että miehen pitää herättää naisen kiinnostus ja nähdä vaivaa ansaitakseen naisen huomio. Useimmissa tapauksissa tuo kuitenkin antaa naisesta kylmän ja välinpitämättömän vaikutelman, ja kukapa sellaisen kanssa haluaisi yhtään pitemmälle edetä. Kyllä se parisuhteen muodostaminen ja ylläpitäminen on kiinni molemmista, ja vaatii tasapuolista huomiota ja kiinnostuksen osoittamista.

Eli miehet saa kyynistyä mutta jos nainen tekee samoin se on huutava vääryys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta henkilökohtaisesti häiritsevämpää oli se kautta koko historian vallinnut asetelma, jossa nainen käveli munankuorilla kaikkialla ja koko elämänsä tytöstä vanhuuteen asti. Ei se, että jossain kohtaa tavoitellaan edes jonkinlaista ihmisarvoa synnyttävälle sukupuolelle, herätä minussa huolta miehen asemasta.

Vierailija
144/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 4 kertaa seurustellut 3 kertaa nainen teki aloitteen. Joka ainoassa parisuhteessa en ole ollut tarpeeksi. ihan sama mitä on tehnyt naisen eteen ja silti olen aina ollut se paska josta on vain haittaa. Joten ei vitussa kiinnosta enää edes yrittää.  Itsetunto ja mielenterveys meni henkisestä ja fyysisestä väkivallasta niin paskaksi että vuosien jälkeenkin ramppaan terapiassa ja popsin pillereitä. Kun minussa on se kaikki vika AINA ja terapia ja lääkkeetkään ei muuta mitään.

Vaikuttaa siltä ettei sitä itsetuntoa ole alunperinkään ollut jos pelkät pakit aiheuttaa tuollaisen hermoromahduksen. Kannattaa pohtia omaa varhaislapsuutta ja vanhempien antamaa mallia ja kasvatusta. Terapiaan ja lääkitykseen täytyy sitoutua pitkäksi aikaa jotta ne voi toimia.

Ime vittua persesilmä. Et tiedä hevon vittuakaan mistään oletat asioita. Niin kuin tuollaisilla paska mulkuilla on tapana tehdä. Et tiedä hevon vittuakaan missä on käyty ja mitä on perkele pohdittu. Perus paskanokka idiootti joka vain kuvittelee tietävänä.

Vierailija
145/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenko muka ei tee rikosta. Kyllä tekee ka kieroileekin. Mies ei osaa kieroilla, ja siksi kannattaa miestenkin ottaa todisteita. Sitten ei ome vain naisen sana että mies aloitti pyytämättä, kun nainen olikin se joka kävi ns päälle (edes verbaalisesti). Naiselle pitää kolmesti ja selkeästi sanoa: en ole kiinnostunut, poistu. Todisteellisesti. Vaikka nainen ei äänittäisi, hänellä on pari kaveria todistamassa. Mies on tuomittu jo lähtökohtaisesti ennen kuin mitään tekiköän.

Siinä vastaus miksi miehistä on tullut varovaisia. Toinen syy voi olla luonnottomiksi kauneusmuokatuissa kasvoissa ja kropassa. 

Vierailija
146/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hämmentynyt. Kumpaa nyt haluttiin: a) jätetään rauhaan

b) lähestytään

M

Vierailija
147/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime vittua persesilmä. Et tiedä hevon vittuakaan mistään oletat asioita. Niin kuin tuollaisilla paska mulkuilla on tapana tehdä. Et tiedä hevon vittuakaan missä on käyty ja mitä on perkele pohdittu. Perus paskanokka idiootti joka vain kuvittelee tietävänä.

Juuri tuo reaktio paljastaa sinusta kaiken sen mitä yrität peittää ja kieltää.

Toistetaan faktat:

1. Pakkien saaminen on ihmiselämän vastoinkäymisissä hyvin vähäpätöinen asia, vrt. oikeisiin kriiseihin kuten vaikka läheisen kuolemaan

2. Terveen itsetunnon omaava ihminen ei hajoa tuhanneksi palaseksi siitä ettei joku halua seurustella kanssasi
3. Mt-hoito voi toimia ainoastaan jos potilas sitoutuu hoitoon ja haluaa parantua

Vierailija
148/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

b) lähestytään

M

Ihan sama mitä teet niin syyllinen olet silti johonkin ja pahoitat jonkun mielen. Ainoa voittava liike on lopettaa pelaaminen.

Vierailija
149/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

b) lähestytään

M

c) provoilla

Vierailija
150/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi tapahtui.

Vierailija
151/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo.

miehen ei ole sopivaa nykyään lähestyä naista. nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.

Vierailija
152/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän rahaa.

Vierailija
153/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metoo.

miehen ei ole sopivaa nykyään lähestyä naista. nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.

Ei vaan kuka tahansa saa lähestyä jos tekee sen asiallisesti. Jos ei osaa niin parempi unohtaa koko asia.

Vierailija
154/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistetaan faktat:

1. Pakkien saaminen on ihmiselämän vastoinkäymisissä hyvin vähäpätöinen asia, vrt. oikeisiin kriiseihin kuten vaikka läheisen kuolemaan

2. Terveen itsetunnon omaava ihminen ei hajoa tuhanneksi palaseksi siitä ettei joku halua seurustella kanssasi

3. Mt-hoito voi toimia ainoastaan jos potilas sitoutuu hoitoon ja haluaa parantua

Ampua pitäisi tollaiset idiootit jotka kuvittelee asioita. Vieläkin olen alusta asti sanonut että ramppaan jo hoidossa. Ja et tiedä vittuakaan mistään mitään. TIEDOSTAN TÄYSIN ETTÄ MINULLA ON ONGELMIA VAI EIKÖ SE MENE PERSESILMÄLLE JAKELUUN?

Senmoset tappouhkaukset sieltä. Sinun ongelmasi on se että syytät naisia kollektiivisesti henkilökohtaisista ongelmistasi. Kumma jos ei terapeutti ole tästä huomauttanut. Vai uhkaatko ampua hänetkin?

Vierailija
155/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haette parisuhdetta, ohjeita mehille 

Lopettakaa se ulkomaalaisten miesten haukkuminen. 

Tosiasia on se, että ulkomaalaiset miehet osaavat kunnioittaa naisia ja pitävät naisia myös ihmisinä. Eivät pelkkinä reikinä.

Ulkomaalainen tajuaa, että hän itse on mies.

Kun tajuaa olevansa mies, siihen loppuu heti itku ja naisten haukkuminen.

Ei ole mitään tarvetta ottaa "akoilta luuloja pois."

Tiedän kyllä miksi esim.

persut vihaavat lähi - itäläisiä.

Koska lähi - itäläisillä on vahva itsetunto ja he ovat kaikkein komeimpia miehiä. Tämä koskee muitakin ulkomaalaisia.

Aivan huipputyyppejä  - tarkoitan heitä jotka eivät ole väkivaltaisia. Heissä on ihmisyys 

Suomalaiset miehet eivät taida olla huipputyyppejä, vaan uustaaperoita. Nyt uskon, ettei sille ole mitään tehtävissä.

Kylmä fakta on se, että jos mies kunnioittaa naista ja antaa hänelle ihmisarvon, se herättää myös naisissa kunnioitusta ja arvostusta miehiä kohtaan.

Suomalainen mies joko on oikeasti t y h m ä. Tai sitten luonne on kieroutunut, jos ei tajua normaalia maailmaa.

Suom.

miehistä tuli uustaaperoita. Asialle ei ole mitään tehtävissä. Naiset, haalikaa itsellenne ulkomaalainen mies ja menkää naimisiin.

Hankkikaa lapsia ja kasvattakaa heistä kunnollisia ja vahvoja yksilöitä joilla on käytöstavat.

Näin saamme Suomeen uuden ja vahvan väestön.

Väestönvaihto on ainoa ratkaisu. Antaa persumiesten urputtaa. Persumiehetkin ovat uustaaperoita.

Tämä ei ole poliittinen kannanotto. En äänestä.

Biojäte-astia löytyy sitten tuosta suunnasta ----->

Osaatko mennä itse vai tarviiko hiuksista kantamalla avittaa?

Vierailija
156/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistetaan faktat:

Ampua pitäisi tollaiset idiootit jotka kuvittelee asioita. Vieläkin olen alusta asti sanonut että ramppaan jo hoidossa. Ja et tiedä vittuakaan mistään mitään. TIEDOSTAN TÄYSIN ETTÄ MINULLA ON ONGELMIA VAI EIKÖ SE MENE PERSESILMÄLLE JAKELUUN?

Senmoset tappouhkaukset sieltä. Sinun ongelmasi on se että syytät naisia kollektiivisesti henkilökohtaisista ongelmistasi. Kumma jos ei terapeutti ole tästä huomauttanut. Vai uhkaatko ampua hänetkin?

Kuvittelet. Taas mitä sattuu. Ei kun uhkaan ampua tuollaiset mulkut niinkuin sinä. Ja olen käynyt terapiassa useammin kuin kerran vuosia. Et vain tiedä yhtään mitään yhtään mistään minun asioista.

Vierailija
157/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katse naiseen ei ole syytteen arvonen👀itse pyysitte.

Naisten aika tehdä aloite.

Naisia ei kiinnosta tehdä aloitetta. Perussääntö on se, että aloitteen tekeminen kuuluu miehelle.

Uustaaperot eivät ymmärrä edes tätä perusasiaa.

Turha itkeä sitten jos jää yksin.

Peli on lopullisesti menetetty. 

Ei se vain ole tässä tasa-arvon maassa enää sääntö että aloitteen tekijä olisi mies. Tähän ovat vaikuttaneet naiset hyvin vahvasti ihan itse. Hyvin yleinen esim Tinder naisten vikinä on ettei niistä miehistä monesti kuulu mitään, mutta niissä juttujen syntyminen ja jatkuminen on yhtä paljon molempien asia. Jos nainen on esimerkiksi itse tykännyt niin että on tullut mätsi niin tottakai nainen on se joka jotenkin avaa keskustelun. Itse olen ottanut säännöksi että jos kolmeen päivään ei tule viestiä niin on hyvä syy poistaa se mätsi, ei naista itseään silloin kiinnostanut ottaa yhteyttä.

Maailma muuttuu.

Eilen täällä oli tosi kiinnostava keskustelu käytöstavoista.

Tajusin ( kuten olen aiemminkin tiennyt ) että koska täällä ollaan olevinaan niin tasavaltalaisia, Suomesta on tullut niin tasavalta että kukaan ei enää kunnioita toisiaan.

Kun olisi  vieläkin yhteiset kunnon käytöstavat kuten ennen oli, mitä siitä seuraa?

Se, että kaikki tietävät sekä toisten rajat että omat rajat eivätkä ylitä niitä, ihmisten kunnioitus toisiaan kohtaan lisääntyy heti.

Ei ole väärinkäsityksiä, vaan kaikki on kirkasta ja selvää.

On kirkas ja luja kehikko jonka puitteissa toimitaan.

Uskon, että siihen loppuisivat nämä ongelmat mistä nyt keskustellaan, naisten ja miesten välillä.

Vierailija
158/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukemalla selviää syy tuolle.

Mutta eipä tuo aloituksessa mainuttu käytös ole ap:n ongelma millään tavalla.

Vierailija
159/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta henkilökohtaisesti häiritsevämpää oli se kautta koko historian vallinnut asetelma, jossa nainen käveli munankuorilla kaikkialla ja koko elämänsä tytöstä vanhuuteen asti. Ei se, että jossain kohtaa tavoitellaan edes jonkinlaista ihmisarvoa synnyttävälle sukupuolelle, herätä minussa huolta miehen asemasta.

Kautta koko feministien teeseissä sijaitsevan historian vallinnut asetelma.  Feministit vääristelemässä historiaa vihaideologiansa oikeuttaakseen, ihmisjättteitä.

Vierailija
160/544 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haette parisuhdetta, ohjeita mehille 

Lopettakaa se ulkomaalaisten miesten haukkuminen. 

Tosiasia on se, että ulkomaalaiset miehet osaavat kunnioittaa naisia ja pitävät naisia myös ihmisinä. Eivät pelkkinä reikinä.

Ulkomaalainen tajuaa, että hän itse on mies.

Kun tajuaa olevansa mies, siihen loppuu heti itku ja naisten haukkuminen.

Ei ole mitään tarvetta ottaa "akoilta luuloja pois."

Tiedän kyllä miksi esim.

persut vihaavat lähi - itäläisiä.

Koska lähi - itäläisillä on vahva itsetunto ja he ovat kaikkein komeimpia miehiä. Tämä koskee muitakin ulkomaalaisia.

Aivan huipputyyppejä  - tarkoitan heitä jotka eivät ole väkivaltaisia. Heissä on ihmisyys 

Suomalaiset miehet eivät taida olla huipputyyppejä, vaan uustaaperoita. Nyt uskon, ettei sille ole mitään tehtävissä.

Kylmä fakta on se, että jos mies kunnioittaa naista ja antaa hänelle ihmisarvon, se herättää myös naisissa kunnioitusta ja arvostusta miehiä kohtaan.

Suomalainen mies joko on oikeasti t y h m ä. Tai sitten luonne on kieroutunut, jos ei tajua normaalia maailmaa.

Suom.

miehistä tuli uustaaperoita. Asialle ei ole mitään tehtävissä. Naiset, haalikaa itsellenne ulkomaalainen mies ja menkää naimisiin.

Hankkikaa lapsia ja kasvattakaa heistä kunnollisia ja vahvoja yksilöitä joilla on käytöstavat.

Näin saamme Suomeen uuden ja vahvan väestön.

Väestönvaihto on ainoa ratkaisu. Antaa persumiesten urputtaa. Persumiehetkin ovat uustaaperoita.

Tämä ei ole poliittinen kannanotto. En äänestä.

Biojäte-astia löytyy sitten tuosta suunnasta ----->

Osaatko mennä itse vai tarviiko hiuksista kantamalla avittaa?

Nainen puhuu sanoja jotka satuttaa haurasta egoani. Siksi uhkailen väkivallalla/tappamisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme