Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita

Vierailija
19.03.2026 |

Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä. 

Kommentit (580)

Vierailija
101/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tapani lähestyä ihmisiä on erilainen, mutten koe minulla olleen ikinä mitään ongelmaa jutella ihmisten kanssa. Hyvät käytöstavat ja tilannetaju auttaa pitkälle. 

Vierailija
102/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tapani lähestyä ihmisiä on erilainen, mutten koe minulla olleen ikinä mitään ongelmaa jutella ihmisten kanssa. Hyvät käytöstavat ja tilannetaju auttaa pitkälle. 

Sama itsellä ja silti jätän naiset rauhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisissa ole enää mitään miksi lähestyä.

Vierailija
104/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärjistettynä hiukan, kahvitauolla työmaaoloissa on miesvaltainen porukka. Yksi nainen mukana, mies kertoo vitsin kuinka suomalaiset ennen seurustelivat! Naurunrähäkkää, kunnes nainen suuttuneena ilmoitti vitsin kertojalle, että hän voisi tehdä ilmoituksen hänestä, koska häntä oli loukattu, ja poistui saman tien! Porukka äimänkäkenä! Vitsissä mainittiin sanat äijä ja akka! Asia ei edennyt mihinkään, mutta jos kysymyksellä heittää, miten ko. naista yleensä pystyy lähestymään jolla on karvat pystyssä pienestä komiikasta?

Suomalaiset nykyämmät on ihan vtun huumorintajutonta ja jäykkä niskaista sakkia, aina siihen kohti kun pitää tyhjästä suuttua ja alkaa nakkelemaan niitä niskojaan. Silloin niistä kyllä löytyy elastisuutta, tai kun pitää alkaa kiljua kaula pitkällä milloin mistäkin syystä 

Vierailija
105/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole karhu, joten en voi tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

Kelpaako nykynaiset karhuille enää?

No ei v i t u s s a kelpaa edes niillekään :D

Vierailija
106/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka haette parisuhdetta, ohjeita mehille 

Lopettakaa se ulkomaalaisten miesten haukkuminen. 

Tosiasia on se, että ulkomaalaiset miehet osaavat kunnioittaa naisia ja pitävät naisia myös ihmisinä. Eivät pelkkinä reikinä.

Ulkomaalainen tajuaa, että hän itse on mies.

Kun tajuaa olevansa mies, siihen loppuu heti itku ja naisten haukkuminen.

Ei ole mitään tarvetta ottaa "akoilta luuloja pois."

Tiedän kyllä miksi esim.

persut vihaavat lähi - itäläisiä.

Koska lähi - itäläisillä on vahva itsetunto ja he ovat kaikkein komeimpia miehiä. Tämä koskee muitakin ulkomaalaisia.

Aivan huipputyyppejä  - tarkoitan heitä jotka eivät ole väkivaltaisia. Heissä on ihmisyys 

Suomalaiset miehet eivät taida olla huipputyyppejä, vaan uustaaperoita. Nyt uskon, ettei sille ole mitään tehtävissä.

Kylmä fakta on se, että jos mies kunnioittaa naista ja antaa hänelle ihmisarvon, se herättää myös naisissa kunnioitusta ja arvostusta miehiä kohtaan.

Suomalainen mies joko on oikeasti t y h m ä. Tai sitten luonne on kieroutunut, jos ei tajua normaalia maailmaa.

Suom.

miehistä tuli uustaaperoita. Asialle ei ole mitään tehtävissä. Naiset, haalikaa itsellenne ulkomaalainen mies ja menkää naimisiin.

Hankkikaa lapsia ja kasvattakaa heistä kunnollisia ja vahvoja yksilöitä joilla on käytöstavat.

Näin saamme Suomeen uuden ja vahvan väestön.

Väestönvaihto on ainoa ratkaisu. Antaa persumiesten urputtaa. Persumiehetkin ovat uustaaperoita.

Tämä ei ole poliittinen kannanotto. En äänestä.

Vierailija
107/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa ole enää mitään miksi lähestyä.

Mutta Suomessa suurin m- muuttajanaisryhmä on venäläiset ja ukrainalaiset. Yritä lähestyä heitä!

Vai eikö sekään onnistu?

Vierailija
108/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin lähestytään. Bussipysäkillä, uimahallissa, töissä. Eikä se haittaa, teen vain selväksi että olen varattu, jos keskustelu siihen suuntaan menee, eikä kukaan ole ikinä ruvennut haukkumaan tai huorittelemaan. 
Mutta toisin kuin suurin osa kanssasisaristani, olen iloinen ja hymyilevä nätti nainen, joka pitää itsestään sekä henkisesti että fyysisesti hyvää huolta. Ehkä syy on tuossa. 
Ihmeellisesti täällä syyllistetään miehiä. Jos lähestytään, on tunkeileva urpo, jos ei niin on nyssyvässykkä. Aika katkeraa porukkaa täällä. Olisikohan aika katsoa peiliin?

N41

Vierailija
109/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ainoaksi ratkaisuksi väestön sekoittamisen.

Kun väestö sekoittuu keskenään, saadaan maahan vahva kansa. 

Onnea suomalaisille miehille naisten haalintaan

Löytyyhän täältä itänaisia. Aasiasta. 

Voittehan te kokeilla, mutta sitä ennen opetelkaa käytöstavat.

Vierailija
110/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua tulla julkisesti nolatuksi. Kyllähän sitä rukkaset kestää, mutta sellainen aggressiivinen ja huomion hakuinen kohtaus ei ole kiva juttu. Sitä jättää jatkossa mieluummin kohtaamiset väliin.

Vierailija
111/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, että ulkomaalaiset miehet osaavat kunnioittaa naisia ja pitävät naisia myös ihmisinä. Eivät pelkkinä reikinä.

Tiedän kyllä miksi esim.

Koska lähi - itäläisillä on vahva itsetunto ja he ovat kaikkein komeimpia miehiä. Tämä koskee muitakin ulkomaalaisia.

Aivan huipputyyppejä  - tarkoitan heitä jotka eivät ole väkivaltaisia. Heissä on ihmisyys 

Suomalaiset miehet eivät taida olla huipputyyppejä, vaan uustaaperoita. Nyt uskon, ettei sille ole mitään tehtävissä.

Kylmä fakta on se, että jos mies kunnioittaa naista ja antaa hänelle ihmisarvon, se herättää myös naisissa kunnioitusta ja arvostusta miehiä kohtaan.

Suomalainen mies joko on oikeasti t y h m ä. Tai sitten luonne on kieroutunut, jos ei tajua normaalia maailmaa.

Suom.

miehistä tuli uustaaperoita. Asialle ei ole mitään tehtävissä. Naiset, haalikaa itsellenne ulkomaalainen mies ja menkää naimisiin.

Hankkikaa lapsia ja kasvattakaa heistä kunnollisia ja vahvoja yksilöitä joilla on käytöstavat.

Väestönvaihto on ainoa ratkaisu. Antaa persumiesten urputtaa. Persumiehetkin ovat uustaaperoita.

Itse hän tuossa haukut miehiä, et muuta teekkään kuin haukut. Olen itse 100% suomalainen mies ja olen monesti sanonut että täysin päinvastoin kuin naisilla miesten suhteen, jokainen nainen on lähtökohtaisesti 10 nainen kunnes toisin mainitaan. Olen myös vahva ja itsevarma, sen ovat sanoneet lukuisat naiset minulle. 

Mutta minkälainen on perus suomalainen nainen, hänen silmissään kaikki miehet ovat vain seksiä vailla olevia väkivaltaisia alkoholisteja joista ei ole mihinkään. Tämä on aina näin ja siitä me paremmatkin yksilöt joudumme nousemaan ylös. Pääsemme kyllä, mutta vain mies voi nähdä tämän puolen 

Vierailija
112/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen valehtelee ja projisoi  A I N A

Vierailija
113/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen miehet lähestyivät naisia"

Niin, se oli ennen.  Ainakin itse olen erittäin iloinen, että kulttuuri on muuttunut noista ajoista. En halua tulla häirityksi kesken ostosten tai junassa istuessani. 

Vierailija
114/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies saa aina idästä itseään tasokkaamman naisen, joka hoitaa vieläpä kotityöt ja poistaa paineetkin, mutta osa haluaa syvää rakkautta. Se lienee ainoa pidäke. Kun saataisiin suomalaisten miesten päähän tauottua vähän arkijärkeä niin jo alkaisi tässä maassa väki vaihtua vauhdilla ja itsemurhat, sekä päihdekulttuuri vähetä.

Vierailija
115/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatettava idea.

Jotainhan tässä pitää tehdä.

Muutoin suomal. häviävät sukupuuttoon.

Vierailija
116/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä onko varattu vai ei. Pitäis olla joku sinkkukori kädessä

Ja nekinhän poistettiin pikavauhtia koska naiset kuulemma ahdistuivat viikkokausiksi miten kaikki saisivat julkisesti tietää hänen parisuhdestatuksensa. 

Eihän niitä sinkkukoreja olisi ollut mikään laissa määritelty pakko edes käyttää...

Kaupunkini kaupoissa on sinkkukoreja, tosin en ole nähnyt kuin yhden miehen sellaista kerran käyttävän. Oli joku viisikymppinen ukko. 

En haluaisi lähteä kenenkään kanssa treffeille sillä perusteella, että asioi kanssani samassa kaupassa. Tuollaisen kopan käyttäminen on kuin heittäisi itsensä tietoisesti susille.

Edelleenkin: niitä sinkkukoreja EI OLE mikään pakko käyttää.

"koska minä en pidä siitä, ei silloin kukaan muukaan voi. Ei vaan voi!"

Vierailija
117/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies saa aina idästä itseään tasokkaamman naisen, joka hoitaa vieläpä kotityöt ja poistaa paineetkin, mutta osa haluaa syvää rakkautta. Se lienee ainoa pidäke. Kun saataisiin suomalaisten miesten päähän tauottua vähän arkijärkeä niin jo alkaisi tässä maassa väki vaihtua vauhdilla ja itsemurhat, sekä päihdekulttuuri vähetä.

Olen samaa mieltä.

Ja suomalaiset naiset saisivat miehekkään, vahvan miehen eri ilmansuunnasta.

Naisen tehtävä ei ole pönkittää uustaaperomiehiä. Naisen tehtävä ei ole vetää uustaaperoa kuin kivirekeä perässään.

Mies on se joka on vahva. Naisen tehtävä EI ole olla hyvä jätkä.

Tämä on kylmä, realistinen tosiasia ja sitä on turha muuksi vääntää.

Vierailija
118/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen valehtelee ja projisoi  A I N A

Kokeile idän naista.

Tuolla asenteella ET saa suomalaista naista hurmattua.

Vierailija
119/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä miksi esim.

Suom.

Itse hän tuossa haukut miehiä, et muuta teekkään kuin haukut. Olen itse 100% suomalainen mies ja olen monesti sanonut että täysin päinvastoin kuin naisilla miesten suhteen, jokainen nainen on lähtökohtaisesti 10 nainen kunnes toisin mainitaan. Olen myös vahva ja itsevarma, sen ovat sanoneet lukuisat naiset minulle. 

Mutta minkälainen on perus suomalainen nainen, hänen silmissään kaikki miehet ovat vain seksiä vailla olevia väkivaltaisia alkoholisteja joista ei ole mihinkään. Tämä on aina näin ja siitä me paremmatkin yksilöt joudumme nousemaan ylös. Pääsemme kyllä, mutta vain mies voi nähdä tämän puolen 

Kaikki ei täsmää. Huomaatko itse?

Jos olisit se mahtavan kiva ja vahva mies, et takuulla haukkuisi anonyymilla palstalla naisia.

Vierailija
120/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ennen? 1800-luvullako? Suomessa miehet ovat lähestyneet naisia tasan alkoholin voimalla koko elämäni ajan. Olen viisikymppinen. Nykyään on sentään tinderit ja some, aika hiljaista ja yksipuolista oli lähestyminen 1900-luvun puolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän