Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita

Vierailija
19.03.2026 |

Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä. 

Kommentit (545)

Vierailija
121/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ennen? 1800-luvullako? Suomessa miehet ovat lähestyneet naisia tasan alkoholin voimalla koko elämäni ajan. Olen viisikymppinen. Nykyään on sentään tinderit ja some, aika hiljaista ja yksipuolista oli lähestyminen 1900-luvun puolella. 

Vierailija
122/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen valehtelee ja projisoi  A I N A

Kokeile idän naista.

Tuolla asenteella ET saa suomalaista naista hurmattua.

Ei ikinä.

M G T O W  nyt ja aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät enää halua, että miehet lähestyvät. Siksi naisten pitää itse lähestyä miehiä.

Vierailija
124/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen ainoaksi ratkaisuksi väestön sekoittamisen.

Kun väestö sekoittuu keskenään, saadaan maahan vahva kansa. 

Onnea suomalaisille miehille naisten haalintaan

Löytyyhän täältä itänaisia. Aasiasta. 

Voittehan te kokeilla, mutta sitä ennen opetelkaa käytöstavat.

Suomalainen mies saa aina idästä itseään tasokkaamman naisen, joka hoitaa vieläpä kotityöt ja poistaa paineetkin, mutta osa haluaa syvää rakkautta. Se lienee ainoa pidäke. Kun saataisiin suomalaisten miesten päähän tauottua vähän arkijärkeä niin jo alkaisi tässä maassa väki vaihtua vauhdilla ja itsemurhat, sekä päihdekulttuuri vähetä.

Olen samaa mieltä.

Ja suomalaiset naiset saisivat miehekkään, vahvan miehen eri ilmansuunnasta.

Naisen tehtävä ei ole pönkittää uustaaperomiehiä. Naisen tehtävä ei ole vetää uustaaperoa kuin kivirekeä perässään.

Mies on se joka on vahva. Naisen tehtävä EI ole olla hyvä jätkä.

Tämä on kylmä, realistinen tosiasia ja sitä on turha muuksi vääntää.

Huomaatko voimme olla jostain myös samaa mieltä, jos markkinoilla ei ole kysyntää niin sitten on mentävä sinne missä on. Emme sentään elä missään kommuunissa, jossa puolison on löydyttävä kolhoosin sisältä.

Vierailija
125/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse naiseen ei ole syytteen arvonen👀itse pyysitte.

Naisten aika tehdä aloite.

Naisia ei kiinnosta tehdä aloitetta. Perussääntö on se, että aloitteen tekeminen kuuluu miehelle.

Uustaaperot eivät ymmärrä edes tätä perusasiaa.

Turha itkeä sitten jos jää yksin.

Peli on lopullisesti menetetty. 

Vierailija
126/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oulussa usein afrikkalaiset ja arabimiehet moikkaavat, hymyilevät ja tulevat juttemaan.

Kantisukkojen ei tartte lähestyäkkään, parempi niin.

Tämä.

Ulkomaalaiset ovat rentoja ja ystävällisiä.

Koskee muitakin kuin lähi - itäläisiä.

Suomalainen ukko on vihainen ja pelottava jurnuttaja. Oma syynne jos jäätte yksin.

Vierailija
127/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä feministit ovat halunneet. Nykyään ei saa edes kehua vieraita naisia kauniiksi ilman, että se on seksismiä ja toksisuutta.

Kaikki naiset eivät ole toksisia feministejä.

Sillä tavoin kuten nykyään on toksisia feministejä. Uskon että heitä on vähemmistö.

Vierailija
128/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haette parisuhdetta, ohjeita mehille 

Lopettakaa se ulkomaalaisten miesten haukkuminen. 

Tosiasia on se, että ulkomaalaiset miehet osaavat kunnioittaa naisia ja pitävät naisia myös ihmisinä. Eivät pelkkinä reikinä.

Ulkomaalainen tajuaa, että hän itse on mies.

Kun tajuaa olevansa mies, siihen loppuu heti itku ja naisten haukkuminen.

Ei ole mitään tarvetta ottaa "akoilta luuloja pois."

Tiedän kyllä miksi esim.

persut vihaavat lähi - itäläisiä.

Koska lähi - itäläisillä on vahva itsetunto ja he ovat kaikkein komeimpia miehiä. Tämä koskee muitakin ulkomaalaisia.

Aivan huipputyyppejä  - tarkoitan heitä jotka eivät ole väkivaltaisia. Heissä on ihmisyys 

Suomalaiset miehet eivät taida olla huipputyyppejä, vaan uustaaperoita. Nyt uskon, ettei sille ole mitään tehtävissä.

Kylmä fakta on se, että jos mies kunnioittaa naista ja antaa hänelle ihmisarvon, se herättää myös naisissa kunnioitusta ja arvostusta miehiä kohtaan.

Suomalainen mies joko on oikeasti t y h m ä. Tai sitten luonne on kieroutunut, jos ei tajua normaalia maailmaa.

Suom.

miehistä tuli uustaaperoita. Asialle ei ole mitään tehtävissä. Naiset, haalikaa itsellenne ulkomaalainen mies ja menkää naimisiin.

Hankkikaa lapsia ja kasvattakaa heistä kunnollisia ja vahvoja yksilöitä joilla on käytöstavat.

Näin saamme Suomeen uuden ja vahvan väestön.

Väestönvaihto on ainoa ratkaisu. Antaa persumiesten urputtaa. Persumiehetkin ovat uustaaperoita.

Tämä ei ole poliittinen kannanotto. En äänestä.

Itse hän tuossa haukut miehiä, et muuta teekkään kuin haukut. Olen itse 100% suomalainen mies ja olen monesti sanonut että täysin päinvastoin kuin naisilla miesten suhteen, jokainen nainen on lähtökohtaisesti 10 nainen kunnes toisin mainitaan. Olen myös vahva ja itsevarma, sen ovat sanoneet lukuisat naiset minulle. 

Mutta minkälainen on perus suomalainen nainen, hänen silmissään kaikki miehet ovat vain seksiä vailla olevia väkivaltaisia alkoholisteja joista ei ole mihinkään. Tämä on aina näin ja siitä me paremmatkin yksilöt joudumme nousemaan ylös. Pääsemme kyllä, mutta vain mies voi nähdä tämän puolen 

Kaikki ei täsmää. Huomaatko itse?

Jos olisit se mahtavan kiva ja vahva mies, et takuulla haukkuisi anonyymilla palstalla naisia.

Enhän haukukkaan. Onko se haukkumista jos sanoo kaikkien naisten olevan lähtökohtaisesti 10 naisia? Eikä ole sekään että kerroin miltä näyttää täältä peilin toiselta puolelta katsottuna. Minulla on hyvin seuraa ja saan naisia todella helposti, olen myös erittäin hyvä keskustelija heidän kanssaan ja siksi kohtaamisia on paljon.

Mutta lähtökohtaisesti kaikki naiset ovat 10 naisia ja miehenä näen heidät sellaisina, täytyy lähestyä fiksusti ja ottaa selvää. Löytyy sieltä sitten niitä huonojakin puolia jotka pudottavat ne naiset pois, mutteihan tarvitsekkaan olla kaikkien mieleen, hän on jollekkin toiselle sopivampi ja ei silti ole ollenkaan huono. 

Mutta minkälainen on naisten ajatusmaailma miehiä kohtaan niin harvoin samanlainen. Nämä ovat todella harvinaisia niinkuin itselleni vasta sellainen todella kaunis, kouluttautunut, hyvässä työssä ja elämässä paljon kokenut nainen sanoi. "Olet niin kohtelias, tunne älykäs ja hyväntahtoinen mies ja lisäksi sinulla on vaatimuksia naista kohtaan, että minun täytyy olla tarkka ja miettiä mitä sinulle sanon etten jotain sopimatonta". Tästä näin että nainen todella arvosti kuinka itsekkin näin hänet arvokkaasti.

Vierailija
129/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oulussa usein afrikkalaiset ja arabimiehet moikkaavat, hymyilevät ja tulevat juttemaan.

Tämä.

Suomalainen ukko on vihainen ja pelottava jurnuttaja. Oma syynne jos jäätte yksin.

Kannattaa lähteä kyläilemään edellä mainittujen rentojen ja ystävällisten ihmisten luokse. Varsinkin tämän kirjoituksen yllyttämänä.

Vierailija
130/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta tehdä aloitetta. Perussääntö on se, että aloitteen tekeminen kuuluu miehelle.

Mitä naiset sitten ovat valmiita tekemään? Puolittamaan kulut, jotka ensin vähintään kolminkertaistavat?

Vierailija
131/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 100% sika täysi paska mies joka vihaa naisia yli kaiken ja josta ei ole ikinä mihinkään mitä nainen haluaa. Olen hyväksynyt kohtaloni joten en naista ikinä lähesty.  Terapiasta tai lääkkeistäkään ei ole mitään hyötyä testattu on.

Vierailija
132/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tässä on juuri se hyvä esimerkki kuinka naiset näkevät miehet, kaikki miehet ovat tuollaisia, myös me jotka menestymme kuitenkin hyvin naisten kanssa. Haukutaan miehet tuolla tavalla. Mutta miettikää onkohan juurikin se suurin syy tuossa ihan omassa käytöksessään. On aina hauskaa kun naiset ovat aina ensin tuota mieltä, mutta sitten lyhyen keskustelun jälkeen "olet sellainen mies että sun kanssa voi puhua ihan mistä vain, ei tällaisia ole koskaan tullut ajatelleeksi kenenkään miehen kanssa, olen oppinut lyhyessä ajassa paljon uutta, kuinka paljon fiksumpi olet kuin kaikki muut miehet" 

Vierailija
133/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vain ole tässä tasa-arvon maassa enää sääntö että aloitteen tekijä olisi mies. Tähän ovat vaikuttaneet naiset hyvin vahvasti ihan itse. Hyvin yleinen esim Tinder naisten vikinä on ettei niistä miehistä monesti kuulu mitään, mutta niissä juttujen syntyminen ja jatkuminen on yhtä paljon molempien asia. Jos nainen on esimerkiksi itse tykännyt niin että on tullut mätsi niin tottakai nainen on se joka jotenkin avaa keskustelun. Itse olen ottanut säännöksi että jos kolmeen päivään ei tule viestiä niin on hyvä syy poistaa se mätsi, ei naista itseään silloin kiinnostanut ottaa yhteyttä.

Maailma muuttuu.

Vierailija
134/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hikkeentyivät eli pelasivat liikaa pleikkaa ja käyttivät liikaa nettiä, nyt eivät osaa edes puhua ihmisille kasvokkain ja kohdella naisia ihmisinä.

Vierailija
135/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee rikosilmoituksia miehistö milloin mistäkin puheista. Parempi pysyä kaukana ja odottaa naisten aloitteita. Silloinkin kannattaa ottaa äänite tai videotallenne tilanteesta, koska niin tekee se nainenkin. Nainen vain manipuloi miehen puhumaan jostakin aiheesta ja käyttää siitä sellaisen pätkän, joka antaa miehestä huonon kuvan.

Vierailija
136/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset sitten väkisin sellaisissa miehissä roikkuvat. Haluavat muuttaa miehen toisenlaiseksi. Pöljää.

Vierailija
137/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee rikosilmoituksia miehistö milloin mistäkin puheista. Parempi pysyä kaukana ja odottaa naisten aloitteita. Silloinkin kannattaa ottaa äänite tai videotallenne tilanteesta, koska niin tekee se nainenkin. Nainen vain manipuloi miehen puhumaan jostakin aiheesta ja käyttää siitä sellaisen pätkän, joka antaa miehestä huonon kuvan.

Rikosilmoituksen voi tehdä vain jos jotain rikollista on tapahtunut, ja se voi johtaa seuraamuksiin vain jos rikos on tapahtunut.

Älä tee rikoksia niin ei tartte jännittää kakka housussa.

Vierailija
138/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 4 kertaa seurustellut 3 kertaa nainen teki aloitteen. Joka ainoassa parisuhteessa en ole ollut tarpeeksi. ihan sama mitä on tehnyt naisen eteen ja silti olen aina ollut se paska josta on vain haittaa. Joten ei vitussa kiinnosta enää edes yrittää.  Itsetunto ja mielenterveys meni henkisestä ja fyysisestä väkivallasta niin paskaksi että vuosien jälkeenkin ramppaan terapiassa ja popsin pillereitä. Kun minussa on se kaikki vika AINA ja terapia ja lääkkeetkään ei muuta mitään.

Vierailija
139/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu olevan usein asenne, jossa asetutaan palkinnon asemaan ja ajatellaan, että miehen pitää herättää naisen kiinnostus ja nähdä vaivaa ansaitakseen naisen huomio. Useimmissa tapauksissa tuo kuitenkin antaa naisesta kylmän ja välinpitämättömän vaikutelman, ja kukapa sellaisen kanssa haluaisi yhtään pitemmälle edetä. Kyllä se parisuhteen muodostaminen ja ylläpitäminen on kiinni molemmista, ja vaatii tasapuolista huomiota ja kiinnostuksen osoittamista.

Vierailija
140/545 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kysyä Keltinkangas-Järviseltä. Kun tässä on sopivasti sellanen ennen ja nykyään -asetelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi