Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita
Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä.
Kommentit (546)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
miehen ei ole sopivaa nykyään lähestyä naista. nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.
Ei vaan kuka tahansa saa lähestyä jos tekee sen asiallisesti. Jos ei osaa niin parempi unohtaa koko asia.
asiallisen määritelmä on... niin mikä?
Olemme Saara Särmän ja muiden naisten suusta kuulleet että pitkä katse on ahdistelua, lähes rais kaus.
Ja sä olet taas niitä olmeja, jotka kuulevat yhden naisen sanovan jotain ja yleistävät sen kaikkien naisten mielipiteeksi? Ok.
Naiset ei tee niin.
Me kuullaan sun urpoilu, valitus, kitinä ja naisviha, eikä yleistetä kaikkia miehiä sinunkaltaisiksi.
Mielipidejohtaja ja esiintyvä intersektionalismin edustaja ei ole mikä tahansa "yksi nainen".
Kuten puhut "me", kehen viittaat? Onko teitä päätteen ääressä monta siellä?
Ahaa. No, sun logiikallasi Putin tai Trump ei ole mikä tahansa yksi mies ja voin yleistää kaikki miehet samanlaisiksi. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
miehen ei ole sopivaa nykyään lähestyä naista. nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut.
Sä olet ymmärtänyt metoon väärin. Alotteita saa yhä tehdä, mutta ei ahdistella. Myöskään naiset eivät saa tehdä aloitetta ahdistelemalla.
Naisparat eivät enää ymmärrä mikä on ahdistelua. Keskusteleminen ei ole ahdistelua. Se että moikkaa ei ole ahdistelua.
Nuo mainitsemasi eivät olekaan ahdistelua. Miten typerä sä oikein olet? Tässäkin ketjussa on kerrottu ties kuinka monta kertaa, että normaalisti lähestyminen on ok.
Mutta ei naisten mielipiteitä tarvitse kuunnella kun ne vaan valehtelee kuitenkin ja valitsee sen jänniksen 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä feministit ovat halunneet. Nykyään ei saa edes kehua vieraita naisia kauniiksi ilman, että se on seksismiä ja toksisuutta.
Miksi sinun pitäisi? Ajattele jos vastaantuleva mies katsoisi sinut varpaista kasvoihin ja sanoisi että hyvältä näytät? Miksi sellainen on tarpeellista? Niin mies miehelle kuin mies naiselle, kuka ihme sitä tarvitsee? Vain tietyt miehet
Olen nainen enkä ole ikinä tajunnut ottaa loukkauksena jos joku sanoo jonkun kehun. Ja vielä kehtaan myöntää, että joskus se piristää. Tai se tietty hymyilevä katse. Viimeisin oli joku hönössä oleva nuorempi mies kadulla. Tuli mua vastaan ja jotenkin niin aidon iloisesti totesi vaan että "ootpa kyllä nätti". Oli se ihan hauska ja piristävä.
Joo ei tarvitse laukoa mielipiteitä ulkonäöstä, mutta jos on jotain kivaa sanottavaa niin mun mielestä se kannattaa sanoa. Eikai siinä kukaan mitään häviä. Semmoset ahdistavat tuijottamiset ja limaiset kommentit on asia erikseen.
Miehet muuten usein parisuhteessa haluaisi useammin kuulla kehuja, naiset ei oikein tunnu muistavan kertoa.
Miehet kuolevat kehujen nälkäänsä, mutta jos nainen erehtyy kehumaan niin mies ottaa sen joko parisuhteeseen/seksiin suostumuksena eikä jätä enää rauhaan, tai jos kyseessä on puoliso niin mies ottaa sen seksialoitteena ja suuttuu jos sitä ei saakaan.
Naiset eivät kuulemma myöskään kehu kumppaneitaan perus kotitöiden suorittamisesta ja lapsien hoitamisesta. Tarvitseeko edes? Ei naisia siitä ainakaan erikseen kiitetä, ei vaikka hoitaisi kaikki.
Ehkä kehumisen kulttuuria olisi asiallista korjata ensin. Ettei sitä tehdä etunenässä parisuhde ja seksinsaanti mielessä, vaan ihan vaan ystävällisesti kohteliaisuutta ja aidosta halusta ilahduttaa toista. Ehkä myös se tapa millä kehutaan voisi liittyä enemmän siihen millainen ihminen on ja mitä tekee. Persoonallisen tyylin kehuminen on myös sellainen josta harvoin on aihetta loukkaantua, koska se on sitä itsensä ilmaisua. Miehethän tyypillisesti kehuvat vai kauniita naisia ja vain kauneudesta. Niin onko ihme että naisilla herää epäilys että mitä heistä taas halutaan kun heitä kehutaan. Eli viaton kehuminen kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on vain sinun mielipiteesi ja miehet pysyköön kaukana minusta.
Kysymys oli: Mitä ihmettä miehille on tapahtunut?
Sä vastasit siihen: Ei ole.
EN ihan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Sä olet ymmärtänyt metoon väärin. Alotteita saa yhä tehdä, mutta ei ahdistella. Myöskään naiset eivät saa tehdä aloitetta ahdistelemalla.
Naisparat eivät enää ymmärrä mikä on ahdistelua. Keskusteleminen ei ole ahdistelua. Se että moikkaa ei ole ahdistelua.
Nuo mainitsemasi eivät olekaan ahdistelua. Miten typerä sä oikein olet? Tässäkin ketjussa on kerrottu ties kuinka monta kertaa, että normaalisti lähestyminen on ok.
Tämä ketju ei ole maailma.
Selvästikin se on sinun maailmasi, mutta se nyt on sinun vääristymäsi ja ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on vain sinun mielipiteesi ja miehet pysyköön kaukana minusta.
Kysymys oli: Mitä ihmettä miehille on tapahtunut?
Sä vastasit siihen: Ei ole.
EN ihan ymmärrä.
Olisikohan koitettu lainata tuota viestiä missä sanottiin, että normaali lähestyminen on sallittua. Mitä se normaali nyt on itse kullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Tästä on kasvanut lähtökohtainen hylkivä suhtautuminen miehiseen läsnäoloon.
Ei, ei tarvitse olla seurallinen. Tärkeämpää kuitenkin olisi se, että haluttomuutta ilmaistaan erilaisin inhon sävyin eikä neutraalisti. Tätä on toksinen feminiinen voimaantuminen.
En kai sit ole toksinen ja voimaantunut feministi kun en tajunnut hölkäsen pöläystä.
Olen tosin sitä mieltä, että ketään ei saa ahdistella. Niin joo no kai mä sit sun mielestä oon sillä perusteella. Ja tosiaan, se haluttomuus ahdistelun vastaanottamiseen täytyy ilmaista suoraan, ne ei usko ihan vähällä jos ahdistelu on niiden mielestä normaali ihmisoikeus.
Ymmärtämättömyytesi ei ole minkään mitta.
Mutta onko tuo nyt ultimaatumisi? Tähänkö asti ajattelusi nousee? Että tulet vauvaan kertomaan ja julistamaan...
...että "Olen tosin sitä mieltä, että ketään ei saa ahdistella."?
Tässä on 23 sivua stuffia, missä muut huutavat sitä, että ahdistella saada pitää. Mutta sinä! Sinä! Sinä tulit kertomaan miten asia on, näinkö?
Milloin lääkkeesi vaikutus hiipuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Selvästikin se on sinun maailmasi, mutta se nyt on sinun vääristymäsi ja ongelmasi.
Juu juu.
Niin että nainen, ole vaan hiljaa, olet väärässä eikä sua tarvitse kuunnella tai uskoa?
Kiitti vahvistuksesta. Sä vähän niinkuin allekirjoitat kaikella, että naisella ei ole samanlaista ihmisarvoa mutta et tajua sitä itse 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Juu juu.
Niin että nainen, ole vaan hiljaa, olet väärässä eikä sua tarvitse kuunnella tai uskoa?
Kiitti vahvistuksesta. Sä vähän niinkuin allekirjoitat kaikella, että naisella ei ole samanlaista ihmisarvoa mutta et tajua sitä itse 👍
Tyhmillä mielipiteillä ei ole arvoa eikä tämä liity sukupuoleen mitenkään.
Naiset itse näyttävät jälleen miksei kukaan halua heitä lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Ei, ei tarvitse olla seurallinen. Tärkeämpää kuitenkin olisi se, että haluttomuutta ilmaistaan erilaisin inhon sävyin eikä neutraalisti. Tätä on toksinen feminiinen voimaantuminen.
En kai sit ole toksinen ja voimaantunut feministi kun en tajunnut hölkäsen pöläystä.
Olen tosin sitä mieltä, että ketään ei saa ahdistella. Niin joo no kai mä sit sun mielestä oon sillä perusteella. Ja tosiaan, se haluttomuus ahdistelun vastaanottamiseen täytyy ilmaista suoraan, ne ei usko ihan vähällä jos ahdistelu on niiden mielestä normaali ihmisoikeus.
Mutta onko tuo nyt ultimaatumisi? Tähänkö asti ajattelusi nousee? Että tulet vauvaan kertomaan ja julistamaan...
Tässä on 23 sivua stuffia, missä muut huutavat sitä, että ahdistella saada pitää. Mutta sinä! Sinä! Sinä tulit kertomaan miten asia on, näinkö?
Kerrotko että miksi sä kohtelet naisten sanomisia niin alentavasti? Varsinkin kun sun kanssa koitetaan ihan oikeasti keskustella?
Btw mulla on äo 130.
Oon seuraillut ja kirjoitellut tähän, enkä kertaakaan haukkunut tai vähätellyt ketään.
Etkö pysty parempaan?
Kai sä nyt edes sen verran tajuat että et ole yhtään ylempänä kun me muut mammalle kirjoittelevat?
Tuukko tänne sanomaan ihan omalla naamallas?
Ja niin tietenkin, et sä suostu vastaamaan mihinkään kysymyksiin, varsinkaan asiallisesti. Se on niin paljon helpompaa teilata ja ohittaa tyystin toinen uskoen omaan erinomaisuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse näyttävät jälleen miksei kukaan halua heitä lähestyä.
Niin siis sanomalla että on ihan ok asiallisesti lähestyä ja jutustella niinkuin ihmiselle?
Ei jessus te ootte sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Kerrotko että miksi sä kohtelet naisten sanomisia niin alentavasti? Varsinkin kun sun kanssa koitetaan ihan oikeasti keskustella?
Btw mulla on äo 130.
Oon seuraillut ja kirjoitellut tähän, enkä kertaakaan haukkunut tai vähätellyt ketään.
Etkö pysty parempaan?
Kai sä nyt edes sen verran tajuat että et ole yhtään ylempänä kun me muut mammalle kirjoittelevat?
Ja niin tietenkin, et sä suostu vastaamaan mihinkään kysymyksiin, varsinkaan asiallisesti. Se on niin paljon helpompaa teilata ja ohittaa tyystin toinen uskoen omaan erinomaisuuteensa.
Mikä on todiste naiseudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Juu juu.
Tyhmillä mielipiteillä ei ole arvoa eikä tämä liity sukupuoleen mitenkään.
No tämäpä. Jotkut ei siedä eriäviä mielipiteitä tai kyseenalaistamista. Kun ei sovi omaan agendaan niin helpoin alkaa dissaamaan. Kuka tässä on tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Btw mulla on äo 130.
Etkö pysty parempaan?
Mikä on todiste naiseudestasi?
Noniin, et vastaa 👍 yritä nyt loppuun asti esittää että oot ylempi.
Ikävää ettei miehet lähesty. Oletteko kokeilleet karhuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Ei vaan kuka tahansa saa lähestyä jos tekee sen asiallisesti. Jos ei osaa niin parempi unohtaa koko asia.
asiallisen määritelmä on... niin mikä?
Olemme Saara Särmän ja muiden naisten suusta kuulleet että pitkä katse on ahdistelua, lähes rais kaus.
Ja sä olet taas niitä olmeja, jotka kuulevat yhden naisen sanovan jotain ja yleistävät sen kaikkien naisten mielipiteeksi? Ok.
Naiset ei tee niin.
Me kuullaan sun urpoilu, valitus, kitinä ja naisviha, eikä yleistetä kaikkia miehiä sinunkaltaisiksi.
Mielipidejohtaja ja esiintyvä intersektionalismin edustaja ei ole mikä tahansa "yksi nainen".
Kuten puhut "me", kehen viittaat? Onko teitä päätteen ääressä monta siellä?
Ahaa. No, sun logiikallasi Putin tai Trump ei ole mikä tahansa yksi mies ja voin yleistää kaikki miehet samanlaisiksi. Niinkö?
Sitten Evita Kolmonen, Karla Homolka, Vanessa George jne. ovat "kaikki naiset". Tyhmä. Nyt ei puhuta rikollisista ja konnista vaan Suomen naisten kuningattaresta Saara Särmästä, joka ei tietääkseni ole tehnyt mitään rikollista. Ainakaan lain kirjaimen mukaan. Eri
On kyllä upeita argumentteja miessukupuolelta täällä 🤣🤣🤣
Koita tässä nyt sit ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hikkeentyivät eli pelasivat liikaa pleikkaa ja käyttivät liikaa nettiä, nyt eivät osaa edes puhua ihmisille kasvokkain ja kohdella naisia ihmisinä.
Osa miehistä.
70% aikuisista on parisuhteissa.
Alle 35 vuotiaista 70% on sinkkuja, suurin osa miehistä täysin omasta tahdostaan.
Oikeasti, mitä väliä sillä mitä joku keski-ikäinen tai rummo on tehnyt 80-luvulla.
Tässäkin keskustelussa on ollut pahoinpideltyjä ja ahdisteltuja naisia, jotka korostaa sitä, että eivät yleistä sitä koko mies sukupuoleen. Jostain syystä lukutaito on unohtunut heidän kohdallaan tai niitä ei vaan uskota tai ne ohitetaan.
Onneksi kaikki miehet ei ole tuollaisia :)