Ovatko duunarit tekemisissa akateemisten kanssa arjessa?
Lääkärissä käyntiä ei lasketa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Myllä tuo mun duunarimies on mun kanssa tekemisissä ihan joka päivä.
T. KM
Joo, niin meilläkin. Vaikka meillä mä olen se duunari, ja mies akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli ilotytöt lasketaan duunareiksi.
Kyllä, hehän käyttävät työssään enemmän muuta kehoa kuin aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ihan päivittäin. En tiedä mistä tulee käsitys että duunarit ja akateemiset eläisi kokonaan eri maailmoissa. Minkäänlainen tuotantolaitos ei pyörisi pelkästään duunareiden tai akateemisten voimin. Esimerkiksi.
Sairaalassa lääkärit ja hoitajat syövät eri pöydissä. Teollisuudessa akateemiset ja duunarit työskentelevät eri rakennuksissa.
Meillä kyllä käydään yhdessä syömässä, lääkärit ja hoitajat. Osastosihterikin mahtuu hyvin mukaan.
Jaa, no mulla on kyllä kaikensorttisella koulutuksella olevia kavereita, mutta ehkä kuitenkin enemmän akateemisia kun tarkemmin ajattelen. Olen myös akateeminen. Ystävät ovat akateemisia, jutellaan aika paljon maailmasta ja syvällisiä, pohditaan tietoa ja tutkimustuloksia. Sisarukset ovat duunareita, ja pitävät valinnoistaan kyllä, ja meillä on myös aina todella kivaa yhdessä. Töissä lähimmät työkaverit on akateemisia, koska yhtenevät työnkuvat, mutta yhtälailla tulee juteltua duunareidenkin kanssa. Toki on varmaan asioita, missä emme ymmärrä toistemme juttuja, mutta ei se ole vaarallista. Kaikkia tarvitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ihan päivittäin. En tiedä mistä tulee käsitys että duunarit ja akateemiset eläisi kokonaan eri maailmoissa. Minkäänlainen tuotantolaitos ei pyörisi pelkästään duunareiden tai akateemisten voimin. Esimerkiksi.
Sairaalassa lääkärit ja hoitajat syövät eri pöydissä. Teollisuudessa akateemiset ja duunarit työskentelevät eri rakennuksissa.
Meillä kyllä käydään yhdessä syömässä, lääkärit ja hoitajat. Osastosihterikin mahtuu hyvin mukaan.
Onpa jännä. Meillä opettajat ja ohjaajat istuvat ruokalassa eri pöydissä ja opehuoneen sohvat ovat vain opettajille.
Mun mies on DI ja ollaan kummatkin lataamon asiakkaita, ihanaa arkea! Sellasta se on mielikuvitusmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myllä tuo mun duunarimies on mun kanssa tekemisissä ihan joka päivä.
T. KM
Mistä teillä puhutaan? Tuskin ainakaan esim. kulttuurista? Jostain viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta? :D
Miksi luulet että duunari on yhtä kuin putkimies ja että duunari kiinnostaa puhua työasioista vapaa-ajalla. Eiköhän duunariakin kiinnosta vapaalla omat harrastukset ja yllätys, myös duunari voi tykätä kulttuurista. Duunareita ja kulttuuria on moneen lähtöön ja on aika tyhmää kuvitella että kummankin termin alla kaikki on tietynlaista.
No joo, jos kulttuuriksi laskee urheilun ja jonkun Popedan pubikeikan. Oopperaa tai klassista ei voi kuunnella, taidenäyttelyyn ei lähde kirveelläkään, "taide-elokuvat" (=kaikki muu paitsi Hollywoodissa tehty siis) on katsomatta paskaa, laadukas (vieraskielinen) stand-up menee aivan yli hilseen, rapujuhlilla keskittyy lähinnä alkoholiin ja riidan haastamiseen, jne.
Mua ei saisi kirveelläkään mihinkään oopperaan, vaikka olen akateeminen. Lätkämatsiin voin lähteä.
Olen työväenluokkaisesta perheestä. Akateemiset ympyrät oli ihan jees, edelleen opiskelen paljon kaikenlaista itsenäisesti ja avoimessa yliopistossa, mutta työelämässä tylsistyin pahasti turhanpäiväiseen jaaritteluun ja tärkeilyyn. Akateemisuus sopii itselleni paremmin harrastuksena.