Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko duunarit tekemisissa akateemisten kanssa arjessa?

Vierailija
19.03.2026 |

Lääkärissä käyntiä ei lasketa. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllä tuo mun duunarimies on mun kanssa tekemisissä ihan joka päivä.

T. KM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin liittyvissä asioissa joo esim. remppamies ja jääkaapin asentaja. Vapaa-ajalla tuskin.

Vierailija
4/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paljoa, mutta Suomessa enemmän kuin esim. Englannissa, jossa eri sosiaaliluokat tunnistavat toisensa jo puheen, elekielen yms. asioiden perusteella.

Vierailija
5/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori ( fil) miniän kanssa  puhuttiin tänään puhelimessa. Tutärkin virstitellyt pariin otteessen . Pääsiäisenä nähdään kaikki.

Vierailija
6/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin paljoa, mutta Suomessa enemmän kuin esim. Englannissa, jossa eri sosiaaliluokat tunnistavat toisensa jo puheen, elekielen yms. asioiden perusteella.

Tunnistaahan Suomessakin.

Vierailija
7/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon akateeminen duunari.

Vierailija
8/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Akateemiset ovat hyvin järki-ihmisiä, joilla käytännön asiat, itsensä hoitaminen henkisesti ja fyysisesti ei monella ole vahvuus. 

Vierailija
9/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä silmät kiinni ja kuuntele kahvipöytäkeskustelua tehtaalla vs. opettajainhuoneessa niin tiedät hetkessä kummassa olet, vaikka keskustelu ei liittyisi mitenkään työasioihin.

Vierailija
10/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä ollaan tekemisissä kun naimisissa ollaan. Itse olen amis-duunari, mies yliopiston käynyt. 

Vierailija
11/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä on muurari ja hänen paras kaveri ekonomi.

Vierailija
12/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Uskon, että olet tuossa oikeassa.

Vierailija
13/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. KM

Mistä teillä puhutaan? Tuskin ainakaan esim. kulttuurista? Jostain viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta? :D

Vierailija
14/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele arjen tekeminen. 

Vierailija
15/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. KM

Mistä teillä puhutaan? Tuskin ainakaan esim. kulttuurista? Jostain viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta? :D

En ole tuo, jolta kysyt, mutta oletko kovinkin ylpeä ennakkoluuloisuudestasi?

Vierailija
16/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on di ja matkustaa asentajien kanssa pitkin maailmaa ihmettelemässä eräitä teollisuuskoneita, kun niissä on ongelmia.

Ei kierrä tekemässä mitään rutiinihuoltoja, vaan tutkimassa pilottikohteita tai muuten erikoisempia projekteja, esim. kustomoituja koneita. Hitsaa ja asentaa myös jos tarvitaan, mutta pystyy myös tekemään lujuuslaskelmia ja päättämään rakenteen muutoksista.

Vierailija
17/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. KM

Miksi luulet että duunari on yhtä kuin putkimies ja että duunari kiinnostaa puhua työasioista vapaa-ajalla. Eiköhän duunariakin kiinnosta vapaalla omat harrastukset ja yllätys, myös duunari voi tykätä kulttuurista. Duunareita ja kulttuuria on moneen lähtöön ja on aika tyhmää kuvitella että kummankin termin alla kaikki on tietynlaista.

Vierailija
18/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. KM

Miksi luulet että duunari on yhtä kuin putkimies ja että duunari kiinnostaa puhua työasioista vapaa-ajalla. Eiköhän duunariakin kiinnosta vapaalla omat harrastukset ja yllätys, myös duunari voi tykätä kulttuurista. Duunareita ja kulttuuria on moneen lähtöön ja on aika tyhmää kuvitella että kummankin termin alla kaikki on tietynlaista.

Ei kai akateemiset ja duunarit edes harrasta samoja juttuja. 

Vierailija
19/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Ainakin minun kaveripiirissäni on pelkän peruskoulun käyneestä tohtoriin ja sairaseläkeläisestä johtajaan. Tosin olemme olleet ystäviä peruskoulusta lähtien.

Vierailija
20/49 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. KM

Ei kai akateemiset ja duunarit edes harrasta samoja juttuja. 

Edellämainittu konetekniikan di harrastaa vapaa-ajalla vanhoja traktoreita ja muita romuja. Sen lisäksi polttopuuhommia.