Ovatko duunarit tekemisissa akateemisten kanssa arjessa?
Lääkärissä käyntiä ei lasketa.
Kommentit (49)
Myllä tuo mun duunarimies on mun kanssa tekemisissä ihan joka päivä.
T. KM
Töihin liittyvissä asioissa joo esim. remppamies ja jääkaapin asentaja. Vapaa-ajalla tuskin.
Ei kovin paljoa, mutta Suomessa enemmän kuin esim. Englannissa, jossa eri sosiaaliluokat tunnistavat toisensa jo puheen, elekielen yms. asioiden perusteella.
Tohtori ( fil) miniän kanssa puhuttiin tänään puhelimessa. Tutärkin virstitellyt pariin otteessen . Pääsiäisenä nähdään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin paljoa, mutta Suomessa enemmän kuin esim. Englannissa, jossa eri sosiaaliluokat tunnistavat toisensa jo puheen, elekielen yms. asioiden perusteella.
Tunnistaahan Suomessakin.
Aika vähän. Akateemiset ovat hyvin järki-ihmisiä, joilla käytännön asiat, itsensä hoitaminen henkisesti ja fyysisesti ei monella ole vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Pistä silmät kiinni ja kuuntele kahvipöytäkeskustelua tehtaalla vs. opettajainhuoneessa niin tiedät hetkessä kummassa olet, vaikka keskustelu ei liittyisi mitenkään työasioihin.
Melkein joka päivä ollaan tekemisissä kun naimisissa ollaan. Itse olen amis-duunari, mies yliopiston käynyt.
Vierailija kirjoitti:
T. KM
Mistä teillä puhutaan? Tuskin ainakaan esim. kulttuurista? Jostain viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KM
Mistä teillä puhutaan? Tuskin ainakaan esim. kulttuurista? Jostain viemäriputkien perimmäisestä olemuksesta? :D
En ole tuo, jolta kysyt, mutta oletko kovinkin ylpeä ennakkoluuloisuudestasi?
Mun mies on di ja matkustaa asentajien kanssa pitkin maailmaa ihmettelemässä eräitä teollisuuskoneita, kun niissä on ongelmia.
Ei kierrä tekemässä mitään rutiinihuoltoja, vaan tutkimassa pilottikohteita tai muuten erikoisempia projekteja, esim. kustomoituja koneita. Hitsaa ja asentaa myös jos tarvitaan, mutta pystyy myös tekemään lujuuslaskelmia ja päättämään rakenteen muutoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KM
Miksi luulet että duunari on yhtä kuin putkimies ja että duunari kiinnostaa puhua työasioista vapaa-ajalla. Eiköhän duunariakin kiinnosta vapaalla omat harrastukset ja yllätys, myös duunari voi tykätä kulttuurista. Duunareita ja kulttuuria on moneen lähtöön ja on aika tyhmää kuvitella että kummankin termin alla kaikki on tietynlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KM
Miksi luulet että duunari on yhtä kuin putkimies ja että duunari kiinnostaa puhua työasioista vapaa-ajalla. Eiköhän duunariakin kiinnosta vapaalla omat harrastukset ja yllätys, myös duunari voi tykätä kulttuurista. Duunareita ja kulttuuria on moneen lähtöön ja on aika tyhmää kuvitella että kummankin termin alla kaikki on tietynlaista.
Ei kai akateemiset ja duunarit edes harrasta samoja juttuja.
Omituinen kysymys. Ainakin minun kaveripiirissäni on pelkän peruskoulun käyneestä tohtoriin ja sairaseläkeläisestä johtajaan. Tosin olemme olleet ystäviä peruskoulusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KM
Ei kai akateemiset ja duunarit edes harrasta samoja juttuja.
Edellämainittu konetekniikan di harrastaa vapaa-ajalla vanhoja traktoreita ja muita romuja. Sen lisäksi polttopuuhommia.
Ei