Redditin käytöstä kysymys
Olen aloitteleva redditin käyttäjä. Kirjoitin yhteen keskusteluun kommentin, ja se kyllä tuli näkyviin, mutta kun kirjauduin ulos, sitä ei sen jälkeen enää näkynytkään. Yritin myöhemmin katsoa sitä eri laitteella, mutta ei sitä ollut siellä. Nyt kun kirjauduin taas redditiin, niin näen taas kirjoittamani kommentin. Mistä tämä ilmiö johtuu?
Kommentit (14)
Onko tullut ilmoituksiin sinne jotain? Ehkä sen kyseisen ala-redditit säännöt kieltää uusien, karmattomien kommentit tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut ilmoituksiin sinne jotain? Ehkä sen kyseisen ala-redditit säännöt kieltää uusien, karmattomien kommentit tjsp.
Joo, oli tullut ilmoitus jostain tuollaisesta. Mutta miten sitä karmaa sitten tulee? Tuleeko kommenttini näkyviin joskus myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli tullut ilmoitus jostain tuollaisesta. Mutta miten sitä karmaa sitten tulee? Tuleeko kommenttini näkyviin joskus myöhemmin?
Hmm... niin kirjoititkin että et voi edes kommentoida muiden juttuja. Pitäisi tietää mitä siellä tarkemmin sanotaan. Pakko kait sinun johonkin on voitava kommentoida, et muuten kait voi mitenkään saada karmaa. Minun tietämykseni loppuu tähän kun en itse kirjoittele Redditiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... niin kirjoititkin että et voi edes kommentoida muiden juttuja. Pitäisi tietää mitä siellä tarkemmin sanotaan. Pakko kait sinun johonkin on voitava kommentoida, et muuten kait voi mitenkään saada karmaa. Minun tietämykseni loppuu tähän kun en itse kirjoittele Redditiin
"Your comment was removed because your account doesn't meet the necessary requirements. You will be able to comment when your account reaches the necessary age and karma requirements."
Pystyykö yksityisviestejä lähettämään kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Your comment was removed because your account doesn't meet the necessary requirements. You will be able to comment when your account reaches the necessary age and karma requirements."
Mitä siellä sub-redditissä sanotaan säännöissä? Pitääköhän olla sellainen sub-reddit joka sallii uusien käyttäjien kommentit ja sitä kautta kerätä karmaa, tai uudet postaukset tai jotain. Itselläni meni heti hermot tuohon pelleilyyn ja siihen jäi minulta redditin käyttö ennen kuin alkoikaan.
Reddit on ärsyttävä. Siellä ei edes ilmoiteta sulle jos saat bannit. Sain bannit r/suomesta kun kirjoittelin jollekin selvästi autistiselle yrittäjälle Helsingistä. Mitään sääntöä en rikkonut. Ne ylläpitäjätkin on vaan jotain nörttejä, jotka on perustanu kannut joskus yli 10v. sitten. Ja nyt ne on suosittuja.
Esim. 90 days fiancee -ryhmässä on joku rajoitus että on täytynyt olla tietyn aikaa jäsen ennen kuin voi kirjoittaa mitään
Joo, ilmeisesti oli kyse siitä että tuohon sub-redditiin ei voi kirjoittaa vielä tässä vaiheessa. Harmi että kaikki ne ketjut, joihin olisin halunnut kommentoida, kuuluvat tuohon samaan. No katsotaan...
Vierailija kirjoitti:
Karma?? Ihme juttuja.
karma on kommentin +äänestys
enkkureddit ainakin toimii ihan ok, suomalaista en oo katsonut
Subredditit voivat asettaa rajoituksia esim. pitää olla x määrä karmaa tai x vanha tili. Kannattaa ensin viestitellä jonnekkin joka sallii uudet käyttäjät ja hankkia hieman karmaa
Shadow bänni