Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?

Vierailija
19.03.2026 |

Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ajatuksia herättää että tunsin tällaisen miehen aikoinaan ja tiesin myös, miten kypsymätön ja onneton hän oli. Valitteli, että yli nelikymppiset eivät sytytä kun ovat sellaisia tätejä, itse oli ylipainoinen pallomaha, jolla setäjutut ja huono henkilökohtainen hygienia. Innostui aina ihan suhteettoman paljon, jos joku kolmikymppinen oli kännipäissään jutellut hänelle yökerhossa, joskus oli saanut jonkun numeronkin ja fiilisteli sitä, vaikka muija on todennäköisesti miettinyt kohtaamista myöhemmin lähinnä hirveissä krapulamorkkiksissa. Joskus se spekuloi että pitäisikö hänen vaan "ottaa" joku ikäisensä eroäiti niin saa vielä perheen, ikään kuin keski-ikäinen eronnut nainen pistäisi hänen kanssaan heti hynttyyt yhteen kun hän vaan sormia napsauttaa. Mitä sellainen nainen enää ukolla tekee kun on lapsensa tehnyt ja yhdestä äijästä päässyt? Koskaan niistä sen jutuista ei tullut mitään, ei nuorten eikä vanhempien naisten kanssa. On varmasti sinkku edelleen. 

Hieno tarina taas. Paljonko meni viiniä?

Vierailija
182/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättää sellaisia ajatuksia, että on aivan samantekevää mitä tuo 55+ mies ajattelee, koska alle 40v naiset ei kelpuuta häntä parittelutarkoituksiin. 

Hyvin kelpuuttaa ja valinnanvaraa on! T: M65+

Juu juu, aivan varmasti! 🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaatii parisuhteessa seksiä naiselta, niin hän on väärä mies minulle.

N21, aseksuaali, kihloissa

Vai että kihloissa :D Kiinnostaisi nähdä se beta-mies ja incel jolle moinen turha naisoletettu kelpaa.

Seksin voi hakea muualta jos nainen aseksuaali

Vierailija
184/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen on parasta olla hyvin varakas tai muussa tapauksessa hän on hyvin yksinäinen.

Vierailija
185/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa, että mies kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla se osapuoli joka "valitsee". Mistä tuollainen harhaluulo on saanut alkunsa? Ei ainakaan biologiasta. Nainen eli naaras valitsee parittelukumppanin. Mies eli koiras yrittää päihittää muut koiraat ja tehdä vaikutuksen naaraisiin. 

No itse olen miehenä valinnut useinkin monen halukkaan naisen parista. Rikoinko nyt matrixin?

Vierailija
186/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa, että mies kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla se osapuoli joka "valitsee". Mistä tuollainen harhaluulo on saanut alkunsa? Ei ainakaan biologiasta. Nainen eli naaras valitsee parittelukumppanin. Mies eli koiras yrittää päihittää muut koiraat ja tehdä vaikutuksen naaraisiin. 

No itse olen miehenä valinnut useinkin monen halukkaan naisen parista. Rikoinko nyt matrixin?

Joo, eihän tuollainen sovi mammojen maailmaan missä 50v mummoilta kysytään paperit alkossa ja nuoret komeat kenraalimajurit kosii.

Vierailija
187/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ nainen on maho, siis kelvoton parittelutarkoituksiin.

Vierailija
188/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiksejä tällaisesta naisvihakirjoittelusta saa? 

Vierailija
189/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että siitä vaan jos onnistuu löytämään kiinnostuneen naisen. Ikäisesi naiset eivät ole useinkaan enää kauhean kiinnostuneita miehistä useinkaan. Ei minua kyllä mitenkään se loukkaa, että et haluaisi deittailla minua (olen 51 v). Hyvä jos halukkaat ihmiset löytävät toisensa. Toivottavasti löydät suhteen, jossa koet onnea ja samoin se toinen osapuoli.

Vierailija
190/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren naisen ei kannata vanheta, tämä miestyyppi ei halua kumppanuutta vaan trofeen (muita miehiä varten). 

Vierailija
191/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelesin lähinnä miksi komea, varakas 55+ menestynyt mies pyörii vauvapalstalla. Luulisi, että tollaisia löytää lähinnä huvijahdeilta pikemminkin Monacosta.

Vierailija
192/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan usein ilkeyksilläni ilon irti tilanteista, joissa katkerat ja kateelliset incelmiehet rittää projisoida omia tunteitaan passiivis-aggressiivisesti minuun. Kun kerron (aivan asiallisesti) olevani biseksuaali, niin mies alkaa haukkua minua. Hänen lapsellinen käytöksensä vain TODISTAA sen, että hän on kaappihomo ja henkisesti 10-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Hän ei kelpaisi panopuuksi edes homomiehelle, koska panopuun tehtävä on olla nöyrästi hiljaa.

Vierailija
193/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen asettakoo omalle kumppanilleen kriteerit aivan vapaasti lain sallimissa rajoissa. Aina toki hyvä muistaa, että mitä tiukemmat kriteerit itsellä on, niin sitä pienemmestä joukosta pitäisi kohdata se joku kenen kriteereihin itse sovin. Lisäksi pelkkä kriteerien täyttäminen ei ole mikään tae yhteisen kemian löytymiselle.

Vierailija
194/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on aika epäkypsä, kun tuijottaa ikää enemmän kuin parisuhteessa oikeasti tärkeitä asioita, kuten arvot ja mielenkiinnonkohteet. Ja pitkässä parisuhteessa kumppanuus ja toisen kunnioittaminen. Tietämäni 55+ ikäiset ihmiset ovat lähes kaikki pitkissä parisuhteissa. Sitten on ne muutamat, joilla on tinder ja ovat jotenkin vähän reppanoita, kun yrittävät elää kuin parikymppiset 

Vierailija
195/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittuneisuutta ja sääliä.

Vierailija
196/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren naisen ei kannata vanheta, tämä miestyyppi ei halua kumppanuutta vaan trofeen (muita miehiä varten). 

Tai pikemminkin: nuoren naisen kannattaa mennä yhteen jonkin muun tyyppisen miehen kanssa, jos haluaa suhteen kestävän ja ylipäätään haluaa miehen, joka on kiinnostunut naisesta itsestään.

Vierailija
197/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossaan joku feministi yrittää häivevaikuttaa antamalla ymmärtää että 40+ nainen olisi vielä hedelmällinen. Paritteleminen tarkoittaa puuhia jälkeläisen saamiseksi. Niin ei ole, naiset eivät tule raskaaksi enää 40+ ikäisenä, etenkään luonnollisella tavalla, koeputki- yms. keinohedelmöittäminenkin on erittäin epävarmaa niin vanhana.

Vierailija
198/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monenkos kanssa nyt sitten olet naimisissa?

Kun niin monia valintoja olet tehnyt 

Vierailija
199/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
200/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ "menestynyt mies" joka on liian vanhana parittelutarkoituksiin!

Olet auttamatta liian vanha isäksi!

EI KÄY! Puuttuu hiivaa hah hah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi