Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?
Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättää sellaisia ajatuksia, että on aivan samantekevää mitä tuo 55+ mies ajattelee, koska alle 40v naiset ei kelpuuta häntä parittelutarkoituksiin.
Hyvin kelpuuttaa ja valinnanvaraa on! T: M65+
Juu juu, aivan varmasti! 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vaatii parisuhteessa seksiä naiselta, niin hän on väärä mies minulle.
N21, aseksuaali, kihloissa
Vai että kihloissa :D Kiinnostaisi nähdä se beta-mies ja incel jolle moinen turha naisoletettu kelpaa.
Seksin voi hakea muualta jos nainen aseksuaali
Hänen on parasta olla hyvin varakas tai muussa tapauksessa hän on hyvin yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavaa, että mies kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla se osapuoli joka "valitsee". Mistä tuollainen harhaluulo on saanut alkunsa? Ei ainakaan biologiasta. Nainen eli naaras valitsee parittelukumppanin. Mies eli koiras yrittää päihittää muut koiraat ja tehdä vaikutuksen naaraisiin.
No itse olen miehenä valinnut useinkin monen halukkaan naisen parista. Rikoinko nyt matrixin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavaa, että mies kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla se osapuoli joka "valitsee". Mistä tuollainen harhaluulo on saanut alkunsa? Ei ainakaan biologiasta. Nainen eli naaras valitsee parittelukumppanin. Mies eli koiras yrittää päihittää muut koiraat ja tehdä vaikutuksen naaraisiin.
No itse olen miehenä valinnut useinkin monen halukkaan naisen parista. Rikoinko nyt matrixin?
Joo, eihän tuollainen sovi mammojen maailmaan missä 50v mummoilta kysytään paperit alkossa ja nuoret komeat kenraalimajurit kosii.
40+ nainen on maho, siis kelvoton parittelutarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiksejä tällaisesta naisvihakirjoittelusta saa?
Ajattelisin että siitä vaan jos onnistuu löytämään kiinnostuneen naisen. Ikäisesi naiset eivät ole useinkaan enää kauhean kiinnostuneita miehistä useinkaan. Ei minua kyllä mitenkään se loukkaa, että et haluaisi deittailla minua (olen 51 v). Hyvä jos halukkaat ihmiset löytävät toisensa. Toivottavasti löydät suhteen, jossa koet onnea ja samoin se toinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen ei kannata vanheta, tämä miestyyppi ei halua kumppanuutta vaan trofeen (muita miehiä varten).
Ihmettelesin lähinnä miksi komea, varakas 55+ menestynyt mies pyörii vauvapalstalla. Luulisi, että tollaisia löytää lähinnä huvijahdeilta pikemminkin Monacosta.
Otan usein ilkeyksilläni ilon irti tilanteista, joissa katkerat ja kateelliset incelmiehet rittää projisoida omia tunteitaan passiivis-aggressiivisesti minuun. Kun kerron (aivan asiallisesti) olevani biseksuaali, niin mies alkaa haukkua minua. Hänen lapsellinen käytöksensä vain TODISTAA sen, että hän on kaappihomo ja henkisesti 10-vuotiaan koulukiusaajan tasolla. Hän ei kelpaisi panopuuksi edes homomiehelle, koska panopuun tehtävä on olla nöyrästi hiljaa.
Jokainen asettakoo omalle kumppanilleen kriteerit aivan vapaasti lain sallimissa rajoissa. Aina toki hyvä muistaa, että mitä tiukemmat kriteerit itsellä on, niin sitä pienemmestä joukosta pitäisi kohdata se joku kenen kriteereihin itse sovin. Lisäksi pelkkä kriteerien täyttäminen ei ole mikään tae yhteisen kemian löytymiselle.
Ajattelisin, että on aika epäkypsä, kun tuijottaa ikää enemmän kuin parisuhteessa oikeasti tärkeitä asioita, kuten arvot ja mielenkiinnonkohteet. Ja pitkässä parisuhteessa kumppanuus ja toisen kunnioittaminen. Tietämäni 55+ ikäiset ihmiset ovat lähes kaikki pitkissä parisuhteissa. Sitten on ne muutamat, joilla on tinder ja ovat jotenkin vähän reppanoita, kun yrittävät elää kuin parikymppiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen ei kannata vanheta, tämä miestyyppi ei halua kumppanuutta vaan trofeen (muita miehiä varten).
Tai pikemminkin: nuoren naisen kannattaa mennä yhteen jonkin muun tyyppisen miehen kanssa, jos haluaa suhteen kestävän ja ylipäätään haluaa miehen, joka on kiinnostunut naisesta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossaan joku feministi yrittää häivevaikuttaa antamalla ymmärtää että 40+ nainen olisi vielä hedelmällinen. Paritteleminen tarkoittaa puuhia jälkeläisen saamiseksi. Niin ei ole, naiset eivät tule raskaaksi enää 40+ ikäisenä, etenkään luonnollisella tavalla, koeputki- yms. keinohedelmöittäminenkin on erittäin epävarmaa niin vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monenkos kanssa nyt sitten olet naimisissa?
Kun niin monia valintoja olet tehnyt
55+ "menestynyt mies" joka on liian vanhana parittelutarkoituksiin!
Olet auttamatta liian vanha isäksi!
EI KÄY! Puuttuu hiivaa hah hah!
Hieno tarina taas. Paljonko meni viiniä?