Miten voit asua muualla kuin Helsingissä?
Helsingissä on ELÄMÄÄ. Täällä on paljon mielenkiintoisia ihmisiä, eniten kulttuuririentoja, eniten mahdollisuuksia töiden ja opiskelujen saralla. Täällä tuntee oikeasti elävänsä,toisin kuin jossain pienemmässä kaupungissa, jossa joka toinen vastaantuleva on tuttu ja vuoden kohokohta on kesän festarit.
Tuntuu, että muualla asuvat jäävät paitsi monesta asiasta, jota elämällä voisi olla tarjottavana kun asuvat pienellä paikkakunnalla.
Kommentit (172)
Jos oisin oikein rikas, voisin haluta kakkosasunnon hesasta. Yleensä nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Asun ihan Jumalan selän takana.
Kuinka monet maastureiden offroad ajot siellä järjestetään?
Ei tulisi mieleenkään asua muualla.
Mua stressaa aina kun käyn Helsingissä. Ihmisillä kauhea kiire, joka paikassa paljon ihmisiä, ihmiset ynseitä. En tykkää isoista ostoskeskuksista enkä muutenkaan isoista rakennuksista.
Joudun käymään sen verran usein Helsingissä että tiedän etten voisi ikinä asua siellä. Puistattaa joka kerta kun on pakko sinne lähteä.
Asun ulkomailla paljon suuremmassa kaupungissa.
Ihan hyvin. Veikkaan että täällä Lontoossa on enemmän sitä elämää kuin Helsingissä.
Niin no, ihan kivasti tää mun elämä soljuu täällä Helsingin ulkopuolellakin... 🤷
Miksi Helsingissä on paljon työttömiä jos muka sieltä saa töitä?
En minäkään voisi asua muualla kuin Helsingin keskustassa.
No alle yksi kymmenestuhannesosa maailman ihmisistä asuu Helsingissä, joten ei se kovin vaikeaa tunnu olevan.
Pakko oli muuttaa työn perässä pois, kun ei vakituista paikkaa sieltä irronnut. Välillä kaipaan takaisin mutta meneehän tämä näinkin.
Minä haluaisin asua muualla kuin Helsingissä
Minulla on oma asunto Stadissa, mutta pääasiassa asun maalla. On kuitenkin kiva välillä käydä kotikaupungissa välillä, näin yhdistyvät molempien hyvät puolet.
En voisi kuvitella asuvani missään muussa kaupungissa Suomessa kuin Stadissa.
Huonoja trolleja siellä päähesuleissa ainakin näyttää riittävän, siinä on syytä tarpeeksi olla muuttamatta sinne.
Et oo koskaan kuullut junista ja linja-autoista? Itse asun mielummin halvalla omakotitalossa tunnin matkan päässä Helsingistä ja käyn sitten sieltä käsin tapahtumissa jne.
Asun Tampereella ja täältä löytyy noi kaikki myös.
Ei mitään ongelmaa asua muualla.
En asu Suomessa. Mutta jos asuisin ei ykkösvalintani kuitenkaan olisi Helsinki.