Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?

Vierailija
19.03.2026 |

Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
202/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein abortin 45-vuotiaana. Vahinkoraskaus (kondomi petti) ja mies on 28-vuotias. Mies on komea, seksikäs, fyysisesti hyväkuntoinen, hyvin varustettu, hyvätuloinen (ammatiltaan hammaslääkäri), hyvin kasvatettu, älykäs ja nöyrä. Hän haluaa olla naisen "orja" koko suhteen ajan. Rikoinko mä nyt matrixin? 😆

Miksi tuollainen mies haluaa alistua minulle (siivota, tiskata, viedä minut ravintolaan, maksaa minun shoppailuni) kun hän voisi paneskella ilotyttöjä ja saada piparia halvemmalla? Minähän pihtaan piparia, koska olen dominoiva nainen (dominatrix) ja miespuolinen orja ei voi vaatia minulta mitään. Lupasin antaa hänelle piiskaa ja sitä hän saa. Piparia hän saa vain silloin, kun minua panettaa. Rikoinko mä nyt matrixin? Kondomi ainakin meni rikki. Ovulaation aikaan minua panettaa usein. 😆

Miksi tää alle kolmekymppinen mies himoitsee vaihdevuosi-ikäistä naista? Miksi hän ei ole Dubaissa paneskelemassa 20v jahtityttöjä? Miksi hänelle kelpaa tavallisen näköinen, normaalipainon ylärajoja hipova, lyhyehkö suominainen (164cm, 61kg) kun hän voisi saada pitkän luuviulun (175cm, 49 kg) jolla on kasvot kuin huippumallilla? Miksi hän haluaa olla "toyboy" (vanhemman naisen kotiorja) kun hän voisi ottaa 10 vuotta nuoremman vaimon suoraan Thaimaasta? Rikoinko mä nyt matrixin? 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen vaisu yyyh... Ja sitten koko asia unohtuu nopeasti. 

Vierailija
204/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulunut aloitus. Lemppaisin heti miehen joka puhuu parittelusta. Sanoisin, että älykkyys on niin alhainen hänellä, että en kyllä sekaantuisi lainkaan. 

Vierailija
205/207 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kulunut aloitus. Lemppaisin heti miehen joka puhuu parittelusta. Sanoisin, että älykkyys on niin alhainen hänellä, että en kyllä sekaantuisi lainkaan. 

Tämä. Kuka helv puhuu parittelusta? Pska minuuttimuna? 

Lemppaisin myös miehen, jolle naisen vanheneminen on kauhistus. Tällainen mies projisoi omaa vanhenemistaan ja vajavaisuuttaan naiseen ja on hauraan egonsa johdosta epäkelpo kumppani. 

Vierailija
206/207 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen vaisu yyyh... Ja sitten koko asia unohtuu nopeasti. 

Tämähän se olisi, uutta vain koukkuun!

Vierailija
207/207 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole älyn kanssa tekemistä jos mies haluaa nuorta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä