Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?
Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa
Kommentit (207)
"Parittelutarkoituksiin" ...... Jos etsit paljon nuorempia naisia, päivitä ainakin sanavarastosi nykyaikaan papparainen.
Ei ajatuksia. Korkeintaan että eikö noin vanhan pitäisi jo antaa olla muutenkin, venähtää vielä joku paikka jos moisia yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. Miksi pitäisi?
Ymmärrän hyvin, en minäkään kelpuuta omanikäistä saati vanhempaa miestä kun ei niistä enää ole seksihommiin, alle nelikymppinen pitää olla että homma toimii ja mies jaksaa.
N50
Sellaisia ajatuksia herättää, että lismasedällä taitaa olla känsä kämmenessä tatin hinkkaamisesta, kun naiset kiertävät "unelman" kaukaa...
Jos pelkkä ikä on kriteeri, jää papparaiselta todella monta hyvää ehdokasta sivuun, mutta eiköhän noita hänen ikätoiveensa täyttäviä riitä jonoksi asti, edellyttäen, että on oikeasti varakas, eikä tarvitse olla edes kovin komea. Onhan näitä esimerkkejä nimiä mainitsematta.
Nuoret mirmelit kiinnostaa vanhempaa miestä
Miten tätä trollaaja hopeakettua ei saada pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, en minäkään kelpuuta omanikäistä saati vanhempaa miestä kun ei niistä enää ole seksihommiin, alle nelikymppinen pitää olla että homma toimii ja mies jaksaa.
N50
Hohoijaa. Harvassa on 40v miehet jotka kelpuuttaa 50v naisen mutta ainahan sitä voi uhota vauva palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei osaa edes perusasioita kieliopista. Luokittelen hänet tyhmäksi. Ei jatkoon.
Joo, varmaan lihavana ja siilitukkaisena yhärin oot ite tosi palkinto.
Huvittaa aina, kuinka joillakin on kristallipallo, josta katsoa, minkä näköinen keskustelija on kyseessä :D
eri
Sen tietää!
Tasokkaana. Moiset velhon hihat ja yh:t jätetään tylysti omaan arvoonsa, jos mahdollisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50Hohoijaa. Harvassa on 40v miehet jotka kelpuuttaa 50v naisen mutta ainahan sitä voi uhota vauva palstalla
Parittelutarkoituksiin tinderissä saa 50-vuotias nainen poimia selvästi nuorempia miehiä pitkästä jonosta, samanikäinen mies joutuu yleensä selvästi nuoremmasta naisesta maksamaan. Ei ole munalla oikein arvoa tässä maailmassa.
No onhan se jo liian vanha, ja varakkaalla on varaa valita.
Ihan normaalia. En minäkään 35-vuotiaana miehenä katsele vakavasti yli 25 v naisia muuhun kuin mahdollisesti irtosuhteeseen. Vakavaan suhteeseen 18-22-vuotiaat.
Eipä joku Brad Pitt ottaisi yli 40-vuotiasta naista vielä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. En minäkään 35-vuotiaana miehenä katsele vakavasti yli 25 v naisia muuhun kuin mahdollisesti irtosuhteeseen. Vakavaan suhteeseen 18-22-vuotiaat.
Hebe. Kukaan normaali ikäisesi ei edes juttele tuollaisten lasten kanssa. Mene hoitoon.
Itse olen 65v, mutta kaikki luulee että olen 30v. Mulla on valkoset tennarit, ja risat housut, varmaan sen takia.
Nuoret tytöt on kimpussa koko ajan
Täällä lapseton nätti 36v nainen valmiina ottamaan ilon irti varallisuudestasi 🙂
Kysyitpäs.
Itse asiassa minä kyllä ymmärrän, mitä toivoisit ihmisten ajattelevan.
Mutta sinun on tyydyttävä siihen, että suurin osa ihmisistä ei välitä pätkääkään. Ja he sen myös täällä kertoivat, jotta ymmärtäisit olla kyselemättä.
Ja jos osaat olla jatkamatta jankkaamistasi, se on aina parempi. Eikö vain?
Ajattele itse puolestasi.