Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?

Vierailija
19.03.2026 |

Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa

Kommentit (207)

Vierailija
121/207 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei herätä juuri minkäänlaisia ajatuksia.  Mullehan se on ihan se ja sama, mistä sinä haaveilet.

Ja sinun parittelusi on asia, jota en todellakaan ajattele.  

Mutta ihan pakko oli kuitenkin päästä kertomaan tämä ;)

Miksi sitten kysyit =)

En kysynyt, vaan sivusta nauran teille säälittäville, inkkeleiltä huomiota hakeville naisille.

Kysyitpäs.

Itse asiassa minä kyllä ymmärrän, mitä toivoisit ihmisten ajattelevan.  

Mutta sinun on tyydyttävä siihen, että suurin osa ihmisistä ei välitä pätkääkään.  Ja he sen myös täällä kertoivat, jotta ymmärtäisit olla kyselemättä.

Ja jos osaat olla jatkamatta jankkaamistasi, se on aina parempi.  Eikö vain?

Ajattele itse puolestasi.

Vierailija
122/207 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parittelutarkoituksiin" ......  Jos etsit paljon nuorempia naisia, päivitä ainakin sanavarastosi nykyaikaan papparainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/207 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajatuksia. Korkeintaan että eikö noin vanhan pitäisi jo antaa olla muutenkin, venähtää vielä joku paikka jos moisia yrittää. 

Vierailija
124/207 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään. Miksi pitäisi?

Ymmärrän hyvin, en minäkään kelpuuta omanikäistä saati vanhempaa miestä kun ei niistä enää ole seksihommiin, alle nelikymppinen pitää olla että homma toimii ja mies jaksaa. 
N50

Vierailija
125/207 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin itse naisena

N41

Vierailija
126/207 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. 

Vierailija
127/207 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ajatuksia herättää, että lismasedällä taitaa olla känsä kämmenessä tatin hinkkaamisesta, kun naiset kiertävät "unelman" kaukaa...

Vierailija
128/207 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä ikä on kriteeri, jää papparaiselta todella monta hyvää ehdokasta sivuun, mutta eiköhän noita hänen ikätoiveensa täyttäviä riitä jonoksi asti, edellyttäen, että on oikeasti varakas, eikä tarvitse olla edes kovin komea. Onhan näitä esimerkkejä nimiä mainitsematta.

Vierailija
129/207 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret mirmelit kiinnostaa vanhempaa miestä

Vierailija
130/207 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä trollaaja hopeakettua ei saada pois täältä.

Vierailija
131/207 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, en minäkään kelpuuta omanikäistä saati vanhempaa miestä kun ei niistä enää ole seksihommiin, alle nelikymppinen pitää olla että homma toimii ja mies jaksaa. 
N50

Hohoijaa. Harvassa on 40v miehet jotka kelpuuttaa 50v naisen mutta ainahan sitä voi uhota vauva palstalla

Vierailija
132/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei osaa edes perusasioita kieliopista. Luokittelen hänet  tyhmäksi. Ei jatkoon. 

Joo, varmaan lihavana ja siilitukkaisena yhärin oot ite tosi palkinto.

Huvittaa aina, kuinka joillakin on kristallipallo, josta katsoa, minkä näköinen keskustelija on kyseessä :D

eri

Sen tietää!

Vierailija
133/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaana. Moiset velhon hihat ja yh:t jätetään tylysti omaan arvoonsa, jos mahdollisuus on.

Vierailija
134/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Hohoijaa. Harvassa on 40v miehet jotka kelpuuttaa 50v naisen mutta ainahan sitä voi uhota vauva palstalla

Parittelutarkoituksiin tinderissä saa 50-vuotias nainen poimia selvästi nuorempia miehiä pitkästä jonosta, samanikäinen mies joutuu yleensä selvästi nuoremmasta naisesta maksamaan. Ei ole munalla oikein arvoa tässä maailmassa.

Vierailija
135/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jo liian vanha, ja varakkaalla on varaa valita. 

Vierailija
136/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. En minäkään 35-vuotiaana miehenä katsele vakavasti yli 25 v naisia muuhun kuin mahdollisesti irtosuhteeseen. Vakavaan suhteeseen 18-22-vuotiaat.

Vierailija
137/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä joku Brad Pitt ottaisi yli 40-vuotiasta naista vielä vuosiin. 

Vierailija
138/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. En minäkään 35-vuotiaana miehenä katsele vakavasti yli 25 v naisia muuhun kuin mahdollisesti irtosuhteeseen. Vakavaan suhteeseen 18-22-vuotiaat.

Hebe. Kukaan normaali ikäisesi ei edes juttele tuollaisten lasten kanssa. Mene hoitoon.

Vierailija
139/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 65v, mutta kaikki luulee että olen 30v. Mulla on valkoset tennarit, ja risat housut, varmaan sen takia.

Nuoret tytöt on kimpussa koko ajan

Vierailija
140/207 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lapseton nätti 36v nainen valmiina ottamaan ilon irti varallisuudestasi 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme