Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?
Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa
Kommentit (207)
Naaras on AIKUINEN vasta 60-vuotiaana, ja silloinkin vain EHKÄ. Kaikki alle 60-vuotiaat naaraat ovat LAPSIA. Mies joka on kiinnostunut tuon ikäisistä ON PEDARI.
Onhan noita esim Monacossa, paitsi että niillä ukoilla on hitokseem nappulaa, luksuslukaaleita ja urheiluautoja. Nuorille mirkuille pitää pystyä ostamaan niin monta birkiniä että voivat sitten päälle 30 laittaa laukut rahaksi/asunnoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi menee syvälle tunteisiin, kun rummelit ottavat hiiltä. No, kyllä te kelpaatte jollekin teinipojalle tai ikäisellenne miehelle hätävarapatjaksi. Aivan uskomatonta ajatella, että kelpaisitte vakavaan suhteeseen :D.
Mutta miestähän te ette tarvitse. Vauvapalstalla vedetään laatikkoviinikännejä kissankusen hajuisessa kämpässä ja voimaannutaan, ettette tarvitse miestä = kelpaa enää kenellekään :).
Vakava suhde ei kuulemma kiinnosta, mutta silti nuoria naisia kadehtitte. Varmaan on ikävä aikoja, kun pystyi pelaamaan miehillä ja hokemaan sitä mä haluan olla vain kaveria.
No ne ajat ovat takana, eivätkä ikinä palaa.
Tässä jälleen kerran oikein oppikirjaesimerkki palstalle pesiytyneestä provopojusta, jonka kirjoitteluita lukiessa niin tytöt, tädit, kuin tavalliset miehetkin pystyvät ajattelemaan "huhhuh, meni minulla elämässä kuinka huonosti tahansa, niin ei sentään kuitenkaan koskaan noin huonosti". 😆 Vaikka olisi millainen monisairas, pitkäaikaistyötön ikisinkku, niin ei sentään noin kuonaa. 😎👍🏻🌼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi menee syvälle tunteisiin, kun rummelit ottavat hiiltä. No, kyllä te kelpaatte jollekin teinipojalle tai ikäisellenne miehelle hätävarapatjaksi. Aivan uskomatonta ajatella, että kelpaisitte vakavaan suhteeseen :D.
Mutta miestähän te ette tarvitse. Vauvapalstalla vedetään laatikkoviinikännejä kissankusen hajuisessa kämpässä ja voimaannutaan, ettette tarvitse miestä = kelpaa enää kenellekään :).
Vakava suhde ei kuulemma kiinnosta, mutta silti nuoria naisia kadehtitte. Varmaan on ikävä aikoja, kun pystyi pelaamaan miehillä ja hokemaan sitä mä haluan olla vain kaveria.
No ne ajat ovat takana, eivätkä ikinä palaa.Tässä jälleen kerran oikein oppikirjaesimerkki palstalle pesiytyneestä provopojusta, jonka kirjoitteluita lukiessa niin tytöt, tädit, kuin tavalliset miehetkin pystyvät ajattelemaan "huhhuh, meni minulla elämässä kuinka huonosti tahansa, niin ei sentään kuitenkaan koskaan noin huonosti". 😆 Vaikka olisi millainen monisairas, pitkäaikaistyötön ikisinkku, niin ei sentään noin kuonaa. 😎👍🏻🌼
Varmaan provoilijalla itsellään on joku ikäkriisi, joka johtuu elämättömästä elämästä.
Naiset jotka ovat lähempänä ja yli 50 eivät piittaa, sillä elämää on eletty ja elämää edelleen elettävänä.
No ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Ihan vapaasti saa mielestäni toteuttaa niitä, kunhan ei riko lakia. Kyllähän jotkut nuoret naiset on vastaavasti kiinnostuneet vaan vanhemmista miehistä. Tai nuoret miehet vanhemmista naisista. Mitä sitä paheksumaan.
AP ei saa riittävästi huomiota naisilta. Sama juttu kuin muillakin trolleilla. Kovasti jankuttavat olevansa "hyviä miehiä" joilla on aina "ottajia jonoksi asti". Kun naiset palauttavat trollin takaisin maanpinnalle (tosimaailmaan) niin trolli alkaa räksyttää kuin narsisti. Projection, projection, projection. Trolli vastailee aivan kuumana naisille ja sitten hampaat irvessä väittää, ettei muka mennyt tunteisiin. Narsisti on yliherkkä (lasinhauras ego, äärimmäisen hutera ydinminä) ja hänellä menee tunteisiin aivan kaikki. Hän kuvittelee, että muut ihmisen ovat samanlaisia. Karu totuus on se, että terveellä ihmisellä on vahva ydinminä ja vahva ego. Trollien räksytys huvittaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita esim Monacossa, paitsi että niillä ukoilla on hitokseem nappulaa, luksuslukaaleita ja urheiluautoja. Nuorille mirkuille pitää pystyä ostamaan niin monta birkiniä että voivat sitten päälle 30 laittaa laukut rahaksi/asunnoiksi.
Suomessa riittää onneksi H&M-käsiveska! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne ajat ovat takana, eivätkä ikinä palaa.Tässä jälleen kerran oikein oppikirjaesimerkki palstalle pesiytyneestä provopojusta, jonka kirjoitteluita lukiessa niin tytöt, tädit, kuin tavalliset miehetkin pystyvät ajattelemaan "huhhuh, meni minulla elämässä kuinka huonosti tahansa, niin ei sentään kuitenkaan koskaan noin huonosti". 😆 Vaikka olisi millainen monisairas, pitkäaikaistyötön ikisinkku, niin ei sentään noin kuonaa. 😎👍🏻🌼
Varmaan provoilijalla itsellään on joku ikäkriisi, joka johtuu elämättömästä elämästä.
Naiset jotka ovat lähempänä ja yli 50 eivät piittaa, sillä elämää on eletty ja elämää edelleen elettävänä.
Toisesta korvasta sisään, toisesta korvasta ulos. Jollakulla on selvästi erittäin paha olla itsensä kanssa. Eipä sitä juuri jaksa reagoida tuollaiseen, koska siitä ei varmastikasn ole mitään sellaista hyötyä, että provoilija katsoisi peiliin ja ymmärtäisi, mistä oma katkeruus todellisuudessa kumpuaa.
Jos mies vaatii parisuhteessa seksiä naiselta, niin hän on väärä mies minulle.
N21, aseksuaali, kihloissa
Aika huvittavaa, että mies kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla se osapuoli joka "valitsee". Mistä tuollainen harhaluulo on saanut alkunsa? Ei ainakaan biologiasta. Nainen eli naaras valitsee parittelukumppanin. Mies eli koiras yrittää päihittää muut koiraat ja tehdä vaikutuksen naaraisiin.
Ikä ei välttämättä, mutta sanan parittelu käyttäminen tässä yhteydessä herättää sen ajatuksen, että mies on ääliö, jonka kanssa kukaan ei halua pariutua eikä etenkään paritella. Vaikka provohan se tämäkin tietysti on.
Ei herätä mitään ajatuksia. Jokainen voi etsiä ja hakea juuri sellaista ja sen ikäistä kumppania kuin haluaa, kunhan tekee sen lain puitteissa. Olen itse 48, ja 55+ mies ei osu omaan ikähaarukkaani, josta itse etsin kumppania, joten etenkään tällaisten itselleni täysin vääränikäisten preferenssit eivät herätä mitään ajatuksia.
Luulee itestään liikoja ja näitähän riittää. Poikamiehiä on suomessa aika paljon.
Herättää sellaisia ajatuksia, että on aivan samantekevää mitä tuo 55+ mies ajattelee, koska alle 40v naiset ei kelpuuta häntä parittelutarkoituksiin.
Jos mies on lyhyt/vanha, niin aina käytettävä rahaa naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavaa, että mies kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla se osapuoli joka "valitsee". Mistä tuollainen harhaluulo on saanut alkunsa? Ei ainakaan biologiasta. Nainen eli naaras valitsee parittelukumppanin. Mies eli koiras yrittää päihittää muut koiraat ja tehdä vaikutuksen naaraisiin.
Ihminen on siitä erikoinen eläin että naaras kaunistautuu houkutellakseen uroksia. Alfa-uros ottaa kauniit naaraat ja inheille pikkutisuille jää vain beta-urokset joille jakaa säälipillua.
Vierailija kirjoitti:
Herättää sellaisia ajatuksia, että on aivan samantekevää mitä tuo 55+ mies ajattelee, koska alle 40v naiset ei kelpuuta häntä parittelutarkoituksiin.
Hyvin kelpuuttaa ja valinnanvaraa on! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vaatii parisuhteessa seksiä naiselta, niin hän on väärä mies minulle.
N21, aseksuaali, kihloissa
Vai että kihloissa :D Kiinnostaisi nähdä se beta-mies ja incel jolle moinen turha naisoletettu kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaikkia yli 26-vuotiaita naisia liian vanhoina parittelutarkoitukseen! T: M65+
Totta, yli-ikäinen kuiva pillu raastaa vehkeet verille kuin hiekkapaperi.
Teini provoilee ! Ei aikuinen ihminen tuollaista luule, eikä kirjoita
Nauroit omalle kirjoituksellesi 😞