Voimakas ns. metsästysvietti naisella
Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.
Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.
Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pettänyt miestäsi?
Niin? En liene ensimmäinen ihminen joka on pettänyt puolisoaan?
Ap
Sul on se sama, ku näillä salitrikoogimmoilla sen pýlllýn esittelyn kanssa.
Oot vaan siinä uskossa, että se akateemisuus jotenkin tekee siitä huomiontarpeesta erityisempää ja ei niin rétardii.
Vierailija kirjoitti:
Sul on se sama, ku näillä salitrikoogimmoilla sen pýlllýn esittelyn kanssa.
Oot vaan siinä uskossa, että se akateemisuus jotenkin tekee siitä huomiontarpeesta erityisempää ja ei niin rétardii.
En esittele itseäni somessa , enkä missään muuallakaan. Yli puolet ikäluokkani naisista on akateemisia, joten se ei ole mitenkään harvinaista. Myös omat vanhempani ovat akateemisia.
Ap
Ap:n kaltaiset ihmiset on mikä tässä maailmassa on vialla, tosi huonot vibat tulee. Vaarannat muut vaan oman nautintosi takia.
Olisit jättänyt lisääntymättä. Miksi pitää leikkiä mukana kulisseissa?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset ihmiset on mikä tässä maailmassa on vialla, tosi huonot vibat tulee. Vaarannat muut vaan oman nautintosi takia.
Eli suomalainen nainen on terve ainoastaan silloin, kun hän on masentunut, häpeää itseään ja menee piiloon?
Ap
Aika hyvä tuuri ettet ole vielä ajanut kuolonkolaria...sinun lapset varmaan perivät tuon holtittomuuden. Löytyykö joku päivä hesarin etusivulta?
Ehkä olet vain todella epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt lisääntymättä. Miksi pitää leikkiä mukana kulisseissa?
Mulla ei ole mitään kulissia, vaan ihan juridinen sopimus; avioliitto, joka koskee mm. varallisuutta, yhteistä taloutta, lasten huoltajuutta sekä sitä, kuka on kenenkin lähiomainen.
Lapsia meillä on kolme. Juuri meidän kaltaisten, hieman mediaanipalkaa enemmän tienaavien, akateemisten henkilöiden tässä maassa toivotaan lisääntyvän. Emme ole saaneet mitään tukia koskaan, emmekä ole myöskään kumpikaan koskaan asuneet vuokralla.
AP
Ihan normaalia. Eikö kaikki naiset blokkaa miehiä tyyliin panisin, en panisi..
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla. Olen herkkis.
Ap
Sinulla saattaa olla myös adhd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suomalainen nainen on terve ainoastaan silloin, kun hän on masentunut, häpeää itseään ja menee piiloon?
Ap
Ei ole mikään sukupuolikysymys tämä, kuvailemasi ei olisi ok vaikka olisit mies. Et voi aina vetää naiskorttia kun joku moittii sinua ja uhriutua sen perusteella. Minusta tämä vaikuttaa todella seksistiselle ja "en ole kuin muut tytöt" tapaiselta. Ehkä oletkin niin epävarma sukupuolestasi, että yrität parhaasi mukaan olla sellainen kuin kuvittelet, että miehen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla saattaa olla myös adhd.
Olen itsekin epäillyt tätä ja ehdottanut lääkärille, mutta ei suostunut tutkimaan. Naisilla ilmeisesti ei näitä tutkita, varsinkaan, jos on opinnoista kiitettävästi selvinnyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mille ap näyttää. Itselle tulee mieleen shokkivärjätyt hiukset, ylipaino ja kova ääni. Riehuu julkisilla paikoilla.
Ap on mies joka kirjoittelee naisena :)
Ei se persoona, vaan käytännön teot. Jos puolison kanssa sovitaan, että avoin suhde on molemmille ok, niin mikäs siinä. Kumia käytetään eikä perhettä rikota.
Myös mieltymystä vauhtiin voi toteuttaa turvallisesti suljetulla radalla, vaarantamatta muita. Et kai toivo, että kukaan vauhtia rakastava ajaisi omat lapsesi hengiltä?