Onko muita, jotka työkkäri on unohtanut? Eli ei ole uusittu työnhakusuunnitelmaa, jonka mukaan pitää hakea 4 paikkaa kuussa.
Tekemättömiä asioita ei ole työkkärin sivuilla, työnhaku voimassa ja työttömyystuki rullaa. En pysty hakemaan edes sitä 4 paikkaa kuussa, sillä siellä ei ole tällä hetkellä mitään sellaista tehtävää "auki odottamassa".
Ikää on jo sen verran, että tuskin edes työllistyn.
Kommentit (67)
Kyllä ne soittavat tämän maaliskuun aikana. Ilmoittavat etukäteen milloin puhelu tulee. Muista vastata.
Keskitä ne energiasi nyt siihen työnhakuun. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne soittavat tämän maaliskuun aikana. Ilmoittavat etukäteen milloin puhelu tulee. Muista vastata.
Laittavat txt ennen soittoa milloin ottavat yhteyttä, ei tarvitse kytätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin laittavat, mutta puheluun on vastattava, muuten napsahtaa karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Keskitä ne energiasi nyt siihen työnhakuun. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.
Lopeta tuo lässytys, mikäli työnhaku ei koske sinua voit jättää kommentoimatta tänne.
Pahoin pelkään etteivät ole sinua unohtaneet :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule jos soitat takaisin heti kun pystyt.
Sama täällä, mutta jo toinen kerta. Luulen, että minun osalla ovat myös tehneet päätöksen, että soittelevat n. 6 kk välein...työsuunnitelma vanheni 2.12.2025 ja mitään ei ole kuulunut.
En minäkään enää töitä saa, täytän keväällä 60v, joten olen luopunut toivosta. Haen kyllä töitä ja haastatteluunkin pääsin, mutta ei kiitos taas kerran. Masentaa ja töitä toivoisin, mutta minkäs teet.
Nauratti kun edellisen kerran soiteltiin, oli ollut joku 5 kk väli, niin ikään kuin yhteisestä päätöksestä emme puhuneet aiheesta mitään. Minä en kysellyt, miksette ole soittanut ja hän ei kyselleet, mitä olen väliaikana tehnyt.
Onhan se jotenkin koomista laatia tällaiselle kehäraakille, jolla eläkeikään on reilu vuosi, vielä jotain työllistymissuunnitelmia. Satsaisivat olemassa olevat resurssit nuoriin. Ja kyllä sieltä työkkäristä ottavat suhun vielä yhteyttä. Mulla ei kyllä taidettu viimeksi soittaa, mutta piti olla sen verran hereillä, että muistaa tsekata työkkärin sivut oma-aloitteisesti silloin tällöin.
Noin 1,5 vuotta olen saanut ihan rauhassa hakea töitä. Ehkä ovat katsoneet ikää ja todenneet, että turhaan enää kiusaa.
Työtön 56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mieluummin vastaa siihen tekstariin heti, että on esim. hammaslääkäri tms jos et pääse vastaamaan tuolloin. Muutoin, miksi et vastaisi. Omat puheluni työkkärin kanssa ovat olleet asiallisia ja ihan hyviä. Kartoitettu mahdollisuuksia, mitä minun ikäisellä voisi olla. En tajua, miksi näitä puheluita pitäisi vältellä.
On aika keskittyä nuorempien ihmisten työllistämiseen. Todellisuudessa 6-kymppistä työtöntä ei kukaan palkkaa.
Viimeksi soittivat syksyllä minulle.
Viimeksi olen kuullut työkkäristä mitään joulukuussa 2024. Pakkotyönhaku loppui silloin. Sen jälkeen ei mitään.
Pääsen eläkkeelle ensi vuonna. Hakuvelvollisuus on 1 kuukaudessa. Välillä oli poikki, kun ei ollut suunnitelmaa. Tein vastikään sijaisuuden, nytkään ei ollut suunnitelmaa eli sain pienen loman hakutouhusta.
Kyllä sieltä soitellaan, kun rva ehtii. Nauti lomasta.
Työkkärin yhteyshenkilöt ovat kovin ylityöllistettyjä. Olen itse oppinut lähettämään omalleni tekstarin asiasta aina, kun tehtävät tulee uusia. Opin kun kerran oli kuukausi ilman tehtäviä. Ymmärtäkää edes vähän näitä ihmisparkoja, joilla ei taatusti ole kivaa tämän massatyöttömyyden aikana, eikä palkkakaan varmaan kummoinen, kun kunnallisia työntekijöitä ovat nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mieluummin vastaa siihen tekstariin heti, että on esim. hammaslääkäri tms jos et pääse vastaamaan tuolloin. Muutoin, miksi et vastaisi. Omat puheluni työkkärin kanssa ovat olleet asiallisia ja ihan hyviä. Kartoitettu mahdollisuuksia, mitä minun ikäisellä voisi olla. En tajua, miksi näitä puheluita pitäisi vältellä.
Eihän tästä ole kysymys, että välteltäisiin puheluja/yhteydenottoja. Kyse on siitä kun niitä yhteydenottoja ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin yhteyshenkilöt ovat kovin ylityöllistettyjä. Olen itse oppinut lähettämään omalleni tekstarin asiasta aina, kun tehtävät tulee uusia. Opin kun kerran oli kuukausi ilman tehtäviä. Ymmärtäkää edes vähän näitä ihmisparkoja, joilla ei taatusti ole kivaa tämän massatyöttömyyden aikana, eikä palkkakaan varmaan kummoinen, kun kunnallisia työntekijöitä ovat nykyään.
Kunnalliset työntekijät saa parempaa palkkaa kuin yksityisillä olevat työntekijät. Näin on nääs näreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kantaa paskalla, suihkussa tai roskia viedessä kännykkää mukana. Joten ihan turha ihmetellä miksi et heti vastaa.
saisi ajaa alas koko laitoksen tuottamattomana
Korjaus: en pysty ilmoittamaan haettuja paikkoja, koska siellä ei ole sellaista kohtaa avoinna tai tekemättä, mihin ilmoittaa.