Kaverin mielestä HM housukoko 40 on iso :( Tuli paha
mieli. Oltiin ostoksilla ja sovitin housuja (olen yli 170 cm) ja otin koon 40 ja ne istuivat hyvin. Kaveri totesi, että koko 40 on kyllä iso koko. Alkoi melkein itkettään.
Onko HM housukoko 40 teistä iso? En itseäni niin isona pitänyt kuitenkaan...
Kommentit (27)
Ihmisillä on erilaisia vartaloita. Se ei ole aina pituudesta ja painosta kiinni!
Luut ovat erilaisia ja vartalonmalli muutenkin. Jos siis koet olevasi sopusuhtainen niin ÄLÄ laihduta minkään housujen takia!
Ehkä ystäväsi tarkoitti, että ei uskoisi sinun olevan niin suurta kokoa vaan näytät hoikemmalta! Itsellenikin koko 40 kuulostaa isolta, mutta ei se välttämättä tarkoita että käyttäjä olisi mitenkään tavallista isompi!
Täällä näihin painoasioihin vastailevat enimmäkseen hyvin laihat ihmiset, joiden painoindeksikään ei taida enää olla normaalin puolella. Alipaino ei ole mikään ihailtava tavoite, vaikka sellaista naismallia meille tuputetaankin. Painoindeksi on mielestäni oikein hyvä mittari näissä painoasioissa.
hoikkia, kunhan vaan mollaavat muita.
Ja kysymys kaikille: Miksi esim. alushousuissa 34-36 on S ja 38-40 M ja 42-44 L. Eikö 40 pitäisi olla XXL jotta olisi ISO koko? ;)
32-34 pieni
36-40 tavallinen
42-> iso
Ap, älä viitsi ulista kuin teini ;) Mulla on housukoko 40, ja olen ihan mukiinmenevän näköinen, 170cm ja 64kg
nenä pystyyn ja vähän itsetuntoa!!
Lohduttavaa lukea, että en ehkä ole niin lihava kun olin kuvitellut. Olin teininä pyöreä joten en osaa ollenkaan arvioida omaa ulkonäköäni. Tuntuu koko ajan, että pitäisi laihtua vaan... Ahdistavaa. Ja sitten kun kaveri kommentoi housukokoa ja olin kuvitellut, että olen ihan ok kokoinen niin tuntu että maailma murtuu. Joo-o, on niitä suurempiakin ongelmia, mutta otti vaan niin itsetunnon päälle :(
ap
Pakko olla. En edes halua ajatella muuta vaihtoehtoa.
26