Kaverin mielestä HM housukoko 40 on iso :( Tuli paha
mieli. Oltiin ostoksilla ja sovitin housuja (olen yli 170 cm) ja otin koon 40 ja ne istuivat hyvin. Kaveri totesi, että koko 40 on kyllä iso koko. Alkoi melkein itkettään.
Onko HM housukoko 40 teistä iso? En itseäni niin isona pitänyt kuitenkaan...
Kommentit (27)
170 cm/ 68 kg, vaan en enää..
t: koko 56
Itselläkin käytössä joitakin 40 koon housuja ja bmi 20..
Saisit olla onnellinen että noin oikkuriset jutut liikuttaa.
meillä on vaan isot luut ;) minä olen 175 pitkä ja painan 64kg. Housujen koko 40 saattaa hyvällä tuurilla jossain kaupassa mennä, jos ovat venyvää sorttia. Yleensä mahtuu vain 42, myös H&M:n housuista =( Mä oon sitten varmaan hirveä norsu
Turha siitä on kuitenkaan mieltään pahoittaa, kannattaa vaan myöntää se itsellesi. On varmaan kokoja jotka on sun mielestä tosi pieniä?
Kaverisi taas on aika ajattelematon sanoissaan, mutta ei hänkään varmaan ole tahallaan halunnut loukata.
Olen 168 cm ja noin 64 kg. Tiedän en ole laiha, mutta en kyllä ylipainoinenkaan, tosin tarkoitus olisi sellaiset 4-5 kg ainakin laihduttaa. Niin käytän siis 40 ja kovastihan se riippuu pituudesta, ruumiinrakenteesta ym. mutta ei se nyt mikään " läskien" kokokaan ole, ihan peruskoko.
Itse käytän housuissa kokoa 38-40 ja olen normaalipainoinen (pituus 166), mutta aika persevä. ;) Ei siis koko mielestäni mikään pieni ole, muttei nyt niin isokaan. Vaikka tiedän ettei peffani ole pienimmästä päästä, loukkaantuisin jos kaverit siitä kommentoisivat...
Minä olen 173 cm ja käytän H&M:n vaatteissa kokoa 36, joskus harvoin 38. Farkkujen tuumakoko on yleensä 29/34. Vaikka olenkin pitkä, mahtuisin kyllä noihin 40-kokoisiin housuihin puolitoista kertaa. Pituus ei siis selitä mitään, jos siihen yrität vedota. Sen sijaan en ymmärrä mitä väliä sillä on, mikä kokolappu niissä housuissa on, jos ne istuvat hyvin ja näytät mielestäsi hyvältä!
on minustakin 40 iso koko jos ajattelen itseäni.. mutta en pidä sitä isona koska siskoni käyttää sitä.
Itse käytän useimmiten kokoa 36 housuissa. Mutta kyllä mä tiedostan sen että, ei se ole välttämättä läskin koko, vaikka iso onkin.
Mähän hukkuisin niihin housuihin.
Ja on mun kaverit päivitelleen mun housujen kokoa, mutta en mä ole niistä loukkaantunut. Yksi sanoi kerran että, " kyllä ne sulle menee kun sä olet tollanen hiiri" .
Mua se lähinnä vaan huvitti!
itse olen 165 ja painan 56 ja koko on 36
täällä on hirveästi ihmisiä, jotka haluavat vain loukata. :(
Itse olen 178 cm ja käytän vaatteissa kokoa 38. Joskus menee 40, joskus 36. Ei 40 ole oikeasti paha!
ja painan 59 kg ja ihan hyvin istuvat 40 kokoiset housut. Kai mä olen sitten jättiläinen.
Mutta tietty ymmärrän et jollekin 46 numerokin on liian pieni. Meitä on monenkokoisia moneen junaan :) Älä ota sitä henkilökohtaisesti vaan ole ylpeä omasta koostas :)
Kiitos kommenteistanne. Ongelmana vaan etten tiedä oikein miten laihtua ilmeisesti :( Käyn nykyään 3-4 krt viikossa aerobikissa, kerran viikossa uimassa ja syön terveellisesti. Makeana syön lähinnä hedelmiä.
Mittani 175/ 65/ housukoko HM 40
Antakaa neuvoja miten laihdun 10 kg.
ap
Olen 176 pitkä ja painan 60 kiloa, mutta minulla on isot luut, leveät hartiat, kapea vyötärö, leveät lanteet. Vaatteita on vaikea löytää muutenkin, mutta varmaa on, että esim. paidoissa hartiat kinnaavat, jos koko on 42 pienempi. Housuissakin H&M:n ja vastaavien vaatteissa 42 istuvat parhaiten ja niissä saattaa pituuskin riittää, yleensä tosin ei.
Miksi pitäisi olla niin hirveän laiha? Älä ota kuuleviin korviisi kaverin möläytystä! Jos terveytesi on kunnossa, BMI kohdallaan, liikut, ruokavalio ok, niin sullahan on kaikki paremmin kuin useimmalla muulla naisella, minä mukaan lukien. ei se housukoko, vaan se itseluottamus! Tsemppiä!
Ei tämä ketju voi olla totta!!
Mitä helvetin väliä sillä on minkä kokoisia vaatteita käyttää? Kunhan ON vaatteet.
Kyllä on asiat aivan liian hyvin jos tuollaisesta asiasta otat murheen itsellesi!!
Hanki syöpä, menetä lapsi tai joudu raiskatuksi ja asiat sijahtavat taas tärkeysjärjestykseen.
Enkä todellakaan ole mikään hoikka tyttö!