Helena Koivu kuvasi itse laittomat tekemisensä ja julkaisi videot somessa.
Miksi ihminen tekee jatkuvasti rikoksia ja todistaa videoillaan itse itsensä syylliseksi, mutta kiistää sitten mitään tehneensä? Tai väittää jonkun muun tehneen sen, mitä itse touhuaa julkisella videollaan? Nyt iso velka oikeudenkäynneistä ulosotossa.
Kommentit (8)
Sehän on hyvä, helpottaa huomattavasti poliisin työtä.
Nämä videot on kyllä ollut suurta viihdettä vaikka päällimmäinen tunne on suru ja syvä myötähöpeä.
Nämä exän piinaajat ja stalkkaajat on oma vastenmielinen ihmislajinsa. Kun tekee sitä niin julkisesti kuin Helena Koivu, kalahtaa lopussa kyllä omaan nilkkaan. Sadoilla itse julkaisemillaan videoilla kävi exän kimppuun ja kuvasi laittomasti ja huusi ja möykkäsi. Stoppi tuli vasta tuomarin kopautuksella.
Vierailija kirjoitti:
Nämä videot on kyllä ollut suurta viihdettä vaikka päällimmäinen tunne on suru ja syvä myötähöpeä.
Tuskin on jankuttajien mt- tapausten mielestä muuta kuin ilkeilyyn ja vahingoniloon oikeuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä exän piinaajat ja stalkkaajat on oma vastenmielinen ihmislajinsa. Kun tekee sitä niin julkisesti kuin Helena Koivu, kalahtaa lopussa kyllä omaan nilkkaan. Sadoilla itse julkaisemillaan videoilla kävi exän kimppuun ja kuvasi laittomasti ja huusi ja möykkäsi. Stoppi tuli vasta tuomarin kopautuksella.
Sua on vissiin kopautettu oikein kovalla nuijalla keskelle päätä. Toistosi ovat sitä luokkaa.
Käyn niitä avautumisia katsomassa joltain keskustelupalstalta jonne niitä on tallennettu. Ne on aivan uskomattomia, siis tavallisen ihmisen näkökulmasta.
Asianomainen itse on täydessä raivotilassa, ja kaikki mitä ympärillä tapahtuu, on ainoastaan hänen kiusaamista, häntä vastaan täysin mahdotonta hyväksyä muruakaan.
Viranomaisten osuus on joko lahjottuja tai tutunkauppaa kuten poliisit ja tuomari. Taikka sitten ihan tyhjää surinaa, esim sossut ja kaikenmaailman perhetyöntekijät.
Tätä on moni ihmetellyt. Ei auttaneet mitkään pyynnöt eikä sossun tai poliisinkaan varoitukset. Jatkoi ja jatkoi tunkemistaan ihmisten kotiin hakkaamaan ovia ja huutamaan ja kuvaamaan ovista ja ikkunoista. Selosti. mitä ihmiset tekevät kotonaan ja onko kenties ketsuppia suupielessä. Julkaisi herjojen kera öisen ns kalukukkarokuvankin tämä exää piinaava stalkkeri ja vainoaja