Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvila ja Huussi 2026 :)

Vierailija
16.03.2026 |

Uusi kausi alkaa tänään, aiotko katsoa? 😊

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (583)

Vierailija
581/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marun suunnittelema, puusepän valmistama keittiön kaapisto on upea. Puinen, haalea pinkki. Sopii hyvin taloon. 

Mutta, kuten moni mainitsi, tapetti on liian synkkä ja herättää liikaa huomiota.

Maru ihmisenä on miellyttävä. Ei yritä vetää kaikkea huomiota itseensä, kuten pihasuunnittelija.

Mutta... Kyllä Mikko ja jompi kumpi Villeistä olisi paras parivaljakko tähän ohjelmaan. Tätä niin toivoisin.

Vierailija
582/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita, vaan mun mielestä taas se Hangon piha oli ihana. Tykkäisin itse juuri tuollaisesta, selkeät rajat nurmikon ja laattaterassin välillä. 

Mulle myös mielummin tuollainen laatta kuin puuterassi. Paljon helppohoitoisempi, ei lahoa niinkuin puu tekee. Ei tule tikkuja ja tosiaan laatta on helpompi pitää puhtaana. Puu imee itseensä siihen kaatuneita nesteitä, vaikka kuinka olisi suoja-aineita.

Kaikki ei tykkää, mulle valkoinen väri on ehdoton suosikki joten tykkäsin paljon tästä pihasta.

Minä myös tykkäsin! Sopii täydellisesti Hanko-fiilikseen tuollainen valkoinen, ylellinen laatoitus. Ei sellaista voi mihinkään järvenrantamökille tai tavis-pihaan laittaa, mutta Hankoon kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/583 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorisalmella ja isällään varmaan varaa teettää korjausremonttia (niin ikävää kuin se onkin) mutta miten jos joku teettää pitkän harkinnan ja säästämisen jälkeen remontin joka epäonnistuu? Eikö tuotannolla ole mitään vastuuta? Järkyttävää! Hyvä sentään, että Emilia ja isä sanoivat mielipiteensä kaunistelematta!

Mihin hävisi se isän hankkima puuliesi?

Formaattiin kuuluu isona osana yllätyksellisyys. Siihen sitoudutaan, kun lähdetään ohjelmaan. Sehän on koko idea ollut alunperin, että rohkeesti annetaan ammattilaisen käsiin, eikä yhtään tiedetä mitä tulee... Sitten vuosien varrella remontit alkoi olemaan samannäköisiä, että katoit vime kauden, niin tiedät mitä tulee tällä kaudella.

Ken leikkiin lähtee, se leikin kestäkööt. Tai jos ei kestä, niin hoitakoot itse mieleisekseen.