Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin niin paska ilmainen 100 megan netti taloyhtiössä kuin Kajaanin Kaisanet?

Vierailija
16.03.2026 |

olet pelaamassa jotain tai radio on päällä niin se katkeaa USEASTI kesken pelin JOKA HEMMETIN päivä, miksi näin paskoja palvelimia on enää 2026 luvulla kuin KAISANET?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA Turku 

Sata pitäisi olla, mutta hyvin harvoin on 30.

Vierailija
2/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita homoseksuaalijunttien keksimiä taloyhtiön nettipalvelimia on ja ne on suurin osa paskaa ja katkeilee koko ajan ainakin KAISA_FUCKIN_NET Kajaanissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Kaisa toimii, tänäänkin sain melko nopeasti yhden laskun maksettua

Vierailija
4/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Kaisalta joskus persettä...

Vierailija
5/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä on Telia. Ihan hyvin toimii. Tosin en käytä reititintä vaan otan ethernetkaapelilla suoraan pistokkeesta koneelle. Tässä talossa on omat pistokkeet netille, eli emme käytä vanhaa puhelinpistoketta vaikka sellainenkin täältä löytyy.

Vierailija
6/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näinkö on? Just muuttamassa ja uudessa asunnossa on taloyhtiön netti. Mutta pitäisikö pitää kiinni nykyisestä liittymästä kuitenkin. Miten on. Minulla Elisa 200 m

Vierailija
7/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole taloyhtiön nettiä juuri tuosta syystä. Haluan, että netti toimii aina silloin kun haluan, Pelaan, katson 4k ja 8 k videoita you tubesta, monta nettiä käyttävää laitetta samaan aikaan päällä. Maksan Elisan toimivasta netistä.

Vierailija
8/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan sekin sulta pois, niin siinähän taot pasianssia pöytäkoneella ihan off line.

Vierailija
9/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiön netti ei kelpaa niin ota oma liittymä.

Vierailija
10/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA Turku 

Hanki parempi modeemi tai piuha.

Vierailija
11/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko korttia jos 100 megaa riittää? Itellä tuhat megaa eikä pätki mikään peli.

Vierailija
12/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei kyse ole oman huoneiston ongelma? Onko sulla kone kiinni kaapelilla vai onko sulla langaton verkko?

Vierailija
13/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen taloyhtiö Töölössä, 10 megan netti. DNA tuskin tulee ikinä nostamaan sitä. Ja ei, en aio maksaa enempää koska tälläkin maksaa laskut ja katsoo Youtubea, ei tarvitse sitä enempää. Ne jotka piratoivat teratavuittain elokuvia maksakoot niistä tuhannen megan neteistä.

Vierailija
14/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko korttia jos 100 megaa riittää? Itellä tuhat megaa eikä pätki mikään peli.

Pätkimisellä ei ole mitään tekemistä latausnopeuden vaan pingin eli latenssin kanssa. 50mb netti voi olla pelaamiseen parempi kuin 500mb jos toisessa on ping vaikka 10ms ja toisessa 90ms.

Vierailija
15/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelien käyttämä latausnopeus ja datan määrä pelisession aikana on täysin olematon. Latenssi määrittelee sen pätkiikö moninpeli vai ei tai millainen viive tapahtuu hiiren painalluksesta siihen että palvelin rekisteröi sen (ok, jonkun verran vaikuttaa myös hiiren ja näppäimistön latenssi ja näytön vasteaika mutta useimmissa näytöissä on jo nykyään alle 6ms vaikkei olisi edes pelinäyttö).

Vierailija
16/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosassa Suomen taloyhtiöistä on edelleen taloyhtiönetti 10-50 megaa sekunnissa.

5mb ei taida enää mikään firma kehdata tarjota.

Vierailija
17/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10mbps taloyhtiönetin perusnopeus täälläkin kaupungin vuokrakämpässä. Makselkoot rikkaammat nopeampia nopeuksia, mulla ei ole rahaa.

Vierailija
18/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10mbps taloyhtiönetin perusnopeus täälläkin kaupungin vuokrakämpässä. Makselkoot rikkaammat nopeampia nopeuksia, mulla ei ole rahaa.

Sama. Olen asunut tässä nyt 9 vuotta ja nettilasku ollut koko ajalta 0,00e.

Jos olisin maksanut jostain 300 megan netistä vaikka 24,99e/kk koko tämä ajan niin siihen olisi uponnut 2700 euroa eli noin vuoden ruokarahani.

Vierailija
19/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole taloyhtiön nettiä juuri tuosta syystä. Haluan, että netti toimii aina silloin kun haluan, Pelaan, katson 4k ja 8 k videoita you tubesta, monta nettiä käyttävää laitetta samaan aikaan päällä. Maksan Elisan toimivasta netistä.

Sama täällä.

Vierailija
20/21 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DNA Turku 

Hanki parempi modeemi tai piuha.

Harvoin syy oikeasti on kummassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan