Miksei naisille kelpaa mies joka on velkaantunut juo ja mahakas?
En oikein ymmärrä. Ei naisetkaa mitää hoikkia missejä ole kaikki.
Kommentit (21)
Juon alkoholia 2 kertaa kk meen baareihin. Velkakierre ja 47 tonnia velkaa. Mahakas olen
Spämmiprovojankkaustrolliulinavikinävalitus ilmiannettu!
Minulle ei kelpaa. Ihmisellä pitää olla elämänhallintaa. Itselläni ärsyttäisi tuollainen läheinen.
Huomenta taas, Allu. Mitäs sulle tänään kuuluu?
Miksi ihmeessä kelpaisi, kun on myös mahattomia ja velattomia jotka ei juo?
En halua, että oma puoliso juo paljon ja usein alkoholia, koska käytän itsekin hyvin vähän alkoa.
Asunto-, auto yms velka on ihan ok, mutta jos velka on ihan normaaliin elämiseen hankittua, kertoo että oma elämä ja talous ei ole kunnossa. Minua ei kiinnosta olla toisen pelastusrengas.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa. Ihmisellä pitää olla elämänhallintaa. Itselläni ärsyttäisi tuollainen läheinen.
Aha selvä
Mulla on itellä 1 työtä ja sama juttu mullekkaa ei kelpaa työttömät naiset.
Kyllä mies välillä saa juoda ja olla mahakas..velka ei haittaa yhtää
Edelleen, kannattaa hakea puolisoa kaltaistensa joukosta niin tärppää suuremmalla todennäköisyydellä. Ei toki välttämättä silloinkaan mutta mahdollisuudet on suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, kannattaa hakea puolisoa kaltaistensa joukosta niin tärppää suuremmalla todennäköisyydellä. Ei toki välttämättä silloinkaan mutta mahdollisuudet on suuremmat.
Ei ole pk seudulla. Suurin osa koulutettuja naisia tinderissäkim
Mulle osuu vaan vääränlaisia naisia ku ei ne halua tavata mua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kelpaisi, kun on myös mahattomia ja velattomia jotka ei juo?
Mulle on ihan sama jos nainen juo ja on veloissa
Vierailija kirjoitti:
En halua, että oma puoliso juo paljon ja usein alkoholia, koska käytän itsekin hyvin vähän alkoa.
Asunto-, auto yms velka on ihan ok, mutta jos velka on ihan normaaliin elämiseen hankittua, kertoo että oma elämä ja talous ei ole kunnossa. Minua ei kiinnosta olla toisen pelastusrengas.
Olen ottanu lainaa ja mulla on töitå mitä sitte? Emmä tajua naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanu lainaa ja mulla on töitå mitä sitte? Emmä tajua naisia
Joo no ei ole hienoa autoa ja autolainaa
Yritän lyhentää mun lainaa mitä pystyn
Onhan naisillaki velkaa ovat lihavia myös?
Minä nyt olen velkaantunut alkoholista ja pelaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies välillä saa juoda ja olla mahakas..velka ei haittaa yhtää
No tietysti haittaa. Se on valtava elämänlaatua laskeva asia, miksi kukaan normaali sellaista riesaa haluaisi?
Aivan eri asia on esim asuntovelka, koska sitä vastaan on sitten olemassa se asunto, jonka arvo yleensä on enemmän kuin se itse velka.
Jos maksaa jotain turhakevelkaa, niin sen päälle pitää vielä maksaa vuolraakin.
Miksi kukaan haluaisi taloutensa sössinyttä? Ottaisitko itse naista, joka olisi sinullekin valtava taloudellinen riesa?
Aika monet naiset on jopa ulosotossa en ymmärrä