Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nato ja Suomen joutuminen sotiin?

Vierailija
16.03.2026 |

Nyt on Trump laittanut ukaasia että muidenkin Nato-maiden pitää osallistua Iranin sotaan.

Tämä on JUURI se syy, miksi olin alunperinkin Natoon liittymistä vastaan. Että oliko sittenkään niin hyvä idea siihen liittyä?

Niinpä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarintrolli ei taas tiedä mistä puhuu. Yhtäkään suomalaista sotilasta, edes palkkaupseeria, ei vasten tahtoaan lähetetä ulkomaille. Toisekseen halukkaita lähtiöitä on enemmän kuin tarvetta.

Vierailija
2/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaus on se imelin viisauden laji, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän natosta ole mitään hyötyä ilman totaalista sotaa.

Koneet vain ruostuvat halleihin ja porukka paisuu kotisohvalla kuin pullataikina.

Vierailija
4/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarintrolli ei taas tiedä mistä puhuu. Yhtäkään suomalaista sotilasta, edes palkkaupseeria, ei vasten tahtoaan lähetetä ulkomaille. Toisekseen halukkaita lähtiöitä on enemmän kuin tarvetta.

Kerropa minulle, millä logiikalla nimität minua pietarintrolliksi, kun aloituksessani kyse on Iranin sodasta? Ole hyvä ja vastaa!

Ap

Vierailija
5/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilyönyt trollien metsästys on yksi merkki kajahtaneesta nykyajasta.

Vierailija
6/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olin alunperinkin Natoon liittymistä vastaan"

Kuka siis olet, miksi mielipidettäsi ei huomioitu?

Vierailija
7/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttökulta, se tuki voi olla vaikka päiväysvanhaa hernerokkaa jos Suomella ei ole intressiä lähteä sotaan. 

Vierailija
8/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää takoa sille oranssille sen paksuun kalloon, että Nato on puolustusliitto. Ei hyökkäysliitto. Eikä sotaliitto.

Vierailija
9/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Joko menee tai ei mene. T voi hajottaa natoa joka tapauksessa ja säästyy rahat.

Vierailija
10/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassaritoimittajien päivän anti-Trump uutinen

Vierailija
11/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA lienee merkittävin Natomaa. Onkohan Oranssi sieltä kysynyt miten se aikoo hoitaa hänen itse aiheuttamansa sotkut? Kysehän on aivan pienestä asiasta pienen upean salmen käytöstä. Not big deal. 

Vierailija
12/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka lähetetä pakolla. Uskoo, ken uskoo. Kun II maailmansodassa kuoli n. 40-50 milj. sotilasta niin siihen määrään ei riitä vapaaehtoiset tai palkkasoturit

Vierailija
13/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa minulle, millä logiikalla nimität minua pietarintrolliksi, kun aloituksessani kyse on Iranin sodasta? Ole hyvä ja vastaa!

Ap

Koska puhut klassista kaalirotta-propagandaa, jossa totuutta ei ole edes siteeksi.

Vierailija
14/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että Nato tarkoittaa sitä jos joku muu maa hyökkää Nato maata vastaan, muut puolustavat. Tässähän Iran ei ollut aloitteellinen.

Vierailija
15/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän natosta ole mitään hyötyä ilman totaalista sotaa.

Koneet vain ruostuvat halleihin ja porukka paisuu kotisohvalla kuin pullataikina.

Pelote? Varmasti on hyötyä jos joku miettii Nato maahan hyökkäystä, saa vastaansa kaikki Natoon kuuluvat.

Vierailija
16/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella ja Venäjällä perinteisesti ollut hyvät välit keskenään. Suomen toiminta aivan järjetöntä tänä päivänä.

Vierailija
17/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ei ole viisasta lähteä muiden sotiin mukaan!

Vierailija
18/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olin alunperinkin Natoon liittymistä vastaan"

Kuka siis olet, miksi mielipidettäsi ei huomioitu?

Öö, kuinka perillä olet asioista? Natosta ei järjestetty kansanäänestystä, joten keneltäkään ei kysytty.

Vierailija
19/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on Putinin käskyläinen. Hän tekee kaiken mitä Putin käskee. Kaiken.

Hän ja magaregiiminsä on vuosikatsauksessaan jo luvannut tuhota E.U.n ja Naton ja myös Yhdysvallat, mutta sillä ei ole kiirettä, koska hän voi käyttää sitä omiin hyötymis tarkoituksiinsa.

Hän on kuluneen vuoden aikana yrittänyt sitä taukoamatta. 

Kaikki on Vladimirin kynästä.

Trump ja regiiminsä tienaa ja se on hänelle pääasia.

Sota piti saada aikaan, ettei voitaisi pitää välivaaleja.

Vierailija
20/23 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ei ole viisasta lähteä muiden sotiin mukaan!

Ei tietenkään. 

Toivoisinpa, että nuo kahelit sotahullut Trump, Netanyahu, Ajatolla, Putin , Kim jong jne jne pyyhkiytyisivät pian pois tältä planeetalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan