Vuokraskuutteja jo tuotu esille. Mitä tykkäät?
Kommentit (20)
Onneksi täällä ei oo sellaisia 😃
Pysyvätkö miten hyvin tiellä kun jalkakäytävät on täynnä hiekoitussoraa?
Se ja sama minulle. Oma pää ja oma lupa. Jos pää halkeaa niin vastuun kantaa kuski itse.
Hyvä, pääsee jumppaamaan kun paiskoo miten sattuun "pysäköityjä" metsään.
Ensiapuasemilla varaudutaan taas kevään ja kesän potilasryntäykseen.
Vierailija kirjoitti:
Se ja sama minulle. Oma pää ja oma lupa. Jos pää halkeaa niin vastuun kantaa kuski itse.
Entäpä sitten, jos se on sinun pää joka siinä törmäyksessä halkeaa?
Vierailija kirjoitti:
Nämä tyypit törmäävät myös muihin.
No en tykkää. Teinit terrorisoi liikennettä. Mitä hienoa siinä on?
Miksi ne skuutit ei ole sellaisia että olisi leveämpi se lauta? Silloin saisi laitettua jalat vierekkäin jolloin ajelu olisi huomattavasti turvallisempaa?
Ja joo, taas saa kokea sen että nämä kaahaajat hujahtavat sentin päästä ohi ilman mitään ennakkovaroitusta. Jos satun kääntymään enkä kuule skuuttaajan tulevan niin saa syyttää itseään seurauksista.
Ihan mahtava juttu, olen odottanut jo kauan. Maailman kätevin tapa liikkua kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa taas väistellä niillä surffaavia kuuloke-kännykkäzombeja koko kesä.
Tämä! En tykkää yhtään, Tampereellekin ne tuotiin jo tänään.
Kai ne kohta keksii lentävät autotkin. Suhahtaa vaan pään yli
Mun mielestä niissä ei olis vikaa, jos niillä ajettaisiin järkevästi, eikä aivottomasti. Itse esimerkiksi ajan keskusta-alueella auton porttikongista kadulle vähintään 2 krt päivässä ja kongin ja ajoradan välissä on jalkakäytävä. Ajokaistojen toisella puolella on pyörätie, eli jalkakäytävällä ei pitäisi olla pyörä- tai skuuttiliikennettä. Sitä kuitenkin on. Sulan maan aikaan kongista kadulle ajo on aika haastavaa. Kongin nurkalla on kyllä molempiin suuntiin peilit, mutta niistä ei ole kovasti hyötyä skuuttien ja fillareiden kanssa, koska niillä ajetaan niin kovaa. Auto on ajettava aivan ryömittämällä peilien tarkistuksen jälkeen kadulle ja silti saa joka kerta peltätä, tuleeko joku kylkeen. Kongeja on tässäkin kadulla useita, mutta ei skuuttikuskeja paljoa kiinnostele.
Lisäksi kävelykaduilla ja esim. satamassa päästellään aivan liian kovaa vilkkaan jalankulkuliikenteen seassa ja olen nähnyt vaikka kuinka monta läheltä piti-tilannetta.
Koiranpaskakausi meni jo ja katupölykiukkukin on lopussa, niin skuutit ovat tervetullutta negaatiota vuoden kiertoon. Siitepölyvikinäkin on vielä rauhallista ja mopoäänistä ei vielä kuulu mitään suurta.
Kohta on liian kuuma, eikä hyttysiltä saa hetken rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on liian kuuma, eikä hyttysiltä saa hetken rauhaa.
Ja Juhannuksena kuitenkin sataa.
Koen nautintoa että saan viskattua ne huit helevettiin ojan pohjalle tai järveen:3
Vierailija kirjoitti:
Koen nautintoa että saan viskattua ne huit helevettiin ojan pohjalle tai järveen:3
Älä likaa vesistöjä, vaikka ärsyttää minuakin niiden holtiton parkkeeraus
Kivaa taas väistellä niillä surffaavia kuuloke-kännykkäzombeja koko kesä.