Trump hyökkäsi Iraniin ilman kongressin suostumusta koska se on täysin laillista
Israel ja koko maailma tietää esim. kuuden päivän sodasta ettei kannata omaa tyhmyyttään menettää mahdollisuuttaan yllätyshyökkäykseen. Niinhän eläimetkin saalistaa. Ja itse asiassa Israel sinne hyökkäsi kuten otsikotkin ensin kertoivat.
Kommentit (7)
Taitaa vastarinta Iranissa tukahtua siviiliuhrien määrän kasvaessa.
Nythän hän raotti jo tavallaan pandoran lipasta pyytämällä eurooppaa mukaan Iranin (islamilaisen maailman) nujertamiseen.
Käännökset on päin persettä TV sarjoissa kuin uutisissa joten mieti vähän. Eikä mikään uhkailu kuulu hyviin tapoihin saati kiristäminen. Ukrainan tuki ilmatorjuntaan pelasti sen. Huomaatteko. Ukrainalaiset tuskin meitä kiittää mistään Jahve antaa niille karmaa . Huijaavat yhtenään .
Trumpetti ei taida erottaa mikä on NATO mikä on USAn armeija mikä muiden maiden . Eikö hän nyt itse aiheuttanut hormuzin sodan ? Kun tekee jotain pitää miettiä seurauksia ensin.
Arabien laulu BABYLON Boney m. YouTube.
Vierailija kirjoitti:
Trumpetti ei taida erottaa mikä on NATO mikä on USAn armeija mikä muiden maiden . Eikö hän nyt itse aiheuttanut hormuzin sodan ? Kun tekee jotain pitää miettiä seurauksia ensin.
Oranssi ei mieti kun ei ole siihen kapasiteettia. Lisää haittaa on siitä ettei kuuntele neuvoja ja on ympäröinyt itsensä ns. jeesmiehillä. Kyse on enää siitä kuinka suuren katastrofin se aiheuttaa. Kongressin olisi jo pitänyt antaa sille potkut. Oranssin sekoilut eivät lopu ne vain pahenevat.
Trumpilla on paljon kokemusta lakien rikkomisesta. Nyt se voi armahtaa itsensä niin sitä ei lait kiinnosta.