En tykkää lapsista. En ole koskaan tykännyt. Vastailen asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (33)
Esim. jos kylässä on koira tai kissa, niin mielelläni niitä rapsuttelen. Kun taas vieraiden lasten kanssa en halua leikkiä tms.
- ap
Olen itse ihan samanlainen, mutta lapsi on vielä niin pieni, ettei meillä juuri käy kavereita. On kiintoisaa odotella kuinka käy oman suhtautumiseni.
Tykkäätkö edes omasta lapsestasi/lapsistasi?
antaisin henkeni heidän puolestaan.
mutta vieraista lapsista en pidän yhtään!
- ap
siis ainakin niihin, jotka ovat lasten kavereita, normaalisti.
Osaan siis esim. jutella heille mukavia.
Mutta silti heidän huono käytös yms. ärsyttää ihan suunnattomasti.
- ap
muakaan ei voisi vähempää kiinnostaa muitten lapset (vaikka olisivat tavallaan kuinka ihania) ei mua sykähdytä yhtään uhmaikäinen pikkumies tai pikkutyttö.. Tässä just sanoin miehelleni eilen että " kyllä se vaan niin on, että mitä enemmän muitten lapsia näen niin sitä enemmän rakastan omiani.. :)"
Esim. vastasyntyneet vauvat ei herätä minussa mitään tunteita. En halua ottaa heitä syliin enkä hoitaa! Toivottavasti tuoreet äidit tajuaisivat tämän, kun tunkevat vauvojaan vieraiden syliin!
Vauvakuume ei tosiaankaan synny vieraista vauvoista!
- ap
Ihan kuin minun näppäimistöltäni!
Tosin aluksi en pitänyt edes omastani, mutta johtunee raskauden ja äitiyden alun olosuhteista. Rakkaus omaan lapseen kasvoi (ja kasvaa yhä) myöhemmin.
tätä vielä äidilleni sanoin että miksi mua ei sen kummemmin sykähdytä muiden vauvat.. hän sanoi että " ihan normaalia, minä olen ollut ihan samanlainen" ..
Mulla alkoi vauvakuume vasta sitten kun esikoinen oli syntynyt.. :) Eli en ymmärtänyt sanaa vauvakuume ennen sitä..
Ja sitten kysymys teille takaisin - Onko teillä ollut välillä (ehkä jopa) vihamielisyyden fiiliksiä joidenkin muiden lapsia kohtaan, jos ette vanhemmista pidä? Mä en voi sillekään mitään.. Ja jos vanhemmista pitää niin lapset vaikuttavat myös paljon mukavammilta.. :)
Omilla lapsillani on muutamia ihan ok kavereita, joita mielelläni otan meille leikkimään, vaikka en vanhempia juuri tunnekaan.
Ja vastaavasti taas muutamalla ns. hyvällä ystävällä on tosi ärsyttäviä tenavia, niin etten halua heitä meille kiusaamaan omiani. Ja näin ollen en näe näitä vanhempiakaan kovin usein.
- ap
- ap