Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi
En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli Kemi. Kai se tulee kaikille jotka vastaa luonto ja introvertti painotteisesti.
Kyllä minäkin luontoaiheita valitsin ja samaistun Mörköön, mutta silti olin Hanko.
Mulle tuli Hanko, joka on ok.
Kokeilin myös vastata niin, että vastaus on Kemi, ja onnistuin ensimmäisellä yrityksellä. Piti vain vastata päinvastoin omiin mieltymyksiin nähden, joka omasta näkökulmastani tuntui ankealta. Eli ihmiset on erilaisia, mikä on aivan luonnolista, ja hyväkin asia. Kaikki samanlaisia olisi tylsää sekin.
Olisin silti huolissani.... 😁🥰🤩😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemi on punainen. Siksi olet kemi. Olet vasemmistoliittolainen.
No ei siinä kysytty mitään politiikasta edes! Laitoin vaan jotain, että tykkään merestä ja luonnosta jne.
Sama, minäkin olen Kemi.🤯
Asun Lemin sateliittikaupungissa ja juurikin kai siksi testi antoi tulokseksikin Kemi!
Vierailija kirjoitti:
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.
Testin tekijät eivät tiedä mitään luontomatkailusta, patikoinnista ja uljaista maisemista ja vielä vähemmän Pohjois-Suomesta tai Kemistä ylipäätään. Jos Kemi olisi noin hieno luontomatkailun kannalta, niin ihmetellä täytyy, miksi kunta ei hyödynnä arvojaan ja panosta matkailuun niinkuin Rovaniemi, Kuusamo tai moni muu, vaan kuolee yhden tehtaan poistumisen myötä pikkuhiljaa.
Mjeillä täällä venäjällä on sama testi.
Minä olen Aunus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.
Testin tekijät eivät tiedä mitään luontomatkailusta, patikoinnista ja uljaista maisemista ja vielä vähemmän Pohjois-Suomesta tai Kemistä ylipäätään. Jos Kemi olisi noin hieno luontomatkailun kannalta, niin ihmetellä täytyy, miksi kunta ei hyödynnä arvojaan ja panosta matkailuun niinkuin Rovaniemi, Kuusamo tai moni muu, vaan kuolee yhden tehtaan poistumisen myötä pikkuhiljaa.
Samaa naureskelin tälleen Kemissä useamman kerran käyneenä (lähinnä ohikulkiessa oikeaan Lappiin). Kuvaus ei yhtään sovi kyllä Kemiin. Kai se sitten sopii lähinnä jonkun karttakuvamatkailijan mielestä ja mielikuvana, kun sijoittaa Kemin Suomen kartalle. Oikeen kunnon nojatuolimatkailijat irti todellisuudesta.
Kemi täälläkin ja jatkotestissä "Mikä eläin olet?" olen susi. Suteen olen tyytyväinen, Kemiin en.
Kemi täälläkin.
Meri on upea, ja siinä se sitten onkin.
Kemissä ei ole yhtikäs mitään mielenkiintoista. Rumia taloja, ankeutta. Tiet paskassa kunnossa.
Kyllä pitää olla hyvin huolissaan jos tuollaisia testejä teet.
Sinulla kävi hyvä tuuri. Olet onnekas, siksi olet Kemi.
Onneksi tuli Kemi, eikä Raahe.
ks. hikipedia Raahe
Vierailija kirjoitti:
Todella huolestuttavaa. Sehän on perämeren persereikä paikallisten keskuudessa.
Pitäskö tässä alkaa perämeren piraatiksi. Kapteeneista esikuvaksi tintti sarjisten kapteeni haddock. Kirjoitettiinko se noin? Aivan sama tekisi verotusluontoisia vierailuja kalliin näköisiin veneisiin. Joku pieni vero voisi olla myös kemin ohituksesta. Vain viidellä eurolla vakuutus ettei auton päälle tipu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla hyvin huolissaan jos tuollaisia testejä teet.
Niinpä. Testaa mikä puu olet. Testin jälkeen voi miettiä oletko puupää?
Hanko tuli, kuulostikin hyvältä toi kuvaus siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mjeillä täällä venäjällä on sama testi.
Minä olen Aunus.
No mutta sehän sopii sitten oikein hyvin. Aunus vähän kuin anus, ja Kemiäkin jo joku sanoi Perämeren persreijäksi.
No olet sentään Suomen original kaupunki.
Älä välitä, niin se hupsu testi tarjosi mullekin Kemiä.