Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi
En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen Kouvola. Hyvä me.
Täällä toinen Kouvola. Pitäisikö olla huolissaan? No ei sentään Pori.
Olet kuin Kemi!
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Terveisiä Danderelta eli Estyneeltä miekkoselta.
Vierailija kirjoitti:
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.
Lapin pienin maakunta? Et tiedä, mikä on maakunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Hanko!
Miksi minä en saa olla Hanko? Ap
Minä taas en halua olla Hanko, joka olen, epäilen että tuo johtui pellavahousuista, muuten olisin ollut Kemi.
Mäkin olin KEmi. Pitäisköhän muttaa, mikä työtilanne siellämahtaa olla? Asunnot on ainakin halpoja...
Pohjoisen ihmisenä minulle tuli myös Kouvola, missä en ikinä ole käynyt, kaakon kulma ihan vierasta aluetta. Onko se Karjalaa? Ehkä pitäisi korjata suuri virhe ja suunnata kesälomalla Kouvolaan. Taisipa testin syvempi tarkoitus ollakin matkailun edistäminen Kemiin ja Kouvolaan, koska niin paljon ne olivat vastauksissa.
Kouvola! Tarkoittaako se että olen junteista juntein?
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisen ihmisenä minulle tuli myös Kouvola, missä en ikinä ole käynyt, kaakon kulma ihan vierasta aluetta. Onko se Karjalaa? Ehkä pitäisi korjata suuri virhe ja suunnata kesälomalla Kouvolaan. Taisipa testin syvempi tarkoitus ollakin matkailun edistäminen Kemiin ja Kouvolaan, koska niin paljon ne olivat vastauksissa.
Laitan kanssa nyt foliohatun päähän ja esitän, että Kemin sekä Kouvolan kaupungit ovat maksaneet lahjusrahoja Me Naisille tämän testin luomisesta, jonka tarkoitus on saada kansan syvät rivit matkustamaan ja muuttamaan näihin huonomaineisiin muuttotappiokaupunkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola! Tarkoittaako se että olen junteista juntein?
Tässä ketjussa ollaan kaikki juntteja yhdessä. Valtaosa taisi saada Kemiä ja Kouvolaa.
Kemiksessä pääset ajamaan peellurallia kaiket yöt.
Siis eikö sinussa ollut muuta mainittavaa kuin persereikä, kuten ei ole Kemissäkään. Kemi tunnetaan Suomen persereikänä.
Ei tarvii olla huolissaan, kun tuli Manse.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Hanko!
Minä myös!
Vierailija kirjoitti:
Kemi on punainen. Siksi olet kemi. Olet vasemmistoliittolainen.
Suomeksi sanottuna Kommunisti.
Hanko tuli. Sopii kun olen hesasta ja meri pitää olla lähellä.
Mäkin olen muka Kemi. Olisin halunnut olla Pori, kun niillä on kiva murre ja huumorissakin löytyy:
Minulle tuli Tampere. Täällä olen viihtynyt vuosia, joten se ei ollut yllätys minulle. Rakas kaupunki, missä kaikkea ympärilläni mitä tarvitsen.
ÄÄÄÄK ! Älä missään tapauksessa ole enää ikinä missään tekemisissä Me Naiset-julkaisun kanssa !
Mjulla tjuli taallakin Kemi