Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi
En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?
Kommentit (123)
Täällä Tampere terve ...tai siis morjens!
Ihan kiva :)
"Tampereelta eli Mansesta eli Tampesterista löytyy kaikki: urbaanin kaupungin sykettä, tehdaskaupungin tunnelmaa ja huvituksia. Olet Tampereen tapaan eloisa ja aktiivinen tyyppi, josta löytyy monia eri puolia. Viihdyt paremmin kaupungissa kuin luonnon helmassa. Rakastat kulttuuririentoja ja uteliaana tyyppinä myös ihan vain ihmisten tarkkailua. Olet mutkaton ja mukava, eikä sinusta voi kuin tykätä."
Eniten olisin huolissani testin tekemisestä ja siitä kuinka nämä testit stalkkeroivat ja keräävät tietoa meistä.
Vierailija kirjoitti:
Kemi tuli mullekin ! Kuvittelin turkulaisena, että olisin Turku kun vielä vastasin, että saaristo ja meri on tärkeintä ja mieluiten makoilen auringossa purjeveneen kannella. Täytyy olla niin, että Kemi on jotenkin sponssannut tuota testiä.
No mut Kemihän on kanssa meren rannalla, eikös ole ;D
Kemiin vaan makoilemaan! Kai se aurinko joskus sinnekin paistaa.. silloin kun ei ole kaamos
Tosi paljon henkisesti kemiläisiä tässä ketjussa. Mitä sielläpäin edes sanotaan? Moro, Terve, Hei?
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon henkisesti kemiläisiä tässä ketjussa. Mitä sielläpäin edes sanotaan? Moro, Terve, Hei?
Hei ne taitaa sanoa. Ja paikalliset vissiin puhhuu mie ja sie ja vähän sitä h-takin laittaa aina johonkin välhiin.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli Kemi. Kai se tulee kaikille jotka vastaa luonto ja introvertti painotteisesti.
No mulle tuli Hanko. Ihan luonto ja introvertti vastauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Tampereelta, morjens.
Se onkin näköiseni paikka, vaikka olen Turun seudulta kotoisin.
Minullakin Tampere. Ei siinä mitään, viihdyn siellä hyvin. Olen syntynyt siellä ja muuttanut parivuotiaana Helsinkiin, jossa asunut nyt melkein kuusikymmentä vuotta. Paluu Tampereelle? Hmmmm. 🤔
Oon Tampere ja Kuopio. Juna pysähtyi Kuopiossa ja se näytti aika rauhalliselta ja mukavalta näin ohikulkijan silmin. Niin ja Tamperettahan on vaikea haukkua.
Kaikissa kaupungeissa on hyvää: Eihän ne muuten olis olemassa. Kemissä on lumilinna, ja se on Lapin ainoa merikaupunki. Ulkomaalaiset on kehuneet. Mummola oli siellä ja nykyään mökkinä.
Ei huolta, hätääkään kunhan ei ole henkisesti Töysästä ( kaupunginosa). Se olisi itsarin paikka.
Miksi tulee kouvola vaikka laittaa suurimpaan osaan maailman matkaajan kohtia? Kouvola, KOUVOLA....WTF...no sai hyvät naurut. Pitääpä käydä kouvolassa😂
Älä välitä, minäkin sain sen. Lähetin tuloksesta kuvan veljelle. Oli niin hupi juttu. Olen nimittäin syntynyt Kemissä. 💖
Vierailija kirjoitti:
Eniten olisin huolissani testin tekemisestä ja siitä kuinka nämä testit stalkkeroivat ja keräävät tietoa meistä.
Mitä välii? Tuskin kukaan näihin niin tosissaan vastaa ja antaa itsestään sitten ihan hirmu arvokasta/arkaluontoista tietoa, kuten että pukeutuuko mieluummin pellavahousuihin vai vaelluskamppeisiin.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen Kouvola. Hyvä me.
Kouvolaa pukkas tännekin, en yllättynyt. Ei olisi kyllä yllättänyt Forssa eikä Kemikään.
Enemmän olisin huolissani menetetystä ajasta, jonka käyttää näihin testeihin ja niiden tulosten märehtimiseen.
Täällä kouvola (?)
Toisaallensa, enpä ikinä ole nähnyt testiä jossa useimpiin kysymyksiin/valintoihin löytyy vaihtoehto jonka oikeasti valitsisin, joten täytyy olla epärehellinen että ylipäänsä voisi vastata.
Ei se tuloskaan silloin voi olla oikea.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olisin huolissani menetetystä ajasta, jonka käyttää näihin testeihin ja niiden tulosten märehtimiseen.
ajankäytön maksimointi ei ole kaikkien juttu.
Noni. Se oli sit siinä; joudut muuttamaan Kemiin. Ota se mahdollisuutena.