Ex ei sano minua eksäksi (tajusin aika pian miksi)
Vedetään mutkat suoriksi: olen ollut yhteydessä hänen kanssaan feikkiprofiililla. Feikkiprofiili on ohjaillut keskustelua entisiin päin, ja kyllähän avautumista piisasikin. Jutut eivät vain ihan täsmänneet, ja joissain asioissa ex on ihan suoraan sanottuna valehdellut feikille. Ihmettelin, kun en tunnistanut totuuksia niistä jutuista, kunnes tajusin, että eksästä puhuessaan ex ei puhukaan minusta, vaan siitä yhdestä... :D ex on myös haukkunut minua feikille, ja tämä on hyvä juttu siksi, että se kertoo katkeruudesta. Katkeruus kertoo siitä, ettei ole siirtynyt eteenpäin jne. Ex lähetti minulle siis viestiä, enkä vastannut pitkään aikaan. Sitten kun vastasin, torppasin kaiken heti suorilta käsin, koska en halunnut tietää mitä paskaa sieltä voisi tulla. En ollut valmis siihen tunteiden vuoristorataan. Ennen kuin olin vastannut mitään, ex siis haukkui minua (eli selkeästi nyrpeänä kun en kiirehtinyt vastauksen kanssa :D)
Ex lopetti feikille juttelemisen kuin seinään. Eikä ole kyse siitä, että hän olisi arvannut jotain. Olen pitänyt roolin päällä ihan superhyvin.
Kommentit (15)
Oletko itsekään ihan kunnossa ja siirtynyt eteenpäin?
Olet ihan seko, kun käytät jotain feikkiprofiilia. Mee hoitoon.
Öö... Oletko itse siirtynyt mielesäsi eteenpäin, kun harrastat tällaista? Jätä eksä rauhaan ja mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule idiootti kun minä halusin selvittää että kannattaako minun koskaan vastata mitään siihen viestiin. Mene sinä hoitoon, typerys.
Oletpa tasapainoisen oloinen henkilö. Räyhäät netissä, stalkkaa exääsi feikkiprofiililla jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä toivoisin häneltä viestiä vielä, mutta en mitään sellaista, josta tulee takapakkia ja kauhea tunteiden vuoristorata. Haluaisin suoraselkäisen selityksen, mutta ilmeisesti hän on kykenemätön sellaista antamaan.
Hän on mitä on. Kannattaa opetella pitämään huoli itsestäsi
Ohis
En jaksanut lukea. Alapeukutin siksi. Alusta alkaen vaikutti mielenterveysongelmaisen kolkolta purkaukselta.
Mutta ehkä jotkut viitsivät lukea ja saat rakentavia vastauksia.
Tuskin suhun on kukaan ottanut yhteyttä. Niin sairasta settiä että tyhmempikin on ainoastaan onnellinen kun on päässyt tuollaisesta eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin suhun on kukaan ottanut yhteyttä. Niin sairasta settiä että tyhmempikin on ainoastaan onnellinen kun on päässyt tuollaisesta eroon
Mikä helvetti sinua vaivaa? :,D Kyllä hän ihan otti yhteyttä, mahtaa sinua raukkaa v ituttaa :,,D
Eihän hän ottanut yhteyttä sinuun, vaan sun feikkiprofiiliin. Tuskinpa haluaa olla kanssasi missään tekemisissä, kun on kerran haukkunutkin sua tälle feikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule idiootti kun minä halusin selvittää että kannattaako minun koskaan vastata mitään siihen viestiin. Mene sinä hoitoon, typerys.
Oletpa tasapainoisen oloinen henkilö. Räyhäät netissä, stalkkaa exääsi feikkiprofiililla jne.
EX OTTI MINUUN ENSIN YHTEYTTÄ. LIIAN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?
Maailma on täynnä ihmisiä, joihin exät ottaa yhteyttä. Suurin osa ei tee feikkiprofiileja tai ala hajota neitssä - niin kuin sinä. LIIAN VAIKEA YMMÄRTÄÄ?
Vierailija kirjoitti:
Päädyin sitten vastaamaan, koska ex oli niin katkera. Se on hyvä merkki. :)
Hyvä merkki mihin????
Nyt sulla ap on elämäsi tilaisuus lyödä rahoiksi! Hae maailmanlaajuista patenttia sekopäisen naisen prototyypille, ja se on siinä!
Vähän off topic, mutta en käytä sanaa eksä, koska se nyt vain kuulostaa yhdeltä monista rivissä.
Sen verran harvojen kanssa olen ollut ja aion olla suhteessa, että jokaisella heistä on nimi tai hän on silloinen seurustelukumppanini tai lasteni toinen vanhempi. Joku toki voi olla vaikka vuoden 2017 kesälomaheila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekään ihan kunnossa ja siirtynyt eteenpäin?
En ole siirtynyt eteenpäin. Olen kunnossa.
Siirry eteenpäin. Jätä eksäsi rauhaan. Hänkin siirtyköön eteenpäin omatoimisesti ilman sinun sekaantumisiasi. Äläkä hyvä ihme mene juttelemaan hänelle feikkiprofiililla, tuo on lähestulkoon vainoamista.
Eikö sulla ole omaa elämää ollenkaan, vai minkä ihmeen takia roikut jossain exässä noin säälittävällä ja epämääräisellä tavalla?