Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi

Vierailija
15.03.2026 |

En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000011877353.html

Kommentit (231)

Vierailija
61/231 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tehty niin, että tulos on kemi, ehkä kemi maksanut, että saa mainosta. Jotkut patikoinnit esimerkiksi ei liity kemiin millään muotoa. Kuvailu olisi jotain sinnepäin, että jos tykkäät vetää aineita ja/tai olla kännissä, on tämä  paikka sopiva.  Talous on aina kuralla, kiitos vasemmistolaisuuden. Ihmiset ovat tylyjä ja laiskoja sekä hieman yksinkertaisia.

Vierailija
62/231 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tampere. Outoa, vaikka vastasin että 1 km merelle on mulle tärkeä. Olen kyllä asunut Tampereellakin, mutta nyt asun 200 metrin päässä merestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/231 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tehty niin, että tulos on kemi, ehkä kemi maksanut, että saa mainosta. Jotkut patikoinnit esimerkiksi ei liity kemiin millään muotoa. Kuvailu olisi jotain sinnepäin, että jos tykkäät vetää aineita ja/tai olla kännissä, on tämä  paikka sopiva.  Talous on aina kuralla, kiitos vasemmistolaisuuden. Ihmiset ovat tylyjä ja laiskoja sekä hieman yksinkertaisia.

Ne Kemin patikointireitit ovat vissiin nämä: 

https://www.kemi.fi/blogi/hyljeksitysta-alueesta-suosituksi/

Vierailija
64/231 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Kouvola

Vierailija
65/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvolassa syntynyt, koko aikuiselämäni sieltä erossa pysynyt ja nyt olen taas Kouvola...

Se on sairaus...

Vierailija
66/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun väitti testi olevan Turku. En pidä Turusta. Siellä olen joutunut työasioissa useasti käymään.

Nyt on itsetutkiskelun paikka. Kuinka tästä toipuisin?

Tai sitten oli aika p*ska testi.

Jos saa testin tulokseksi kemi ja turku niin pääsee heti eläkkeelle ilman kysymyksiä.

Käyn heti tekemässä!

Wish me luck!

Vierailija
67/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja olin Kouvola. En hyväksynyt tulosta ja minusta tuli Turku.

Vierailija
68/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis persereikä, kuten Kemikin.

Vierailija
69/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi tuli mullekin ! Kuvittelin turkulaisena, että olisin Turku kun vielä vastasin, että saaristo ja meri on tärkeintä ja mieluiten makoilen auringossa purjeveneen kannella. Täytyy olla niin, että Kemi on jotenkin sponssannut tuota testiä.

Vierailija
70/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös Kouvola, miksiköhän ?

Vierailija
71/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin kahdesti erilaisilla vastauksilla ja molemmilla kerroilla tuli Kemi.

Vierailija
72/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on paljon kouvolalaisia, pitäisikö huolestua.

Vierailija
73/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi. Olen helsinkiläinen, kulttuuri sydäntä lähellä. Mites Kemissä ?

Vierailija
74/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Hanko!

Minäkin Hanko! 🏙🌇🌃🌆

Päivän ainoa E-naiselta.

Ihan vaan siksi, koska lähetän

tällä kertaa terveiset 

suosikkimiehelle

muualla kuin > siinä ketjussa.

Kaipuuketjuun ei voi mennä,

se on sivun toksisin.

Toivon ihanaa viikkoa jokaiselle.

x

Vierailija
75/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.

Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.

Siinä tapauksessa vastasit väärin/valheellisesti.  

Vierailija
76/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös Kouvola, miksiköhän ?

No lue ne testin perustelut. 

Vierailija
77/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.

Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.

Mulla täysin sama. Testi ei toimi. En ole edes käynyt koskaan Kemissä. 

Vierailija
78/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli Kouvola. No, siellä olen syntynyt, asunut suurimman osan elämästäni ja jälleen asun siellä. En näköjään pääse eroon Kouvolasta henkisesti enkä fyysisestikään:)

Vierailija
79/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo sovi Lahteen yhtä lailla? 

Vierailija
80/231 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Hanko!

Minäkin olen muka kuin Hanko! Erittäin yllättynyt! Kerran elämässäni siellä käynyt, pidin kyllä, eikä negatiivisia mielikuvia ole, mutta en kyllä osaisi ajatella muuttavani sinne täältä Savosta. T. M61

Ps. testin monet kysymykset oli sellaisia, että olisi voinut valita 2-3 tasaväkisestä vaihtoehdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän