Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi
En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?
Kommentit (63)
Viipuri ja Helsinki kuin Rovaniemi . Ehkä hiukan Pori. Tai Vaasa.
Kemissä on edullisia ikivanhoja asunto osakkeita myynnissä ihan asuttava saa kunnossa . Katsottu juuri joko Kemijärvi tai Kemi ikäänkuin loma asunnoksi .
Vierailija kirjoitti:
Mä oon henkisesti Pohjois-Sentinel.
Heität keihäällä ja ammut jousella kaikkia, jotka yrittävät lähestyä? Tuota vaihtoehtoa ei Myö eukkosten kyselyssä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kemissä on edullisia ikivanhoja asunto osakkeita myynnissä ihan asuttava saa kunnossa . Katsottu juuri joko Kemijärvi tai Kemi ikäänkuin loma asunnoksi .
Ehkä mutta onko remontit tehty? Taloyhtiöt ei välttämättä saa remppalainaa. Kemissä on jo purettu kokonaisia taloyhtiöitä.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen Kouvola. Hyvä me.
Samoin minä.
Poriiiissss puhuu vähän puoli Turkua .
Todella huolestuttavaa. Sehän on perämeren persereikä paikallisten keskuudessa.
On tehty oikein vessaremontti ja putket mutta ikivanhoja asuntoja laitettu laminaatti lattiat. Uudet ikkunat.
Täällä Kouvola myös vaikka tein testin vähän eri vastauksilla.
Tornio on muuten ihan kuin satulinna kaukomaan .
Hanko täälläkin. Pidän kyllä sisävesistä nykyään enemmän, mutta vastausvaihtoehdoissa ei oikein ollut sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa syntynyt, koko aikuiselämäni sieltä erossa pysynyt ja nyt olen taas Kouvola...
Et sinä ole ikinä täältä minnekkään todella lähtenyt.
T: Kouvolan kaupunki.
Käytiin Savonlinnan linnassa kyllä pelotti sortuuko heti vai hetken päästä . Ruotsin ja Norjan kuninkaat on siellä satoja vuosia sitten päättänyt asioista . Hevosilla liikkunut .
Olen Hanko. Oisin luullut, että Turku.
Loviisa unohdetaan aina vaikka kiva kaupunki vähän hiljainen .
Joensuu. Torin hotelli Sokos on kyllä niin rapistunut kolhoosi ettei sinne kukaan muuta.
Oli tehty niin, että tulos on kemi, ehkä kemi maksanut, että saa mainosta. Jotkut patikoinnit esimerkiksi ei liity kemiin millään muotoa. Kuvailu olisi jotain sinnepäin, että jos tykkäät vetää aineita ja/tai olla kännissä, on tämä paikka sopiva. Talous on aina kuralla, kiitos vasemmistolaisuuden. Ihmiset ovat tylyjä ja laiskoja sekä hieman yksinkertaisia.
Tein testin noin 3 kertaa.
Olen Kemi ja Hanko.