Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi
En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Hanko!
Sama! Miksi ihmeessä?
Pidättekö vadelmaveneistä?
Hanko... oih tämä on ihana paikka, mutta ehkä liian pieni. Olisin mielummin ollut vaikka Turku jos samansuuntaisella paikalla mennään.
Minulle tuli kouvola vaikka vihaan tuollaisia stalininaikaisia kommarireservaatteja.
Tampereelta, morjens.
Se onkin näköiseni paikka, vaikka olen Turun seudulta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kouvola vaikka vihaan tuollaisia stalininaikaisia kommarireservaatteja.
Ei siellä mitään kommareita enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin vaikka kahdesti tein ihan eri vastauksilla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet kaappikommunisti? Se on ihan okei. Kannattaa myöntää tosiasiat itselleen, niin on kevyempi olla.
Olen Hanko mutta asun Turussa. Muutto voisi olla ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen Hanko mutta asun Turussa. Muutto voisi olla ajankohtainen.
Sama.
Eli olet kommunisti ja ylileveät kadut neuvostoparaateja varten.
Vierailija kirjoitti:
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.
Mistä lähtien Kemi on ollut maakunta?
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen Kouvola. Hyvä me.
Mulle tuli myös Kouvola.
Vierailija kirjoitti:
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.
Uljaita luontomaisemia? Kemissä? Joo ei ole.
Olisin halunnut järvelle soutamaan, enkä merelle purjehtimaan. Typerä kysely. Olen mukamas punikki pääkaupunki Tampere
Täällä myös yksi Kouvola. En ole vielä päättänyt, onko se uhka vai mahdollisuus. :D
Eikö kukaan saa Helsinkiä kaupungikseen?
Mullekin tuli Kemi, koska tykkään luonnosta ja olen introvertti. Helsingin lähiössä kuitenkin asun ja metsään on alle puoli kilometriä. Kemiin en muuttaisi, vaikka saisin sieltä ilmaisen talon. Helsinki on best!
Mä oon henkisesti Pohjois-Sentinel.
Sama täällä, mutta tiesin sen kyllä ihan testaamattakin.