Anopit, miksi inhoatte miniöitä?
Jos istun kahvipöytään anopin viereen nousee anoppi saman tien pois, jos ravintolassa ainut vapaa paikka on minun vieressäni menee yksin viereiseen pöytään istumaan. Tässä vain joitain esimerkkejä.
Olisi mukava kuulla anopeilta, millaisia tunteita miniät teissä herättävät?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
miniät ovat niin typeriä ja lapsellisia. luulevat tietävänsä kaikesta kaiken
Samaa voi kaiketi sanoa anopistakin, joka yrittää puuttua lasten kasvatukseen ja perheen sisäisiin asioihin. Ajat muuttuvat, ja se mikä toimi anopin nuoruudessa ei välttämättä päde enää nykyään.
Olen ilmeisesti anoppi, poikani vaimo on miniäni, en käyttäydy noin. Viimeksi kun nähtiin istuttiin sohvalla vierekkäin
Voisiko olla jotain sellaista, ettei kestä, että toinen nainen tulee viemään huomion pois äidistä?
Oma anoppini ja kälyni ovat sellaisia, että jos jään huoneeseen heidän kanssaan kolmistaan niin eivät ota minuun mitään kontaktia. Vaihtavat puheenaiheet heti sellaisiksi joihin en voi osallistua. Jos yritän sanoa jotain väliin niin puhuvat päälle ja eivät noteeraa. Heti kun mieheni ilmestyy takaisin samaan tilaan alkavat heti jutella hänelle. Paha ja ulkopuolinen olo jää aina näistä tapaamisista, joten välttelen tilanteita joissa saatan jäädä heidän seuraan ilman miestäni.
Miniän jutut on aika lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani otti sellaisen Minionin, josta ei ole muuhun kuin meikkaamaan ja tukkaansa sukimaan. Seksi ja ulkonäkökärki edellä meni. Nyt jo selkeästi katuu, kun pitäis vaan rahaa kantaa ja hyysätä.
Anoppi
Ajatella ja silti hän valitsi tuon haaransa hänelle levittäneen naisen sinun ylitsesi.
Miespuoliset elää muna etukenossa.
Elämä pyörii kalun ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee lapset omaksi palvelualueen ja miniä on varastamassa tämän palvelijan itselleen palvelijaksi
Se että äitisi kehotti sinua siivoamaan huoneesi ja omat sotkusi ja joskus auttamaan kotitöissä, oli sinun omaksi parhaaksesi jotta olisit oppinut pitämään itsestäsi huolta nyt aikuisuudessa, ei mitään orjuuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Oma anoppini ja kälyni ovat sellaisia, että jos jään huoneeseen heidän kanssaan kolmistaan niin eivät ota minuun mitään kontaktia. Vaihtavat puheenaiheet heti sellaisiksi joihin en voi osallistua. Jos yritän sanoa jotain väliin niin puhuvat päälle ja eivät noteeraa. Heti kun mieheni ilmestyy takaisin samaan tilaan alkavat heti jutella hänelle. Paha ja ulkopuolinen olo jää aina näistä tapaamisista, joten välttelen tilanteita joissa saatan jäädä heidän seuraan ilman miestäni.
Niin tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää kyky naikkoset karmeeta katseltavaa ja kuunneltavaa. Puhelin kourassa selfieitä ottamaan ja siitä masennutaan, ei jaksa, ei haluu....
Vai niin! Mun miniäehdokas on kiva ja ahkera nuori nainen. Opiskelee ja käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia? Samaa tasoa poikasi kanssa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää kyky naikkoset karmeeta katseltavaa ja kuunneltavaa. Puhelin kourassa selfieitä ottamaan ja siitä masennutaan, ei jaksa, ei haluu....
Kykyjä enemmän kuin sinulla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mukava miniä. Haluan huomioida häntä ja osoittaa hänelle, että hyväksyn hänet. Vaikka eihän minun hyväksymisellä ole sinällään mitään merkitystä. Hän on poikani valitsema.
Jos alkaisin p erseillä miniälleni, poikani laittaisi minut heti ruotuun. Ihan aiheesta.
Olisin todella pettynyt, jos olisin kasvattanut niin m unattoman miehen, että olisi tossukkana äidin ja vaimon välissä.
Just niin! Ei munkaan poika sietäisi, jos ryhtyisin käyttäytymään miniää kohtaan törkeästi. Olen siis onnistunut kasvatuksessa paremmin kuin anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia? Samaa tasoa poikasi kanssa kuitenkin?
Enpä usko että heillä kovin syvällisiä keskusteluja on.
Miespuoliset elää muna etukenossa.