Anopit, miksi inhoatte miniöitä?
Jos istun kahvipöytään anopin viereen nousee anoppi saman tien pois, jos ravintolassa ainut vapaa paikka on minun vieressäni menee yksin viereiseen pöytään istumaan. Tässä vain joitain esimerkkejä.
Olisi mukava kuulla anopeilta, millaisia tunteita miniät teissä herättävät?
Kommentit (74)
Sinä haiset, ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Heh, tästähän saa Fingerporin. En vihaa miniöitä, mutta maxiyöt tuottavat tuskaa.
Kuuluuko ap niihin miniöihin, jotka lapsen synnyttyä ei ole päästänyt anoppia katsomaan vastasyntynyttä lapsenlastaan ensimmäiseen kuukauteen, koska "ensin haluamme tutustua itse vauvaan rauhassa"? Anopin ikäluokalle tämä on niin käsittämätöntä ja niin suuri loukkaus, että sen jälkeen välejä on vaikea korjata.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on insestuaalinen suhde poikaansa. Normaalia anoppia ei pitäisi kiinnostaa aikuisen lapsensa touhut millään tasolla, korkeintaan etäisesti että "jaa juu".
Jenkeissä on villejä tarinoita siitä, miten anoppi on feikannut sydänkohtauksen naisen synnytyksen aikana, että poika meneekin hänen luokseen sairaalaan ja nainen synnyttää yksin :'D
Älkää koskaan sekaantuko mammanpoikaan, naiset
Jaa. Minä olin sellaisen miehen kanssa, jolla oli huono ja etäinen suhde äitiinsä. Taustalla oli kaikenlaista kaunaa lapsuudesta asti, ja ihan syystä.
Tämä kuitenkin näkyi sitten vihamielisyytenä, epäluuloisuutena ja täydellisenä empatian puutteena naisia kohtaan. Ongelmia hän ratkoi huutamalla ja pettämällä. Eksänsä oli kuulemma hullu.
Niinpä olen päättänyt, että seuraavaksi otan ainoastaan miehen, jolla on hyvä ja kunnioittava suhde äitiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi muuten olla oikea syy. Jos ap käyttää voimakkaita tuoksuja ja anopilla on tuoksuyliherkkyys, niin silloin ei ole oikein muuta tapaa selviytyä kuin yrittää saada istumapaikka mahdollisimman kaukana ap:stä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuinka kieroja ja julmia naiset on ja miten ne kohtelee miehiä. Ja tottakai puolustan omaa lastani kieroilulta ja julmuudelta minun velvollisuus äitinä on puokysraa poikaani kun olen ainoa nainen koko maailmassa joka ei näe poikaani vain hyväksikäytön kohteena
Että semmoiset harhat siellä.
N60
Minulla on mukava miniä. Haluan huomioida häntä ja osoittaa hänelle, että hyväksyn hänet. Vaikka eihän minun hyväksymisellä ole sinällään mitään merkitystä. Hän on poikani valitsema.
Jos alkaisin p erseillä miniälleni, poikani laittaisi minut heti ruotuun. Ihan aiheesta.
Olisin todella pettynyt, jos olisin kasvattanut niin m unattoman miehen, että olisi tossukkana äidin ja vaimon välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa, mutta miniä ei vain ihmisenä ole millään lailla kiinnostava. Eikä pelkästään se, että hän on poikani puoliso, tee hänestä kiinnostavaa.
Tämä.
Minullakaan ei ole mitään yhteistä miniän kanssa. Miksi hänestä pitäisi tykätä? Siedän kyllä.
Jos tykkäät pojastasi, niin kannattaisi yrittää tykätä myös miniästä. Hän on rakkaan poikasi valittu ja tärkein ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi muuten olla oikea syy. Jos ap käyttää voimakkaita tuoksuja ja anopilla on tuoksuyliherkkyys, niin silloin ei ole oikein muuta tapaa selviytyä kuin yrittää saada istumapaikka mahdollisimman kaukana ap:stä.
Silloin anopin kannattaa ystävällisesti kertoa, että hän on tuoksuyliherkkä ja vaihtaa siitä syystä paikkaa. Jos ei itse jostain syystä osaa kertoa tätä ystävällisesti, voi pyytää poikaansa kertomaan.
Ihmeellisiin asioihin ihmiset kompastuvat.
Pasi, olet varmaan väärää sukupuolta tai käytät niin paljon Axea, että silmiä alkaa kirvellä. Ehkä kumppanisi äiti salaa toivoi että poika olisi hetero.
Joka tapauksessa asia on sinun ja hänen välinen.
Minulla ei onneksi ole poikia.
Minulle yö on sellaista aikaa jolloin lepään ja nukun. Ja siihen parasta on normaalimittainen yö. Siksi en oikein pidä miniöistä.
Minulla on sivun ihana miniä. Oma anoppinikaan ei ole kohdellut minua huonosti. Mies taas on saanut anopiltaan aikoinaan tosi kurjaa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin anopin kannattaa ystävällisesti kertoa, että hän on tuoksuyliherkkä ja vaihtaa siitä syystä paikkaa. Jos ei itse jostain syystä osaa kertoa tätä ystävällisesti, voi pyytää poikaansa kertomaan.
Ihmeellisiin asioihin ihmiset kompastuvat.
Kyllähän se on tälläkin palstalla monessa keskusteluketjussa nähty, millaisen kohtelun saa, jos kertoo olevansa tuoksuyliherkkä. Kysymys on kuulemma vain siitä, että on huomionkipeä.
Poikani otti sellaisen Minionin, josta ei ole muuhun kuin meikkaamaan ja tukkaansa sukimaan. Seksi ja ulkonäkökärki edellä meni. Nyt jo selkeästi katuu, kun pitäis vaan rahaa kantaa ja hyysätä.
Anoppi
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuinka kieroja ja julmia naiset on ja miten ne kohtelee miehiä. Ja tottakai puolustan omaa lastani kieroilulta ja julmuudelta minun velvollisuus äitinä on puokysraa poikaani kun olen ainoa nainen koko maailmassa joka ei näe poikaani vain hyväksikäytön kohteena
Oletan, että tämä on sarkasmia.
Aika rajua kyllä, koska vauvapalstalla ei sarkkastisuus menesty, kun on näinkin historiallinen ja perinteitä kunnioittava aihepiiri kysymyksessä.
En vihaa. Päinvastoin. Mun pojilla on ihanat puolisot ja minulla ihanat miniät. Upeita nuoria naisia molemmat. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö poikasi ole aikuinen?
Ei kukaan tervejärkinen anoppi vihaa lapsensa kumppania. Niissä tapauksissa joissa vihaa, kyse on hyvin harvoin siitä että miniässä olisi jotain oikeasti vialla, vaan nimenomaan yleisintä on se että kyseisellä anopilla on henkilökohtaisia ongelmia, jotka taas johtuu usein toksisessa ympäristössä varttumisesta. Sisäistettyä naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ap niihin miniöihin, jotka lapsen synnyttyä ei ole päästänyt anoppia katsomaan vastasyntynyttä lapsenlastaan ensimmäiseen kuukauteen, koska "ensin haluamme tutustua itse vauvaan rauhassa"? Anopin ikäluokalle tämä on niin käsittämätöntä ja niin suuri loukkaus, että sen jälkeen välejä on vaikea korjata.
Ihme oletuksia. Jos ei päästä isovanhempia katsomaan vastasyntynyttä kuukauteen, niin siihen on varmasti erittäin hyvä syy. Omat appivanhemmat ovat pääsosin mukavia, mitä nyt välillä yrittävät päällepäsmäröidä. Välit poikaansa (mieheeni) ovat myös hyvät, mutta ei mieheni heitä halunnut sairaalaan ennen kuin oltiin koko perhe toivuttu synnytyksestä ja hereillä. Sen jälkeen vierailua kotona noin max kerran viikossa. Kyllä perhe tarvitsee rauhan, jotta voi opetella uutta arkea vastasyntyneen kanssa. Mutta jos vierailut isovanhemmilta evätään kokonaan, niin silloin on isovanhempien myös syytä katsoa peiliin ja miettiä mistä tämä voisi johtua. Välit on oltava hyvät ja kohteliaat molempiin lapsen vanhempiin.
Missä kohtaa sanoi inhoavansa?