Ottaisitko kaupassa vaaleanpunaisen Sinkkukorin tavaraksesi ostosten tiimellyksessä muita sinkkuja?
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009996490.html
Täällä tuollaisen Sinkkukorin mielellään käyttöönsä ottava nainen 34, jo sinkkuuteensa kyllästynyt!
Esim Prismassa tai mittarissa jossa voi mennä tuntejakin olisi Sinkkukori kätevä- myös misteleitåkin löytyy joulukoristuksista💃🥃👄
Kommentit (66)
En ota sinkkukoria tavarakseni. Oma tavara on hyvä.
Mä menen kauppaan tekemään vain ostokset, en todellakaan etsimään seuralaista.
En yleensä "tiimellä" ostosten lomassa.
Toisaalta tuttunaiseni rakastui eräosastolla luullessaan erästä erammattilaista myyjäksi ja saatuaan häneltä neuvoja, ovat naimisissa ja tämä tapahtui Prismassa!
Siis ei häät vaan ihastuminen!
M44, joka tapasi vaimonsa avannossa ensi kertaa
En todellakaan. Hlvetin tyhmä idea! Epätoivoiset miehet ahdistelevat viattomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Helppo huomata miksi olet sinkku!
Etkö rakastu edes kassatyttöihin?
Vaikka olisi Sanna Marin kassalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mies muualta löydä naista niin jotain pitää miehessä olla vikaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Hlvetin tyhmä idea! Epätoivoiset miehet ahdistelevat viattomia naisia.
Onko nainen viaton metsästettävä jos hänellä on Sinkkukori?
Niinpä, muistellaan Luolakarhun klaanin Aylaa joka aina piti mielessään kasvatti äitinsä ja ystävänsä Izan neuvon, älä koskaan lähde metsään ilman keräilykoria!
N55, isoäiti, ei sinkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, olen ihan hetero.
Kannattais lopettaa tuommoisessa kaupassa käyminen. Kauppias edistää epätoivottua ahdistelua ja paritusta.
Ottaisin, koska se sopii mun pinkkiin huppariin.
M28
Ehkä. Jos näkisin muillakin niitä, mutta en kyllä haluaisi olla ainoa kaupassa tuollaisen kanssa. Antaako ehkä kuitenkin vähän epätoivoisen vaikutelman?
Eksäni tapasin kyllä kaupassa, mutta ilman mitään sinkkukoreja. Alettiin vaan juttelemaan ja kävi ilmi, että ollaan molemmat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais lopettaa tuommoisessa kaupassa käyminen. Kauppias edistää epätoivottua ahdistelua ja paritusta.
Eihän se silloin ole epätoivottua, jos tuollaisen korin ottaa vapaaehtoisesti käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, olen ihan hetero.
Sannastahan emme tiedä hänen sukupuoltaan (joka kyllä vaihdettavissakin!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, muistellaan Luolakarhun klaanin Aylaa joka aina piti mielessään kasvatti äitinsä ja ystävänsä Izan neuvon, älä koskaan lähde metsään ilman keräilykoria!
N55, isoäiti, ei sinkku!
Entä jos nainen onkin kiinnostunut naisista eikä miehistä!? Tai jos nainen onkin kiinnostunut toisesta miehestä eikä juuri sinusta? Tai entäs jos miehet ovat naiselle jotenkin epäsopivia esim. turhan yli-innokkaita ja epätoivoisia!? Entäs jos nainen haluaa vain tehdä ostokset ja olla rauhassa? Entä jos nainen lopettaa tuollaisessa kaupassa käymisen ahdistelun takia?
Lopputulos:
Jonnet yms. meemeilee ja valtaosa "vakavissaan" touhuavista ovat *köh*, "yllätyitkö?" -kategoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se silloin ole epätoivottua, jos tuollaisen korin ottaa vapaaehtoisesti käteensä.
Epätoivottua aina, jos lähestyjä on "not my type".
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edistääkö myös Tinder epätoivottua ahdistelua ja paritusta, tai tanssilavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen ainut kori onkin miehen kädessä, heh heh hee:) Entä jos sen korin ottaisi joku äärettömän luotaantyöntävä akka eikä kukaan muu nainen, heh heh hee:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N55, isoäiti, ei sinkku!
Entä jos nainen onkin kiinnostunut naisista eikä miehistä!? Tai jos nainen onkin kiinnostunut toisesta miehestä eikä juuri sinusta? Tai entäs jos miehet ovat naiselle jotenkin epäsopivia esim. turhan yli-innokkaita ja epätoivoisia!? Entäs jos nainen haluaa vain tehdä ostokset ja olla rauhassa? Entä jos nainen lopettaa tuollaisessa kaupassa käymisen ahdistelun takia?
Ehkä nainen voisi silloin lakata käyttämästä Sinkkukoria?
Ymmärräthän että kenenkään sinkunkaan ei ole pakko käyttää sinkkukoria?
Ottaisin!
N42