Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopit, miksi inhoatte miniöitä?

Vierailija
15.03.2026 |

Jos istun kahvipöytään anopin viereen nousee anoppi saman tien pois, jos ravintolassa ainut vapaa paikka on minun vieressäni menee yksin viereiseen pöytään istumaan. Tässä vain joitain esimerkkejä. 

Olisi mukava kuulla anopeilta, millaisia tunteita miniät teissä herättävät? 

Kommentit (202)

Vierailija
101/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniä on elämässäni tasan niin kauan kuin hän on poikani kanssa. Ero on hyvin todennäköinen ja viimeistään siinä kohtaa suhde hiipuu ja katkeaa. Todennäköisesti vie lapsetkin.

Poikani erosi ja miniäni muutti vauvan kanssa 200 km päähän 8 vuotta sitten. Meillä on edelleen tosi läheiset välit ex-miniän kanssa, vaikka välimatka on pitkä ja hänellä jo uusi mies ja lapsikin tämän kanssa. Viestittelemme lähes viikoittain.

Pojanpoika haetaan vierailulle joka toinen viikonloppu joko isänsä tai meidän isovanhempien toimesta. Olisi tosi ikäviä hakutilanteet, jos miniä ei sietäisi meitä tai exäänsä. Lapsenkin kannalta parasta, että meillä kaikilla on lämpimät välit.

Vierailija
102/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ja mieheni tunsi hääparin hyvin, siksi sinne mentiinkin.

Jos siellä on ollut sellainen istumajärjestys että hyvät ystävät (anoppi ja miehesi) ovat lähempänä hääparia ja tuntemattomat vieraat kauempana hääparin pöydästä. 

Kannattaako kysyä siltä mieheltäsi oliko hänen äitinsä syypää tuohon järjestelyyn?

Ja jos oli niin anoppi ei todellakaan tykkää sinusta, eli jättäisin anopin suosiolla pois elämästäni. 

Ei kenenkään kanssa tarvitse väkisin olla tekemisissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kuinka kieroja ja julmia naiset on ja miten ne kohtelee miehiä. Ja tottakai puolustan omaa lastani kieroilulta ja julmuudelta  minun velvollisuus äitinä on puokysraa poikaani kun olen ainoa nainen koko maailmassa joka ei näe poikaani vain hyväksikäytön kohteena 

Rakkaasi viestii sinulle lemmenhalujaan kakkimisella. Voit yllättää hänet iloisesti ensin virtsaamalla suihkusta ja sitten siirtymällä lähemmäs nähdäksesi pökäleen tursuamisen peräaukosta vessanpönttöön.

Vierailija
104/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miniät! Perustakaa oma ketju. 

Vierailija
105/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei onneksi tarvitse olla miniän kanssa tekemisissä. Hän on sellaista prinsessatyyppiä, jota en jaksa.

Vierailija
106/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa miniää vaan suhtaudun neutraalisti.

Vierailija
107/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini, edesmennyt, inhosi kaikkia lastensa puolisoita tasapuolisesti. Ei hyvää sanaa kenestäkään. 

Minun äiti oli anoppi hyvin monelle ja ei koskaan yhtään pahaa sanaa kenestäkään vävystä eikä miniästä.

Eikä kyllä koskaan haukkunut myöskään omaa anoppiaan. 

Vierailija
108/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kuinka kieroja ja julmia naiset on ja miten ne kohtelee miehiä. Ja tottakai puolustan omaa lastani kieroilulta ja julmuudelta  minun velvollisuus äitinä on puokysraa poikaani kun olen ainoa nainen koko maailmassa joka ei näe poikaani vain hyväksikäytön kohteena 

Rakkaasi viestii sinulle lemmenhalujaan kakkimisella. Voit yllättää hänet iloisesti ensin virtsaamalla suihkusta ja sitten siirtymällä lähemmäs nähdäksesi pökäleen tursuamisen peräaukosta vessanpönttöön.

Meneekö jo vähän sairaaksi tämä kommentointi...

Vierailija
109/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä on ollut sellainen istumajärjestys että hyvät ystävät (anoppi ja miehesi) ovat lähempänä hääparia ja tuntemattomat vieraat kauempana hääparin pöydästä. 

Kannattaako kysyä siltä mieheltäsi oliko hänen äitinsä syypää tuohon järjestelyyn?

Ja jos oli niin anoppi ei todellakaan tykkää sinusta, eli jättäisin anopin suosiolla pois elämästäni. 

No ei kai missään juhlissa pariskuntaa eroteta toisistaan. Vika on ollut tässä lapasessa jota mieheksi tässä kutsutaan. Jeesus mitä aivokääpiöitä tässä maassa elääkään.  

Vierailija
110/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät täällä taas mellastaa. Ja ihmettelette miksi teistä ei pidetä? 😂

Vierailija
111/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä yleistys, että anopit inhoavat miniöitään. En minä ainakaan. 
Oma miniäni ainakin on mukava ihminen. Pidän hänestä. Emme ole ylimpiä ystäviä (eikä tarvitsekaan olla), mutta tulemme hyvin toimeen ja meillä on avoimet ja kunnioittavat välit. 

Vierailija
112/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on insestuaalinen suhde poikaansa. Normaalia anoppia ei pitäisi kiinnostaa aikuisen lapsensa touhut millään tasolla, korkeintaan etäisesti että "jaa juu". 

Jenkeissä on villejä tarinoita siitä, miten anoppi on feikannut sydänkohtauksen naisen synnytyksen aikana, että poika meneekin hänen luokseen sairaalaan ja nainen synnyttää yksin :'D

Älkää koskaan sekaantuko mammanpoikaan, naiset

Jaa. Minä olin sellaisen miehen kanssa, jolla oli huono ja etäinen suhde äitiinsä. Taustalla oli kaikenlaista kaunaa lapsuudesta asti, ja ihan syystä.

Tämä kuitenkin näkyi sitten vihamielisyytenä, epäluuloisuutena ja täydellisenä empatian puutteena naisia kohtaan. Ongelmia hän ratkoi huutamalla ja pettämällä. Eksänsä oli kuulemma hullu.

Niinpä olen päättänyt, että seuraavaksi otan ainoastaan miehen, jolla on hyvä ja kunnioittava suhde äitiinsä.

Niinhän sitä sanotaan, että kannattaa katsoa miten poika kohtelee äitiään, koska niin mies sitten tulee kohtelemaan myös vaimoaan. 

On vaikea kuvitella, että mies joka käyttäytyy äitiään kohtaa halveksivasti ja alentuvasti sitten pitäisi vaimoaan kuin kukkaa kämmenellä.

Jos mies taas kohtelee äitiään hyvin, voisi kuvitella, että hän kohtelee myös vaimoaan hyvin .

Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. 

Mutta ainakin mies joka halveksii naisia ei pidä ketään naista arvossa.  Ei äitiään eikä vaimoaan eikä tyttäriään.  Niitä kannattaa varoa. 

Vierailija
113/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai missään juhlissa pariskuntaa eroteta toisistaan. Vika on ollut tässä lapasessa jota mieheksi tässä kutsutaan. Jeesus mitä aivokääpiöitä tässä maassa elääkään.  

vahinkoja voi aina sattua ja varsinkin istumajärjestyksessä.  Ei se ole niin vakavaa. Relaa vähän niin elämä on helpompaa. 

Vierailija
114/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

Vierailija
115/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi ehkä sanoa juhliksi, mutta kyllä esim hautajaisissa saatetaan  erotetaan pariskunnat. Siellä on usein omaisten pöytä ja siihen tulee vain vainajan lapset, ei puolisot. 

Vierailija
116/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla osin totta koska en ole ikinä koskaan kuullut että yksikään appi olisi koskaan haukkunut miniää, sen sijaan anoppien olen usein kuullut haukkuvan miniäänsä.

Vierailija
117/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus.

Tämä puolin ja toisin. Miniät inhoa anoppejaan (kuten tästäkin ketjusta näkyy) ja  anopit miniöitään. Miniät ovat kateelisia/mustasukkaisia miehestään, koska me kaikki tiedetään, että äiti on lapsille(niille aikuisillekin ) yleensä aika tärkeä ihminen .

Vaikka kyllä se mies varmaan pystyy ihan hyvin rakastamaan sekä äitiään, että vaimoaan.   Eikä sen pitäisi olla kummaltakaan pois. 

Minusta oli vaan hienoa, että mies selvästi arvosti äitiään. Itsekin tulin anopin kanssa hyvin toimeen. 

Vierailija
118/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla osin totta koska en ole ikinä koskaan kuullut että yksikään appi olisi koskaan haukkunut miniää, sen sijaan anoppien olen usein kuullut haukkuvan miniäänsä.

Apet ei taida välittää miniöistään sen vertaa vertaa, että niillä olisi niistä mitään mielipidettä.

ja eipä taida  monet miniätkään olla sen kummemmin missään tekemisissä apen kanssa. 

Muistan että itse en varmaan edes koskaan puhunut apen kanssa :D

Oli tosi huono kuuloinen niin en jaksanut alkaa sille karjumaan. Nyökkäilin vain jos appi mulle joskus puhui. 

En usko, että apella oli minusta mitään mielipidettä. En varmaan ollut hänen elämässään mitenkään keskeinen henkilö.

Vierailija
119/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä mies haukkuu meidän miniää. Ja varmaan menisi tällekin jotakin sanomaan, mutta minä olen sanonut miehelle, että poika on hänet itse itselleen valinnut ja se saa meille kelvata. Tärkeintä on, että ovat onnellisia keskenään ja tulevat toimeen toistensa kanssa. 

Se on paljon tärkeämpää kuin raha ja mammona. 

Vierailija
120/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani otti sellaisen Minionin, josta ei ole muuhun kuin meikkaamaan ja tukkaansa sukimaan. Seksi ja ulkonäkökärki edellä meni. Nyt jo selkeästi katuu, kun pitäis vaan rahaa kantaa ja hyysätä.

Anoppi

Ajatella ja silti hän valitsi tuon haaransa hänelle levittäneen naisen sinun ylitsesi. 

Miksi puhut noin rumasti naisesta. Onko nainen sinulle vain raajojen levittäjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi