Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi rahallisesti mahdollista, millaisen matkan tekisit 50-vuotissynttäreidesi kunniaksi?

Vierailija
15.03.2026 |

Kolmen vuoden päästä tulossa niin hyvin ehdin suunnitella ja säästää :) Mitähän keksisi?

Kommentit (59)

1/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin työporukalla Särkkään 😄 

Vierailija
2/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vajaan 2 vuoden päästä. Ajattelin lähteä Tasmaniaan 1 kuukauden lomalle. Kaukaisin paikka Suomesta katsottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Nizzassa. 

Vierailija
4/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalle rahaa taskut täynnä 

Vierailija
5/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin japaniin kirsikankukkia ihmettelemään.

Vierailija
6/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vajaan 2 vuoden päästä. Ajattelin lähteä Tasmaniaan 1 kuukauden lomalle. Kaukaisin paikka Suomesta katsottuna.

Australiaa mietin itsekin. Olisi hienoa kokea The Ghan -junamatka Darwinista Adelaideen

Vierailija
7/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin herätä matkailuautossamme, muita kriteerejä ei ollut. Näin kävikin, merimaisemassa 😊

Vierailija
8/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rahaa oli vain edulliseen matkaan, vietin 50-v synttärini Keski-Euroopassa. Kivaa oli!

Vierailija
9/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin ystäville juhlat. En viitsinyt matkustaa mihinkään.

Vierailija
10/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloin olin tiukilla, kun opiskelin toista tutkintoani. En edes miettinyt koko päivää. Pari vuotta sen jälkeen nautin sitten Italiassa Amalfin rannikon kauneudesta.

Vierailija
11/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän myöhäistä, mutta olin 40 synttäreillä Inka Traililla vaeltamassa, sopivasti Machu Picchulla juuri syntymäpäivänä. 50-vuotismatka oli Nepaliin Annapurna Trekillä. 6-kymppisenä en enää vaeltanut, enkä juhlinut.

Matkan kohde riippuu kunkin mieliteoista, haluaako löhötä rannalla, pyöräillä, sukeltaa, meloa tai vaeltaa vai haluaako Milanoon oopperaan, museoihin ja hautausmaille pongaamaan kuuluisuuksien viimeisiä leposijoja.

Mitkä ovat AP:n kiinnostuksen kohteita?

Vierailija
12/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo alkanut säästämään, suunnitelmissa 2-3 kuukauden risteily maailman ympäri.

Vierailija
13/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerelle tai Keski-Eurooppaan

Vierailija
14/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattayalle rahaa taskut täynnä 

Takaisin konsulaatin maksusitoumuksella kukkaro tyhjänä ja totaaliherpeksessä

Vierailija
15/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo alkanut säästämään, suunnitelmissa 2-3 kuukauden risteily maailman ympäri.

3 kk vapaata? Niin niin.

Vierailija
16/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne onkin incel-sedät jotka matkailee, eikä nuoret sinkkunaiset. Kuinka yllättävää taas tämä setämiesprojisointi.

Vierailija
17/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi synttäreihin asti odottaa? Ja mikä teitä siinä noin paljon pelottaa. Lähestyvä kuolema? 

Vierailija
18/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 ja tein sellaisen matkan. Ensin Wieniin oopperaan, sitten Berliiniin ja Pariisiin oopperaan ja ravintoloihin. 

Vierailija
19/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin ensin ajattelin, että sinne Australiaan ja Uuteen-Seelantiin. Sitten huomasin, että koska ne on toisella puolella maapalloa, on yhtä pitkä matka tulla toista kautta takaisin, ja silloin siitä tulee maailmanympärimatka. 

Vierailija
20/59 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kk vapaata? Niin niin.

Joo, pidän myös välivuoden töistä. Tuossa vaiheessa olen työskennellyt yli 25 vuotta ilman pitempää taukoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä