Onko teillä sienestys ja marjastus ystävä vai käyttekö yksin?
Kommentit (22)
Käyn yksin.
Metsässä käyn keskustelua mielikuvitusystävän kanssa. Rakentavasti!
Käyn vanhan isäni kanssa. Nuoremmista ei saa seuraa.
Suurimmaksi osaksi yksin, mutta joskus on kaverikin mukava olla mukana. Yksin erilaista, en yksinäisiä reissuja jättäisi pois.
Mihin näitä tuntemattomien tietoja tarvitset ......et mihinkään.. Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon tyhmiä ihmisiä...huuoohh.
Käyn yksin. Kutsun sitä metsäterapiaksi. Saan olla yksin omien ajatusteni kanssa. En koskaan halua ketään seuraksi marja/sienimetsään. Ihanaa kun kohta on taas sen aika.
En osaa, mutta ei ole ketään kenen kansaa kävisi opettelemassa.
Marja marjaystävä ja Sieno sieniystävä.
Miehen kanssa ja yksin. Mies tykkää enemmän marjastuksesta, mutta saattaa joskus lähteä sienestämäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin näitä tuntemattomien tietoja tarvitset ......et mihinkään.. Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon tyhmiä ihmisiä...huuoohh.
Juuri näin....paikan pälätystä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn yksin. Kutsun sitä metsäterapiaksi. Saan olla yksin omien ajatusteni kanssa. En koskaan halua ketään seuraksi marja/sienimetsään. Ihanaa kun kohta on taas sen aika.
Mitä jos törmäisit metsässä komeaan mieheen, joka on pitkä ja hyväkuntoisen näköinen komistus. Jo hitusen harmaata ohimolla?
Kun koululaisten piti viedä puolukoita kouluun, pakotin heidät mukaani marjastamaan ja keräämään vähintään kouluun vietävät marjat. Enää ei ole koululaisia, koiran kanssa mennään marjastusreissut kahdestaan. Vävypoika on ollut pari kertaa mukana.
Mieheni kanssa käymme sienien keruuretkillä. Omassa lapsuudenkodissani ei kerätty sieniä, joten olen vähän arka.
Marjastuskaverikin on tahtoessani, mutta tykkään kyllä käydä yksin. Ihana rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos törmäisit metsässä komeaan mieheen, joka on pitkä ja hyväkuntoisen näköinen komistus. Jo hitusen harmaata ohimolla?
Luultavasti olisi minun mieheni, joka olisi lähtenyt etsimään, kun olen unohtanut puhelimen kotiin ja olen viipynyt pitkään.
Yksin olen tavallisesti kulkenut, ja koiran olen ottanut seuraksi kodin lähelle silloin, kun on ollut karhu liikkeellä. Harvoin on ollut ketään seurana.
Vierailija kirjoitti:
Oikeinkirjoitus
Koiran, ystävän kanssa, vai yksin..
Sienestys ja marjastus eivät ole ystäviäni😅
Tähän tarkoitit varmaan.
Koiran kanssa. Olen opettanut sen etsimään kantarelleja.