Jos olisi rahallisesti mahdollista, millaisen matkan tekisit 50-vuotissynttäreidesi kunniaksi?
Kolmen vuoden päästä tulossa niin hyvin ehdin suunnitella ja säästää :) Mitähän keksisi?
Kommentit (71)
Edestakaisinmatka lähimpään Alkoon.
Teen varmaan jonkun kotimaan matkan johonkin kaupunkiin, kun kävin tässä taannoin ulkomailla. Kotimaamatkailu on alkanut kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo alkanut säästämään, suunnitelmissa 2-3 kuukauden risteily maailman ympäri.
Voiko enää pitkäveteisempää olla. Samat ihmiset siellä laivalla ja samat safkat joka päivä. Ikinä en menisi tuollaiseen pintaliitoon.
Mä olin ajatellut että käyn juhlistamassa kaikki täydet isot kymmenet Madeiralla, jossa satuin käymään nelikymppisenä. Vaan ei olekaan ollut enää varaa, kun ryhdyin asuntovelalliseksi. Mutta nykyisellään, jos olisin parisuhteellinen, niin olisin halunnut interrailille seikkailuhenkisen miehen kanssa. Ja haluaisin.
Pelkkä menolippu jollekin toiselle asumiskelpoiselle planeetalle
Vierailija kirjoitti:
Ai ne onkin incel-sedät jotka matkailee, eikä nuoret sinkkunaiset. Kuinka yllättävää taas tämä setämiesprojisointi.
Jos koet että 50v on nuori sinkkunainen niin okei...
Menomatkan lämpimään, jos kerran ei olisi rahasta kiinni niin sinne voiai jäädä asumaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tässä iässä enää matkustella. Ei ole enää mukavaa niin kuin nuorena.
N51
ylipaino tuo ongelmia aina...
En tykkää matkustamisesta joten en minkäänlaista.
Minun piti mennä Cornwall-kierrokselle.