Miten syntyvyys kasvuun Suomessa?
Väestö ikääntyy ja syntyvyys laskee. Tämä on ikävä fakta Suomessa.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita.
Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä, mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä.
Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa?
Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva.
Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pelkät irtopanot ei tuo seuraa ja kumppanuutta tai saati lapselle tervettä kehitystä eli isähahmoa.
Tässä vaiheessa he tajuavat että heille jää se kuuluisa pekkakortti käteen. Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.
Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri.
Nyt naiset menee töihin luoden uuden riippuvuus suhteen työnantajaan väittäen että he ovat vahvoja. Tosiasiassa kukaan ei ole vahva eikä kukaan halua olla vahva. Työnteko oli miehille pakollinen paha. Naiset luulee sen olevan jonkinlainen etuoikeus vaikka kotiäityis oli etuoikeus.
Luopumalla avioliitto käsitteestä naiset ovat huomanneet kuluttavansa parhaat vuotensa työssä ja lopulta jäävät yksin. Tätä heidän egonsa ei riitä tunnustamaan.
Miehet voi tehdä 20 vuotta töitä kasvattaa varallisuutta ja siten olla haluttu naisten keskuudessa.
Nainen joka tekee 20 vuotta töitä ja kasvattaa varallisuutta ei vetoa millään tavoin miehiin. Naiset valehtelee itselleen että tämä on parasta heille vaikka eivät voi tunnustaa jääneensä paitsi parisuhteesta, lapsista ja kaikesta mikä täyttää heidän alkukantaiset tarpeet.
He kiistävät ja syyttävät miehiä ja tyydyttävät katkerina hoitoviettinssä kissoihin ja koiriin.
Nautinto, jota on pakko saada lisää
Moni nainen hylkää deittailun ja parisuhteet samalla, kun tietynlainen erotiikka kasvattaa suosiotaan. Villitys kertoo paljon siitä, millaista seksuaalista nautintoa erityisesti 2040-vuotiaat naiset todella kaipaavat.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011736311.html
Avioliitosta tuli vähemmistön elämäntapa
Väestöliiton asiantuntijat ovat huolissaan siitä, että naisilla ei tunnu olevan todellista vapautta tehdä lapsia jo silloin, kun siihen on hedelmällisyyden kannalta paras aika. Samalla hetkellä pitäisi tehdä uraa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804102200851996
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tosin sopisi se, että miehen palkka tulisi minun pankkitilille. Minä hoitaisin perheen rahaliikenteen ja maksaisin itselleni tulevaa eläkettä. Jos rahasta olisi pulaa, mies hankkisi toisen työpaikan. Hän saisi minuta pientä viikkorahaa. Vieläkö kiinnostaa? Valtio kustantaisi sitten minua miellyttävän asunnon ihan ilmaiseksi.
Näinhän se menee aasiassa: nainen hallinnoi perheen rahoja ja mies käy orjailemassa 15h päivässä. Viikonloppuisin sitten kinuaa vaimolta kaljarahaa. Hah hah. Joskus pidin tätä outona ja rasittavana mutta ymmärrän hyvin tarpeen sille, ei noille hulluille voi antaa mitään valtaa
Tiesitkö että kun on parisuhde on yhteinen talous ja yhteiset rahat? Sellainen on pikku juttu kuin raha miehellä joka rakastaa? Jos sinulla olisi terve isä suhde niin tietäisit...
Harmittavan monella ei ole ollut tervettä isää, joten ei päässyt tervettä isäsuhdettakaan muodostumaan. Lapsen syytähän se ei koskaan ole. Ja jos ei tervettä miestä löydy kumppaniksi, on ehdottomasti parempi jättää lisääntymättä kuin saattaa lasta kärsimään sairaasta vanhemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä ihmisille ja toimeentuloa. Ennustettavuutta tulevaisuuteen.
Ja miten tämä liittyy syntyvyyteen?
Ihan aina nainen on alkanut miettiä lasten tekemistä, kun on saanut vakituisen työpaikan. Pätkätöissä nainen miettii, pääseekö hän enää töihin lapsen syntymän jälkeen.
Mitä ihmettä? siis puhutaan lapsista ei töistä! Jos työt on 1 asia niin ei todellakaan ole kypsä vanhemmutteen. Eli onko ongelma siinä että meillä on 18-30 vuotiaita lapsia jotka ei ole kypsiä henkisesti?!
Ne lapset pitää elättää ja naisen pitää elättää myös itsensä koko loppuelämän ajan.
Minulle tosin sopisi se, että miehen palkka tulisi minun pankkitilille. Minä hoitaisin perheen rahaliikenteen ja maksaisin itselleni tulevaa eläkettä. Jos rahasta olisi pulaa, mies hankkisi toisen työpaikan. Hän saisi minuta pientä viikkorahaa. Vieläkö kiinnostaa? Valtio kustantaisi sitten minua miellyttävän asunnon ihan ilmaiseksi.
Eli sinulla ei likene 200 euroa kuukaudessa lapseen? Kaikilta löytyy jopa minulta joka on köyhä yksineläjä.
Montako lasta sinulla on? Vastaa ensin tuohon.
Ei yhtään koska en ole löytänyt naista joka haluaa perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako naisia synnyttäminen ja pilluntuhoutuminen vai mistä johtuu ettei synnytä
Jonkinlainen minä keskeisyys. Ei kyetä rakastamaan mitään muita ihmisiä. Ei miestä, ei omia lapsia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos vaikka nussimalla. Yhteiskunta voi tehdä rajotteita kuten vaikka ei opiskelupaikkaa tai sosiaalietuja naiselle joka ei ole synnyttänyt. Matala syntyvyys on yksinomaan naisten vika. Miehiä riittää kyllä jonoksi asti astumaaan naaraat tiineiksi.
Miehetkö käyttävät seuraavat 20 vuotta lapsista huolehtimiseen? Lasten hoitaminen, kasvattaminen ja elättäminen on iso työ, josta miehet usein laistavat.
20 vuotta? Sittenkö lapsi kuolee? Jos naiset ei ymmärrä että äitiys on loppu elämän asia joka on maailman paras asia niin ollaan hukassa ja sehän tässä on se ydin ongelma.
Sinä taidat olla yli nelikymppinen mies, joka asuu vielä vanhempien kanssa, eikö vaan? Mamma pesee sinun pyykit, siivoaa sinun huoneen ja tekee sinulle ruuat. Eikö sinulla ole tullut mieleen aloittaa jossain vaiheessa omaa, aikuisen ihmisen elämää?
Hyvin tyypillistä että aletaan herjaa henkilökohtaisuuksia kun ei enää kyetä vasta-argumentoimaan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aina nainen on alkanut miettiä lasten tekemistä, kun on saanut vakituisen työpaikan. Pätkätöissä nainen miettii, pääseekö hän enää töihin lapsen syntymän jälkeen.
Mitä ihmettä? siis puhutaan lapsista ei töistä! Jos työt on 1 asia niin ei todellakaan ole kypsä vanhemmutteen. Eli onko ongelma siinä että meillä on 18-30 vuotiaita lapsia jotka ei ole kypsiä henkisesti?!
Ne lapset pitää elättää ja naisen pitää elättää myös itsensä koko loppuelämän ajan.
Eli sinulla ei likene 200 euroa kuukaudessa lapseen? Kaikilta löytyy jopa minulta joka on köyhä yksineläjä.
En ihmettele, kun mielestäsi naisen pitäisi uhrata elämänsä lapsille omasta toimeentulostaan välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos vaikka nussimalla. Yhteiskunta voi tehdä rajotteita kuten vaikka ei opiskelupaikkaa tai sosiaalietuja naiselle joka ei ole synnyttänyt. Matala syntyvyys on yksinomaan naisten vika. Miehiä riittää kyllä jonoksi asti astumaaan naaraat tiineiksi.
Miehetkö käyttävät seuraavat 20 vuotta lapsista huolehtimiseen? Lasten hoitaminen, kasvattaminen ja elättäminen on iso työ, josta miehet usein laistavat.
Erityisesti jostain syystä miehet joutuu todella taistelee ero tilanteissa lastenhuoltajuudesta mutta suomen NAISVALTAINEN oikeus istuin kummasti nostaa luontokortin pöytään eli lapsen KUULUU olla äidin kanssa.
Parisuhteen aikana näkee, miten mies toimii lasten kanssa. Jos mies ei osaa edes pestä pyykkiä tai tehdä ruokaa, ei miehelle voi antaa lasten huoltajuutta.
Naiset itkee että miehen palkka on enemmän. Erikoista että miehen pitää tehdä työt ja siihen päälle koti työt ja lasten hoito. Sillä välin nainen tekee mitä? Viettää tyttöjen iltaa joka päivä?
Naisetkin käy töissä ja hoitaa lapset ja kotityöt töiden jälkeen. Noissa kaikissa riittää hommaa kahdelle vanhemmalle. Jos miehellä ei ole näyttöä, että osaa tehdä kaikkea, ei miehelle voi antaa lasten huoltajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä et tiedä yhtään mitään mistä puhut. Minä olen kasvattanut kaksi lasta aikuiseksi ja tiedän, että siitä ei selviä kuukaudessa 200 eurolla per lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaiset naiset eivät halua hankkia lapsia niin ainoa realistinen keino on houkutella naisia Suomeen muista maista. Valtio voisi tukea maahanmuuttoa ja pariutumista täällä asuvien kanssa. Sosiaalitukea olisi hyvä antaa reilusti jos saadaan lapsia syntymään.
Miksei yksi vaihtoehto voisi olla sijaissynnyttäminen niin että valtio maksaisi elatuksen synnyttäjälle ja järjestäisi munasolut prosessia varten jos löytyisi yksinäisiä miehiä jotka haluaisivat lapsen mutta on vaikeuksia löytää äitiehdokasta ja puolisoa.
Menee juuri päinvastoin suomeen tuodaan jätkiä ja naisille tarjotaan näille patjan virkaa. Suomeen saapuvat lasketaan syntyvyyteen mukaan. Oikeaasti suomen syntyvyys on lakannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako naisia synnyttäminen ja pilluntuhoutuminen vai mistä johtuu ettei synnytä
Jonkinlainen minä keskeisyys. Ei kyetä rakastamaan mitään muita ihmisiä. Ei miestä, ei omia lapsia jne.
Revitään miehiltä alapää auki, katkaistaan työura ja eläkekertymä, pistetään hoitamaan koti ja kersansa 24/7 ja sitten nainen lähtee nuoremman ja hemaisevamman matkaan. Katsotaan, kuinka pitkään jaksaa mies rakastaa muita kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismia ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta? Sittenkö lapsi kuolee? Jos naiset ei ymmärrä että äitiys on loppu elämän asia joka on maailman paras asia niin ollaan hukassa ja sehän tässä on se ydin ongelma.
Sinä taidat olla yli nelikymppinen mies, joka asuu vielä vanhempien kanssa, eikö vaan? Mamma pesee sinun pyykit, siivoaa sinun huoneen ja tekee sinulle ruuat. Eikö sinulla ole tullut mieleen aloittaa jossain vaiheessa omaa, aikuisen ihmisen elämää?
Hyvin tyypillistä että aletaan herjaa henkilökohtaisuuksia kun ei enää kyetä vasta-argumentoimaan aiheesta.
Mitäs itse kirjoitit kommenttisi. Vanhemman tehtävä on tehdä itsensä tarpeettomaksi, koska jossain vaiheessa lapsen pitää pärjätä omillaan. Vanhemmistaan riippuvaisesta ei itsestään tule hyvää vanhempaa.
Siksi he koittavat väittää että on yleinen normi että miehet ottaisi saman ikäisen naisen vaikka he itse menettivät neitsyytensä 13-16 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle.
Hyvä kun myönnät, että Suomessa on paljon pedofiilimiehiä. Taidat itsekin olla sellainen. Yhteiskunnan pitää laittaa resursseja siihen, että saadaan pedofiilit vankilaan.
Omalla kohdallani ei millään.
Tälläkin hetkellä olen taas työttömänä, eikä ole rahaa elättää edes itseäni ilman tukia lapsesta puhumattakaan. En myöskään tule koskaan suostumaan siihen, että puoliso joutuisi elättämään minua ja maksamaan enempää kuin puolet lapsen kuluista. Olen nähnyt liian monta tapausta, joissa puoliso alkaa katkeroitua, kun toinen ei tuo taloon kunnolla rahaa.
Hallitushan suuressa viisaudessaan poisti työttömyyspäivärahasta lapsikorotuksen. Se oli keskisormen näyttäminen jokaiselle lapsiperheelle, jota työttömyys koskettaa missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Hallitushan suuressa viisaudessaan poisti työttömyyspäivärahasta lapsikorotuksen. Se oli keskisormen näyttäminen jokaiselle lapsiperheelle, jota työttömyys koskettaa missään vaiheessa.
Ei poista mitään maa hanmuuttajilta. Nyt hallitus haluaa kieltää kristinuskon opetuksen koulussa ja tukee rukoushuoneiden ja islamin opettamista kouluissa. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revitään miehiltä alapää auki, katkaistaan työura ja eläkekertymä, pistetään hoitamaan koti ja kersansa 24/7 ja sitten nainen lähtee nuoremman ja hemaisevamman matkaan. Katsotaan, kuinka pitkään jaksaa mies rakastaa muita kuin itseään.
Huhu karmeaa nuoren naisen arki hypellessä munasta munaan ja pillusta pilluun joutuu noin kaameita funtsimaan. Paljon helpomaa työttömillä joista suurin osa on suomalaisia keski-ikäisiä miehiä. Kehtaavatkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poista mitään maa hanmuuttajilta. Nyt hallitus haluaa kieltää kristinuskon opetuksen koulussa ja tukee rukoushuoneiden ja islamin opettamista kouluissa. Fakta.
Uskontojen opettaminen pitää lopettaa kokonaan kouluista. Sen voi jokainen uskontokunta hoitaa itse haluamallaan tavalla.
Miksi ruotsalaisten miesten kanssa kun aasiasta ja puolasta jne löytyy paljon konservatiivisia nuoria naisia.