Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole juuri koskaan yksin, mutta olen silti hirvittävän yksinäinen ihminen.

Vierailija
18.05.2023 |

Lamppujen sammuttua näen elämäni oikeassa valossa. Onko täällä muita, joilla on samanlaisia tuntemuksia? Miten selviätte päivästä toiseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus?

Vierailija
2/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa vaikka kuinka paljon mutta olen silti hirvittävän köyhä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin viihtyväni paremmin yksin. Viikko hyvässä seurassa sai katumaan päätöstä.

Vierailija
4/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon yksin , oma valintani .Mutta en koskaan tunne itseäni yksinäiseksi.En vietä aikaa koti,  ulkoilen paljon ja nautin ulkoilusta läpi vuoden aikojen.Tuo hyvän mielen ja laadukaat yö unet.

Vierailija
5/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en kaipaa juuri ollenkaan muita ihmisiä. Oma perhe on kuitenkin. Viihdyn hyvin omissa ajatuksissani ja oloissani.

Vierailija
6/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä, kun vieressä oleva ihminen, läheinen tai sukulainen ei kuule eikä näytä ymmärtävän sinua, ei ole kiinnostunut ajatuksistasi.

Sitä on yksinäisyys seurassa tai avo/avioliitossa.

Vierailija
7/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Vierailija
8/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei sun yksinäisyytes kiinnosta.

9/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Olen useimmiten yksin, mutta en koskaan tunne olevani yksinäinen.

Vierailija
10/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan yksin, sitten et enää ole yksinäinen.

Tällä tarkoitan sitä, että vasta sitten kun olet ihan oikeasti yksin, joudut kohtaamaan sen tosi asian, että kaikki olemme loppujen lopuksi yksin ajatustemme kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa oletko fyysisesti yksin vai toisten seurassa.

Siitä saa aivan järjettömästi voimaa ja itseluottamusta kun ymmärtää pärjäävänsä ilman ketään toista. Sen jälkeen et ole enää koskaan yksinäinen, koska sinulla on aina itsesi. Muista ihmisistä tulee vain statisteja ja hetken huvitusta mielellesi.

Vierailija
11/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin poikki ystävyyden kaverini kanssa, kun koin itseni yksinäiseksi hänen seurassaan. Se kai johtui siitä, että olimme kasvaneet erilleen. Aloin myöskin tajuamaan, kuinka ikävä ihminen hän todella oli, ja kuinka tukahdutin itseäni hänen seurassaan. Nyt minulla on vähemmän ystäviä, mutta en tunne enää itseäni niin yksinäiseksi. Kai se yksinäisyyden tunne riippuu siitä, että oletko oikeasti samalla aallonpituudella ihmisten kanssa, jotka ovat ympärilläsi.

Vierailija
12/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ä t ä   s e   s i k a   !

Vierailija
13/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ei välttämättä helpotu väkijoukossa vaan ihmissuhteissa, missä ollaan samalla aaltopituudella. Silloin kun tällaista ei ole tarjolla, nautin omasta seurasta ja niistä aallonpituuksista, mitä muiden kanssa on tarjolla. Samanhenkiset ihmiset ovat lahja elämältä.

Vierailija
14/19 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se nyt noin?

Vierailija
15/19 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että aina voi hypätä sillalta alas.

Vierailija
16/19 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö kaikki tekemisesi niiden muiden ympärillä sen sijaan että tekisit asioita joista itse nautit?

Vierailija
17/19 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi

Vierailija
18/19 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rahaa vaikka kuinka paljon mutta olen silti hirvittävän köyhä ihminen.

Ylläolevan kaltaisten takia peruskoulussa joudutaan nykyään opettamaan tunnetaitoja. Joiltain ne vaan puuttuu.

Vierailija
19/19 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks ystävä, joka valittaa yksinäisyyttä vaikka on kuinka paljon perhettä ja kavereita. Ihmettelen sitä. Käy kylässä siskollaan ja poikansa asuu ihan lähellä. Leimasin hänen puheensa höpö höpöksi. Ja sanoinkin hänelle aika suorat sanat. Siihen hän vastasi että hän on niin ulospäin suuntautunut että kaipaa jatkuvasti seuraa. Ihan sairasta. Itse olen paljon yksinäisempi kuin hän. Ja perhekkin on hyvin pieni. En silti kärsi asiasta yhtään.