Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset viettävät aikaa nykyään keskenään, ilman poikakavereita/miesystäviä

Vierailija
14.03.2026 |

Olen seurannut tyttärieni kautta nykynuorison muuttuneita tapoja.  Parikymppiset nuoret viettävät iltaa keskenään jonkun kotona tai keskenään reissussa, eikä kukaan seurustele tai edes deittaile. 
Minulla on 4 tytärtä ikähaarukassa 16-26, eikä ylsikään ole milläänlailla ollut kiinnostunut seurustelusta. Sama tyttärieni kaveriporukassa, pelkkiä nuoria naisia joita ei seurustelu kiinnosta.

Näin se maailma muuttuu.

Kommentit (488)

Vierailija
421/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarallistahan tämä om mutta niin paljon olisin säästynyt jos en olisi miesten kanssa olisi alkamut vehtaamaan. Miehet on valitettavan usein petollisia, ongelmallisia jollain tapaa ja vaarallista seuraa fiksuille naisille.

Kuka miestä nykypäivänä enää kaipaa? Naisen rooli on niin muuttunut. 

Haluaisin lapsia, ja kumppanin jonka kanssa jakaa elämäni. Ei minua hävetä tippaakaan myöntää, että kaipaan miestä rinnalleni.

Jos fantasiasi kaltaisia miehiä olisi olemassa, sinulla olisi sellainen jo. Et siis kaipaa miestä vaan fantasioit jostakin, joka ei ole mies, mutta jota luulet mieheksi.

Miksi sä käyt toiselle kertomaan mitä mieltä hän on ja kiellät hänen sanomisen?

Monet miehet on tuollaisia, ei kukaan halua ukko joka ei kuuntele yhtään ja inttää vastaan toisen totuuden kieltäen.

Seinätkin on mukavampaa juttuseuraa.

Naiset ovat alttiita propagandalle, niinkuin muutkin. Ja maailma on täynnä meninististä propagandaa, joka ei tähtää muuhun kuin naisen riistoon, hyväksikäyttöön ja r aiskaamiseen. Kaikki eivät sitä vaan tajua.

Se on totta, että seinät ovat mukavampaa seuraa kuin miehet. Siksi naiset valitsevatkin asua yksin.

Vierailija
422/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 2 vanhinta tytärtä seurusteli hetken 19v:nä, sitten satunnaista tapailua ja pariutuminen 30/33 v:nä.

Kuopus on 23v ja sanoi suoraan ettei hänellä ole aikomustakaan ottaa riesaksi jotain miestä nyt kun opiskelee ja tekee töitä samalla. Aika ja voimat ei riitä kaikkeen, kaverisuhteet riittää toistaiseksi. Ehkä sitten kun on uraputkessa oman alan töissä 8-16. 

Fiksuja tyttöjä!

Voi olla fiksuja kunhan sit nuorinkin ymmärtää että kello käy ja aika kulkee. 

Mitä ihmettä seurusteluun muka sisältyy jos samaan aikaan ei voi opiskella/tehdä töitä

No koita nyt revetä 7-8h opiskelua, tunnin matka töihin, 4h töitä, tunti kotiin. Kello on 22 kun pääset rättiväsyneenä syömään ja nukkumaan, herätys 07. Lauantai töissä, matkoineen 10h. Sunnuntai ainoa vapaa jolloin ehtii salille, siivoamaan ja käymään kaupassa seuraavaa viikkoa varten.

Mihin tuossa mahtuisi poikaystävä joka odottaa seuraa, seksiä, ruokaa ja biletyskaveria kun pitäisi yrittää vielä levätäkin??

Tosiaan hyvä huomio, että mies on kuin taapero joka tuo naisen elämään vain rasitteita ja vaatimuksia, eikä helpota sitä.

Jenkeissä ja muualla tiedetään, että miehen täytyy nostaa kuormia naisten harteilta eli helpottaa naisen elämää. Suominaiset tietävät jo millaisia saastoja suomiukot ovat eivätkä edes harkitse näitä :) 

Kyllähän sen näkee peruskoulussa jo. Pojat edustavat sitä jo nuorina, mitä heistä tulee isona. Rikkaruohosta ei ruusua kasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"2016 naisista 7% sanoi kärsivänsä yksinäisyydestä. Vuonna 2022 naisista 22% sanoi kärsivänsä yksinäisyydestä. 

Tämä ei ole hyvä asia, vaan täysi katastrofi."

Ja itsekeskeiset miehet kuvittelevat, että naisten yksinäisyys johtuu miehen puutteesta? 🤭

Kyllä koska heidän yksinäisyytensä johtuu naisen puutteesta. Toisensahan heillä on jo, ja jostain syystä se ei korjaa tuota heidän yksinäisyyttään.

Vierailija
424/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokan parhaat eli fiksut, hyvännäköiset ja koulussa menestyvät pariutuvat varhain, opiskelevat, työllistyvät,  viettävät hääjuhlia, saavat perheenlisäystä ihan "normi aikataulussa". 

Miettikääpä tuttavapiiriä, näin se vaan menee, kylmä totuus. Joku kellokas tietysti saattaa sortua päihteisiin tms ja pudota kelkasta, mutta aina on se poikkeus joka vahvistaa säännön. 

Naiset ehkä joo. Miehistä juuri sillä kaikkein fiksuimmalla porukalla on ollut tosi vaikeaa pariutumisen suhteen. Kaikki muu elämässä kyllä tuntuu sujuvan.

Vierailija
425/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2 vanhinta tytärtä seurusteli hetken 19v:nä, sitten satunnaista tapailua ja pariutuminen 30/33 v:nä.

Kuopus on 23v ja sanoi suoraan ettei hänellä ole aikomustakaan ottaa riesaksi jotain miestä nyt kun opiskelee ja tekee töitä samalla. Aika ja voimat ei riitä kaikkeen, kaverisuhteet riittää toistaiseksi. Ehkä sitten kun on uraputkessa oman alan töissä 8-16. 

Fiksuja tyttöjä!

Semmoisia vanhapiian juttuja kissoista 🤣

Ai 23v on vanhapiika kun ei ota miestä (tai edes kissaa) vielä riesaksi? 

Nuo vanhemmat tyttäret ovat olleet parisuhteissaan jo vuosia joten eivät ole vanhojapiikoja, eikös??

Vierailija
426/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokan parhaat eli fiksut, hyvännäköiset ja koulussa menestyvät pariutuvat varhain, opiskelevat, työllistyvät,  viettävät hääjuhlia, saavat perheenlisäystä ihan "normi aikataulussa". 

Miettikääpä tuttavapiiriä, näin se vaan menee, kylmä totuus. Joku kellokas tietysti saattaa sortua päihteisiin tms ja pudota kelkasta, mutta aina on se poikkeus joka vahvistaa säännön. 

Kyllä, Suomessa. Muissa länsimaissa ei. 

Vierailija
427/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihan sijan ongelma on miesviha, jota valtamedia jostain syystä pönkittää kirjoituksillaan. Miehistä ei juuri positiivisia juttuja kirjoitella.

Se ns. oikea elämä on kuitenkin jotain muuta. Olen naisvaltaisella alalla töissä ja melkeinpä kaikki naiset, paria poikkeusta lukuun ottamatta, ovat parisuhteessa. Ja suurimmalla osalla suhde näyttää toimivan oikein hyvin. Ja mukana siis myös nuoria naisia. Ja näkyyhän noita nuoria pareja katukuvassa vaikka kuinka paljon.

Ei niitä ongelmia taida olla kuin ihan tietyissä piireissä. Korkeampi koulutus ei ole tae mistään, ei varsinkaan sydämen sivistyksestä tai käytännön asioiden osaamisesta.

Vierailija
428/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme halua miestä, edes itseämme "parempaa". Sori siitä

Älä puhu kaikista naisista jos itse olet päättänyt olla yksin, jookos.

Kyllä mä ainakin kaipaan miehen seuraa, läsnäoloa, juttelua ja hellyyttä.

Tosin tän palstan ja keskusteluiden perusteella on tosiaan parempi olla yksin, mutta kovasti haluaisin uskoa, että se ei ole todellisuus, vaikka olen itsekin tullut petetyksi, hakatuksi ja r aiska tuksi. Pärjäänhän mä yksinäänkin, mutta kyllä mä mielelläni ottaisin jonkun jonka kanssa viihtyy, että sais rakastaa ja olla hyvä ja tulla rakastetuksi myös. Ja aina olen tykännyt ihan perusduunareista ja rahattomista työttömistäkin. Se on sisäinen kultaisuus ja toisten kohtelu, mikä saa näkemään toisen täydellisenä olentona kaikessa epätäydellisyydessään. Maailman komeinkin siitä tulee sen takia, oli ulkonäkö mitä tahansa.

Palstalta tosin ei löydy sellaista.

Ja nyt joku katkera tulee huutamaan että "valehtelet!!!"

Oikeastaan ihan sama mulle, kuvitelkoot niin kun haluaa uskoa että vika suhteiden epäonnistumisessa on KAIKKIEN naisten petollisuudessa ja pinnallisuudessa. Kyllä mä olen aina kohdellut miehiäni hyvin, nähnyt maailman upeimpana ja tykkään miellyttääkin.

Vierailija
429/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Parhaat miehet ovat parhaita naisia parempia kaikessa. 

Ok, synnyttäkää siis jatkossa omat jälkeläisenne. Kiitos

Miehet on varmaan seksissäkin naisia parempia miesten mielestä. Juna vaan kasaan ja ulinat pillunpuutteesta pois.

Mistä naisten pakkomielle miesten homosteluun johtuu? 

Vierailija
430/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omien lasten vanhemmat, molempien puolten isovanhemmat ja vielä yhdet isoisovanhemmatkin on eronneet. Kuten tosi monella nykynuorella. Vaikea siinä on uskoa koko elämänmittaiseen suureen rakkauteen.

Omalle tyttärelleni olen painottanut ystävyyssuhteiden merkitystä. Niistä on saanut hyvän mallin; äidin ja äidinäidin naispuoliset ystävät ovat pysyneet mukana läpi tyrskyjen ja hyvien aikojen, toisin kuin ne puolisot. Omanikin lähti toisen matkaan, mutta ystävät ovat pysyneet. Omalla tyttärellänikin on upeita ystävyyssuhteita. 

Vierailija
431/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä vihaavan tyttäresi jutut eivät onneksi ole värittyneitä.

Mutta ei se minua häiritse. Minä voin opettaa tytölle millainen on hyvä mies. 

Kuka tietää, ehkä ole opettanutkin. Muutama on tullut korkattua.

-M49

Joo hyvä mieshän se se "paneskelee tyttäriä". Olet viemärisaastaa ja tiedät sen itsekin.

Parempi kuin noiden ikäinen. 

Ikä on vain numero, sanoo sokeri-isukkia etsivät tyttöset.

Vierailija
432/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun omien lasten vanhemmat, molempien puolten isovanhemmat ja vielä yhdet isoisovanhemmatkin on eronneet. Kuten tosi monella nykynuorella. Vaikea siinä on uskoa koko elämänmittaiseen suureen rakkauteen.

Omalle tyttärelleni olen painottanut ystävyyssuhteiden merkitystä. Niistä on saanut hyvän mallin; äidin ja äidinäidin naispuoliset ystävät ovat pysyneet mukana läpi tyrskyjen ja hyvien aikojen, toisin kuin ne puolisot. Omanikin lähti toisen matkaan, mutta ystävät ovat pysyneet. Omalla tyttärellänikin on upeita ystävyyssuhteita. 

Kyllähän niitä pintapuolisesti upeita ja mahtavia ystävyyssuhteita voi olla vaikka kuinka.

Vierailija
433/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja tyttöjä!

Mitä ihmettä seurusteluun muka sisältyy jos samaan aikaan ei voi opiskella/tehdä töitä

No koita nyt revetä 7-8h opiskelua, tunnin matka töihin, 4h töitä, tunti kotiin. Kello on 22 kun pääset rättiväsyneenä syömään ja nukkumaan, herätys 07. Lauantai töissä, matkoineen 10h. Sunnuntai ainoa vapaa jolloin ehtii salille, siivoamaan ja käymään kaupassa seuraavaa viikkoa varten.

Mihin tuossa mahtuisi poikaystävä joka odottaa seuraa, seksiä, ruokaa ja biletyskaveria kun pitäisi yrittää vielä levätäkin??

Tosiaan hyvä huomio, että mies on kuin taapero joka tuo naisen elämään vain rasitteita ja vaatimuksia, eikä helpota sitä.

Jenkeissä ja muualla tiedetään, että miehen täytyy nostaa kuormia naisten harteilta eli helpottaa naisen elämää. Suominaiset tietävät jo millaisia saastoja suomiukot ovat eivätkä edes harkitse näitä :) 

Kyllähän sen näkee peruskoulussa jo. Pojat edustavat sitä jo nuorina, mitä heistä tulee isona. Rikkaruohosta ei ruusua kasva.

Ja tytöt ihastuvat ja kannustavat juuri niitä pahimpia poikia. Sitä jatkuu sinne 30v asti, jolloin naaras päättääkin että nyt on aika porsia.

Mistäs löytyisi hyvä mies, ei tuollainen mitä olen fanittanut viimeiset vuosikymmenet....

Vierailija
434/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sinänsä mitään, mutta vähän kyllä nyt kyseenalaistan väitettäsi ettei seurustelu heitä kiinnosta millään tavalla, koska mistäs sinä sen tiedät? En sano, että kehityksessä sinällään olisi mitään vikaa, mutta haiskahtaa nyt voimaantumis- ja ilkkumisprovolta, kun nämä asiathan on olleet viime aikoina kovasti tapetilla.

Vierailija
435/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja tyttöjä!

Semmoisia vanhapiian juttuja kissoista 🤣

Jos miehet olisivat niin ihania mitä väittävät olevansa, he seurustelisivat ja ulostaisivat toistensa kehoihin. Syy miksi he tekevät tuota vain naisille on naisviha

Tässä ihana naaras näyttämässä mitä suomalaiset naaraat ovat.

Kirpaiseeko, kun naiset puhuvat miehistä samalla tavalla kuin miehet ovat aina puhuneet naisista? Ajattelitteko, että solvaava puhe on teidä etuoikeus, johon naiset vastaa ikuisesti hihittämällä tai vaikenemalla?

Ei kirpaise, kannustan teitä tuohon.

Näyttäkää kaikille miehille mitä mieltä olette  :)

Vierailija
436/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Parhaat miehet ovat parhaita naisia parempia kaikessa. 

Ok, synnyttäkää siis jatkossa omat jälkeläisenne. Kiitos

Siittäkää itse omanne

Vierailija
437/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä pintapuolisesti upeita ja mahtavia ystävyyssuhteita voi olla vaikka kuinka.

Miten niin pintapuolisia? Läheisin ystävyyssuhteeni on kestänyt yli 40 vuotta ja monet ystäväni olen tuntuenut 20-25 vuotta.  Näissä ystävyyksissä on pintapuolisuus kaukana. <3 Olivat uskomattoman tukena myös silloin, kun lasten isä lähti lapsettoman naisen matkaan. 

Vierailija
438/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja tyttöjä!

La/su hyvin ehtii. Ei poikakaverille tarvi ruokaa tehdä ja käy mieluummin kaveriensa kanssa  bilettämässä kuin tyttiksen kanssa 

Vierailija
439/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on muutama sellainen kirjoittaja, jotka ovat todennäköisesti venäläisiä botteja, kyse on mielipidevaikuttamisesta. Tarkoituksena kylvää epäsopua ja sukupuolten välistä vihaa. 

Älkää vastatko heille. 

Tavallisia suomalaisia naisia nuo ovat.

Kaikki naiset vihaavat miehiä.

Tämä on kyllä sen verran mielenkiintoinen väittämä, että täytyykin ruveta tuolla elävässä elämässä naisilta suoraan kyselemään tätä. Katotaanhan mitä vastaavat.

Miksi kuvittelet että he vastaisivat rehellisesti?

Naiset valehtelevat aina 

Onneksi ei tällä palstalla.

Sitten täällä ihmetellään miksi miehet luulevat (ovat saaneet tietää) naisten vihaavan miehiä.

Vierailija
440/488 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki hyvät asiat ja perinteet on rikottu. Ei ole enää mitään turvallisuutta ja selkeitä juttuja.

Nimenomaan turvallisuutta tuo on. Monet nuoret miehet ovat nykyään aggressiivisia naisvihaajia.

Eivät onneksi kaikki. Onnellisiakin parisuhteita on nuorten välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän