Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy, olenko pelinaisia ja koskee alapäähäni - Ilta yökerhossa on jatkuvaa kourimista ja painostavaa vonkaamista

Vierailija
13.03.2026 |

Joku raja

Yhdessä Helsingin suosituimmista yökerhoista on paljon juhlakansaa. Osalle heistä se on kaikkea muuta kuin hauska baari-ilta. Tällaista on kaikki rajat ylittävä kouriminen bilepihalla. 23-vuotiaan naisen ilta päättyi karusti.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01b24a4c-b9b9-401e-aa9d-f93a9ad5b7ca

Rautatieasemalla taksikuski on huutanut minulle portto iltayhdeksältä. Kysyn, että anteeksi mitä, mutta kuski ei suostu toistamaan. Olen Helsingin ytimessä kuvaaja Atte Kajovan kanssa.

Suuntana on yksi Helsingin suosituimmista yökerhoista. Olen menossa tekemään juttua, koska haluan näyttää sen, mitä muuta yökerho voi olla kuin vauhdikas bilepaikka, iloisen baari-illan kääntöpuolen. Sen, mistä niin monet kaltaiseni nuoret naiset puhuvat. Meille puheensorina jonossa ja innostunut tungos tanssilavalla muodostavat aivan toisen todellisuuden: kourimista, väkisin suutelua ja vonkaamista.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten seurassa on ollut hauskaa ja meno asiallista. Siinä kohtaa kun nää kam eli varpaat tulivat Suomeen, on meno muuttunut. Yhdenkään mählyn kyytiin en nouse ja baarissa en halua heitä samaan seurueeseen

Vierailija
102/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten seurassa on ollut hauskaa ja meno asiallista. Siinä kohtaa kun nää kam eli varpaat tulivat Suomeen, on meno muuttunut. Yhdenkään mählyn kyytiin en nouse ja baarissa en halua heitä samaan seurueeseen

Stiletto taskussa monella, siksi metallinpaljastimet ja puolirikolliset poket ovella 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rautatieasemalla taksikuski on huutanut minulle portto" Sinä voisit tietenkin pukeutua siveellisemmin, jos sinä taksikuskin mielestä näytät portolta.

Jos ei käytä kypärää niin saa lyödä pesismailla päähän?

Vierailija
104/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on 100 000 muualta tullutta, ja ainakin osa on globaalilta maaseudulta, eikä kiinnosta integroitua tähän tai omaan kulttuuriin. Etenkin 2. polvi käyttää kummankin kulttuurin sääntöjä silloin kun se on omaksi eduksi.

Vierailija
105/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee noihin paikkoihin. Viettäkää perjantai-illat kotona niin kukaan ei oo kourimassa ja huorittelemassa.

Minulla on parempi idea: suljetaan kaikki miehet kotiinsa.

Vierailija
106/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee noihin paikkoihin. Viettäkää perjantai-illat kotona niin kukaan ei oo kourimassa ja huorittelemassa.

Kokeilkaapa eukot yrittää. T. M 197 cm ja 107 kg

Vierailija
107/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rautatieasemalla taksikuski on huutanut minulle portto" Sinä voisit tietenkin pukeutua siveellisemmin, jos sinä taksikuskin mielestä näytät portolta.

Jos ei käytä kypärää niin saa lyödä pesismailla päähän?

Jos naamioituu pesäpalloksi niin ei pidä yllättyä jos joku lyö pesäpallomailalla. Ei se tietenkään oikein ole, mutta ei yllättävääkään.

Vierailija
108/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se naisen alapää myös tutkia huolella, ennen hommiin ryhtymistä.

Vierailija
109/115 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkisin nuolemalla, en kourimalla.

T: Eversti 

Vierailija
110/115 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia lähestymistapaa pidetään nykyään ahdisteluna... Ennen kaikki oli paremmin.

Vierailija
111/115 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma toimii vahvimman ehdoilla, ei heikoimman.

Vierailija
112/115 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut nuorena naisena  minulla tuollaista baareissa, ihan rauhassa sai joka kerta istua eikä kukaan koskaan lähestynyt millään tavalla. Mutta en olekaan nätti. 

Vierailija
113/115 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa perkele, tässä kävi niin, että meikäläisen tytär joutui näyttämään yhdelle saatanan tunarille, missä kaapin paikka seisoo. Likka antoi ihan selkeän stop-merkin, ettei iholle ole tulemista, mutta tämähän perkeleen sankari ei uskonut. Se yritti tulla päälle kuin yleinen syyttäjä, niin tytär pamautti napakan iskun suoraan kaulaan. Siinä se äijä sitten haukkoi happea tanssilattian reunalla kymmenen minuuttia ja mietti syntyjä syviä.

Mutta eihän se siihen jäänyt. Kun tytär oli lähdössä, niin tämä sankari päätti hyökätä takaapäin kuin mikäkin pelkuri. Onneksi isukki oli paikalla suorittamassa noutoa. Siinä vaiheessa meikäläinen otti ohjat käsiinsä ja näytettiin jätkälle vähän parkkipaikka-etikettiä.

Sain käyttää vähän kovempia otteita, kun ei puhe kerran mennyt perille. Pistin pari sellaista rannelukkoa, että nivelet soi, ja sen jälkeen äijä lähti lentoon ja tonttiin niin että hiekka pölisi. Lopuksi vielä polvea kylkeen ja muutama sellainen isällinen napsu nassuun ei mitään naamaa rullalle -vetoa, vaan pientä muistutusta, että jokaisella tytöllä on isä, joka ei katsele tuollaista lääppimistä sekuntiakaan.

Meillä on nollatoleranssi näille limanuljaskoille. Jätkä pääsi putkaan miettimään maailman menoa. Kyllä siinä taas mentiin ihan Hans Gruberin jalanjäljissä, eli hommat hoidettiin tyylillä loppuun asti.

t. Se pokena kyntensä näyttänyt isukki, joka pitää huolen omistaan.

Vierailija
114/115 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ollut nuorena naisena  minulla tuollaista baareissa, ihan rauhassa sai joka kerta istua eikä kukaan koskaan lähestynyt millään tavalla. Mutta en olekaan nätti. 

Nätti tai ei, niin pidetään se koskemattomuuden linja edelleen sellaisena että kosketaan kun saadaan lupa siihen koskemiseen. Nämä asiat opitaan jo päiväkodissa ettei muita kosketa tai muutenkaan huudella mitään tuntemattomille. Käytöstavat opitaan jo nuorena. 

Vierailija
115/115 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäsiittoista meininkiä jälleen Hesulissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän