Naapurin työtön oli ostanut maksusitoumuksella sinivalkoruutukuviollisen hevosenjouhilla pehmustetun sängyn
Kuulemma uni maistuu siinä pitkälle puoltapäivää.
Kommentit (17)
Käykö ap kateeksi toisten parempi elämä 😉
Sinähän se varsinainen Pelle Hermanni olet. Tuollaisia sänkyjä ei ole olemassa. Hahhaa.
Ei ostanut saatanan vammainen jankuttaja ! Mitä helvetin iloa saat paskanjauhamisesta palstalla ? Taidat olla joku jälkeenjäänyt !
Vierailija kirjoitti:
Millä maksusitoumuksella?
eikö niitä sossusta yleensä myönnetä
Minä en edes tiedä ketkä naapureista ovat työttömiä. Mitään ei kerro töihin menoista kolistelu rappukäytävässä 5-7 aikaan, voi mennä aamuröökillekin.
Näit väärin. Se oli kuninkaallinen kullattu katossänky maailman parhaimmalla patjalle. Lasku siitä tulee sinulle, ap.
Vierailija kirjoitti:
Näit väärin. Se oli kuninkaallinen kullattu katossänky maailman parhaimmalla patjalle. Lasku siitä tulee sinulle, ap.
Krääähhhh ai saatana ! Voivittu mä joudun vankilaan en mä sitä pysty maksamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa mennä töihin.
Oot myöhässä Menin jo
Kyllä ihmisellä pitää sentään kunnon sänky olla. Ja kengät.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä täytyy sillä onhan työnhaku vaativaa eikä sitä väsyneenä tai kirpparirytkyissä tehdä Laatua pitää olla ja merkkituotteita ! Täytän juuri hakemusta Rolex kello kädessä ja 250 000€ timanttikoriste kynällä luuserit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä täytyy sillä onhan työnhaku vaativaa eikä sitä väsyneenä tai kirpparirytkyissä tehdä Laatua pitää olla ja merkkituotteita ! Täytän juuri hakemusta Rolex kello kädessä ja 250 000€ timanttikoriste kynällä luuserit ;)
Vittusentään kynsi lohkes Nyt renki saa ajaa ökymersulla 4000€ kauneushoitolaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä maksusitoumuksella?
eikö niitä sossusta yleensä myönnetä
Kerro toki lisää, kuinka niitä saa sossusta?
Ihanaa.