Lemmikkinne reagointi musiikkiin?
Kommentit (15)
Ei tykkää musiikista lainkaan. Lähtee häntä suorana ulos, jos jotain yrittää soittaa tai kuunnella.
Ainoa reaktio on tullut kissalta joka joutui kuuntelemaan nokkahuiluharjoituksia kun olin lapsi, kissa ei tykännyt siitä hirveästä mölystä.
Mun kissani oli vainaa
(Mir i voina)
Mulla oli aikoinaan marsuja, jotka luulivat Carpark Northin Human-biisin ensimmäisiä sekunteja marsujen varoitusääneksi. Onhan niissä jotain samaa mutta marsuparat lähtivät kauheaa vauhtia pakoon aina jos tämä biisi lähti arpomalla soimaan 🙈.
Tuo marsujen purina.
%3D%3DJa itse biisi - ensimmäisten kahden sekunnin äänestä siis kyse. Tarkat korvat niillä!
Voiko musiikkia soitella kissan kanssa? Onko musiikki melua kissalle?
Lapsi harjoitteli nokkahuilun soittoa. Kissan korvat pyörivät kuin ropellit 😁 päätyen sivuille alaviistoon.
koira alkaa pitämään omaa mölinää joidenkin biisien aikana, en ihan arvosta sitä kun mieluiten kuuntelisin alkuperäistä versiota :D ikään kuin puhuu päälle, ei kuulosta siltä että kärsisi. Enkä kuuntele musaa lujalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi harjoitteli nokkahuilun soittoa. Kissan korvat pyörivät kuin ropellit 😁 päätyen sivuille alaviistoon.
Ei hyvä merkki 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan marsuja, jotka luulivat Carpark Northin Human-biisin ensimmäisiä sekunteja marsujen varoitusääneksi. Onhan niissä jotain samaa mutta marsuparat lähtivät kauheaa vauhtia pakoon aina jos tämä biisi lähti arpomalla soimaan 🙈.
Tuo marsujen purina.
%3D%3DJa itse biisi - ensimmäisten kahden sekunnin äänestä siis kyse. Tarkat korvat niillä!
Tätäkin ihanaa viestiä joku alapeukuttanut. Eläköön AV!
Ja kirjoittajalle: marsut on ihania ja niiden äänet niin söpöjä!
Jos soitan musiikkia YouTubesta puhelimella ni kissani tulee sohimaan tassulla näyttöä ja yrittää sammuttaa sen. 😊
Hiljaisuudessa viihtyvä tai väsynyt eläin voi rasittua musiikista. Ja se voi olla liian kovalla. Ihmisenä myös nykymusiikki rasittaa korvia ja muut mainosjutut.
Ei kiinnosta kattia, sikeesti koisii soi tai ei. Ei sterkoista eikä ite soitettu saa mitään reaktiota aikaiseksi. Ruokaa mankuessaan tulee kattomaan ja roikkumaan selkään tai kinttuun jos oon just silloin soittamassa. Kitaroiden kieliä yrittää käyttää hampaan välien puhistamiseen ja "säikähtää" teatraalisesti kun niistä kuuluu ääntä. Hölömö ku o.
Edesmennyt koirani tunnisti Salkkareiden tunnarin. Kun se tuli toisen kerran siis lopussa, se nousi seisomaan eli heti mamman kanssa sitten iltalenkille.
Ei musiikkiin niinkään mutta kissamme katsovat salaisia kansioita. Ainaki eilen katto.
Katto ...katsoi
Mmm-m