Mies kysyy, olenko pelinaisia ja koskee alapäähäni - Ilta yökerhossa on jatkuvaa kourimista ja painostavaa vonkaamista
Joku raja
Yhdessä Helsingin suosituimmista yökerhoista on paljon juhlakansaa. Osalle heistä se on kaikkea muuta kuin hauska baari-ilta. Tällaista on kaikki rajat ylittävä kouriminen bilepihalla. 23-vuotiaan naisen ilta päättyi karusti.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01b24a4c-b9b9-401e-aa9d-f93a9ad5b7ca
Rautatieasemalla taksikuski on huutanut minulle portto iltayhdeksältä. Kysyn, että anteeksi mitä, mutta kuski ei suostu toistamaan. Olen Helsingin ytimessä kuvaaja Atte Kajovan kanssa.
Suuntana on yksi Helsingin suosituimmista yökerhoista. Olen menossa tekemään juttua, koska haluan näyttää sen, mitä muuta yökerho voi olla kuin vauhdikas bilepaikka, iloisen baari-illan kääntöpuolen. Sen, mistä niin monet kaltaiseni nuoret naiset puhuvat. Meille puheensorina jonossa ja innostunut tungos tanssilavalla muodostavat aivan toisen todellisuuden: kourimista, väkisin suutelua ja vonkaamista.
Kommentit (66)
Yökerhot eivät sovi kaikille. Jos on muutenkin herkkä, niin suosittelen jättämään ne väliin.
No komea mies saa ahdistella naisia se on selvä koska monet julkkikset ovat kertoneet miten miehet ahdistelleet eikä ole oikeuteen haastettu.
Riippuu miehen ulkonäöstä onko hän ahdistelija vai ei. Itse olen seurannut ja nähnyt kuinka pitkä ja komea mies saa kosketella naisia sieltä sun täältä. Naiset ovat vaan naureskelleet tai hihitelleen tapahtumalle. Jos taas tavis on tehnyt saman, niin äkkiä naiset ovat syyttäneet tätä ahdistelusta. Ihan vaan pelkästään naisten pöytään istumisella tulee ahdistelu syyte.
Vierailija kirjoitti:
Rajat kiinni ja tulijat takaisin kotimaihin, niin ongelma poistuu. Miettikää sitä naiset ketä äänestätte seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Ei ainakaan teitä persuja, siitä voit olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehen ulkonäöstä onko hän ahdistelija vai ei. Itse olen seurannut ja nähnyt kuinka pitkä ja komea mies saa kosketella naisia sieltä sun täältä. Naiset ovat vaan naureskelleet tai hihitelleen tapahtumalle. Jos taas tavis on tehnyt saman, niin äkkiä naiset ovat syyttäneet tätä ahdistelusta. Ihan vaan pelkästään naisten pöytään istumisella tulee ahdistelu syyte.
Naiset ovat kaksnaamaisia. Rikollisten kanssa peuhaavat, sitten syyttävät taviksia väkivaltaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa, minut heitettiin pois baarista koska tanssilattialla ollut nainen ei halunnut että olen samassa tilassa.
Taksikuski huutaa "portto". Etnistä taustaa ei tarvitse arvailla.
Pittää kouria kiveksiä ja kysyä ookkonaa pelimies !
Nää miehet pettää vaimo kotona vaimo ulkomailla entiset odottaa elatusmaksuja .
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sikoja. Jättäkää jo naiset rauhaan kiitos! Ei luulisi sen olevan vaikeata.
Saatanan ruman vanhapiian ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski huutaa "portto". Etnistä taustaa ei tarvitse arvailla.
No oletko?
Tunisialainen mies haukkui huoraksi kun ei antanut kouria .
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vittua meette yökerhoon, teidän paikkanne on päiväkerhossa.
Oletko niitä samoja miehiä, jotka haukkuvat muissa keskusteluissa maamuja, ja puhuvat suomalaisten miesten turvallisuudesta?👀
Naimisissa oleva taksikuski turkista pettää vaimoaan .
Sodomassa on Sodoman tavat, Gomorrassa Gomorran.
Vierailija kirjoitti:
Tunisialainen mies haukkui huoraksi kun ei antanut kouria .
Turhaan lässytät maamuista persunpaska. Sunkaltaiset kommentoijat on tehneet jo päivänselväksi, että ihan kotimaan suomimiehet siellä asialla. Jotain kysymys onkin, että miksi teidän pitää halventaa ja satuttaa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan itsestäänselvä asia. Ei miehetkään mene rumia naisia kourimaan, koska kuka sitä rumaa ihmistä haluaisi koskea? Kauniilla ihmisillä on etuja, joista rumat voivat vain haaveilla. Elämä on 🤷
Naiset menee ravintoloihin kavereidensa kanssa juhlimaan jonkun polttareita tai synttäreitä tai pitämään hauskaa kuten tanssimaan eikä ne edes hae miestä . Naisilla on oikeus juhlia ja kokoontua yhteen . Moni joukko juhlii valmistautujaisia koulusta ammattiin. Koulun päättäjäisiä juhlitaan taas kohta ja vappua kuin kevät juhlia . Jos sä et opiskele et tiedä mitään.
yökerhoissa on kallis sisäänpääsy, kalliita juomia, likaiset tuolit ja pöydät, tahmea lattia, huonoa musiikkia liian kovalla, ahdasta ja ilma täynnä flunssaviruksia, rasittavia humalaisia ihmisiä.
oikeastaan ainoa syy lähteä sinne kärsimään on se, että saan siellä haluamaani kourintaa.